Thunderace gedwongen streetfighter

Sherrif

Die hard MF'er
29 jul 2012
500
0
's-Hertogenbosch
Hallo,

Ik had een mooie rood/witte thunderace in heel nette staat, maar ik besloot op de snelweg even te kijken hoe hard dat asfalt eigenlijk is.
Resultaat is dat de motor goeie kapschade had. Na een korte zoektocht naar een nieuwe kuip incl toebehoren bleek dat ik er toch maar een streetfighter van moest maken. Kuip was niet te krijgen in nette staat.

Ben er al een heel eind mee, moet alleen nog spiegels monteren (zijn besteld) en die kabelboom uitdunnen, zodat het achter het frame kan.

Dit was mijn motor in zijn hoogtijdagen:
30221336_10211827089253727_1699395306062545073_n.jpg


Daarna werd het dit:



En nu is het dit:





Iemand nog suggesties om het er allemaal wat strakker uit te laten zien?
 
Altijd kut als je onderuit gaat, zelf niks aan over gehouden?

Qua looks: up side down vork, andere demper, voorspatbord, wellicht kontje aanpakken en iets van covers voor de radiateur?
 
Altijd kut als je onderuit gaat, zelf niks aan over gehouden?

Qua looks: up side down vork, andere demper, voorspatbord, wellicht kontje aanpakken en iets van covers voor de radiateur?

Heb er een paar mooie littekens aan overgehouden en een leren pak af kunnen schrijven, door het leer heen gegaan. Ik ga geen wedstrijden voor de mooiste benen meer winnen helaas.

De radiateur moet inderdaad wel iets mee gebeuren. De voorvork ga ik de poten van zwart laten coaten, maar USD wil ik nog niet aan, vind ze zo best prima. Kont ben ik flink over aan het twijfelen, zijaanzicht vind ik zo niet mooi, maar van achter ziet hij er wel vet uit met de originele kont. Spatbord wordt deze week nog vervangen voor een wat slanker exemplaar.
 
Laatst bewerkt:
Nou dat wil ik dan wel geloven ja...

Ben benieuwd naar de progressie, is vast wel wat moois van te maken
 
Beetje extra rijhoogte achter ziet er meestal wel tof uit, mits ie dat kan hebben qua stabiliteit.
 
Laatst bewerkt:
Doe eens 'n foto van de zijkant dan. Die kont is (natuurlijk) veel te groot naar hedendaagse normen. Vork zwart coaten is behoorlijk aan de prijs, kan je toch net zo goed lees voor minder geld, aan 'n radiale usd gaan?
 
Als je die vork ooit inwisselt ben ik kandidaat voor de overname van de thunderace voortrein.
 
Ik heb er verder niks meer mee gedaan, maak veel snelwegkilometers en dan is een kuip wat prettiger, dus hobbel nu rond op een ST1300 Pan European. Mocht iemand interesse hebben in de Thunderace, hij is te koop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan