The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
1403621


Indien goed je motor bij een veerboot.
 
Geen mens zij om te rijden geloof ik, Najah ga zo weg bij mn vriendin dan rij ik wel eens langs een pont
Ik ben net thuis van een ritje. Ik heb geen pont gezien onderweg, en ook al had ik dat wel gezien, met de trapfiets telt het niet :+
 
Veerpont ook goed @BSI ? Hij vaarde net weg toen ik langs reed en ik had geen zin om te wachten. :9
Ik was naar mijn woning in Amsterdam voor een bezichtiging, toen ik terug reed zag ik een groot ongeluk op de A2 dus toen belde iemand of die nog bij de woning kon komen kijken, toen ben ik binnendoor terug gereden. Toen reed ik hier langs. Tussen Breukelen en Abcoude. Ik wist niet eens dat er een veerdienst vaarde maar dit is voor fietsers die daar langs het water fietsen.

1403922
1403923
 
Veerpont ook goed? Hij vaarde net weg toen ik langs reed en ik had geen zin om te wachten. :9
Ik was naar mijn woning in Amsterdam voor een bezichtiging, toen ik terug reed zag ik een groot ongeluk op de A2 dus toen belde iemand of die nog bij de woning kon komen kijken, toen ben ik binnendoor terug gereden. Toen reed ik hier langs. Tussen Breukelen en Abcoude. Ik wist niet eens dat er een veerdienst vaarde maar dit is voor fietsers die daar langs het water fietsen.

Bekijk bijlage 1403922Bekijk bijlage 1403923
Is goed. :t
 
Je motor bij twee andere motoren van hetzelfde merk (dit hoeft niet hetzelfde type te zijn).
Als ik nu nog meedeed, reed ik naar de Suzukidealer in Tienen, makkie :+
Als ik deze opdracht had geplaatst had ik ze net iets moeilijker gemaakt, en erbij gezet, "maar niet bij een verkoper/dealer" })
 
Als ik nu nog meedeed, reed ik naar de Suzukidealer in Tienen, makkie :+
Als ik deze opdracht had geplaatst had ik ze net iets moeilijker gemaakt, en erbij gezet, "maar niet bij een verkoper/dealer" })
Hier zat ik ook gelijk aan te denken :P
 
Heb Motoport in de buurt zitten, maar daar krijg ik geen Suzuki's op zonder dat deze duidelijk te zien zijn...
 
Heb Motoport in de buurt zitten, maar daar krijg ik geen Suzuki's op zonder dat deze duidelijk te zien zijn...
Moeten geen Suzuki's zijn. Lees de opdracht nog eens goed ;)

Dat ik een Suzuki heb is niet de reden dat ik over een Suzuki dealer sprak, maar dat komt omdat dat de korstbijgelegen motordealer is voor mij, toevallig Suzuki ;) (maar ook Yamaha sinds enige maanden heb ik gemerkt)

Edit ... Hmmm ... ja, het hangt er een beetje vanaf hoe je de opdracht interpreteert.
Van hetzelfde merk als JOU motor, of moeten die twee ANDERE motoren van het zelfde merk zijn ... ???
 
juist , je eigen motor en 2 motoren van het zelfde merk.
Zo makkelijk is die dus nog niet .
Maarja 2 dagen geldig en moet dinsdag bij motoport zijn.
Dus ergste geval duw ik er 2 suzuki`s naar buiten voor de foto
 
juist , je eigen motor en 2 motoren van het zelfde merk.
Zo makkelijk is die dus nog niet .
Maarja 2 dagen geldig en moet dinsdag bij motoport zijn.
Dus ergste geval duw ik er 2 suzuki`s naar buiten voor de foto
Moeilijk is du nu ook niet eigenlijk, had ik niet de Suzukidealer, ik verwacht wel 2 Suzuki's in fotobereik te vinden op een van de motorparkings op de luchthaven :t
Dat zal wel niet de enige plaats in de BeNeLux zijn waar veel motoren geparkeerd staan denk ik ;)
 
Iets aangepast, het moet wel een trio zijn anders is het wel heel makkelijk. ;) Eerst dacht ik aan een duo maar er moet een klein beetje uitdaging in zitten. Een dealer is natuurlijk het makkelijkste. En anders gewoon een motor pleisterplaats natuurlijk!

Of als je gewoon drie van hetzelfde merk in je garage bent staan... :9
 
Iets aangepast, het moet wel een trio zijn anders is het wel heel makkelijk. ;) Eerst dacht ik aan een duo maar er moet een klein beetje uitdaging in zitten. Een dealer is natuurlijk het makkelijkste. En anders gewoon een motor pleisterplaats natuurlijk!

Of als je gewoon drie van hetzelfde merk in je garage bent staan... :9
Ik ben wel aan mijn 7de Suzuki bezig ja 😍 waarvan dit zelfs mijn 6de GSX 750 F is 😋
Maar het zijn er nooit meer dan 2 tegelijk geweest. Maar er zijn genoeg mensen die er 3 of meer hebben, al dan niet van hetzelfde merk.

En gelijk heb je, er mag best wat uitdaging in zitten :]
 
Moeilijk is du nu ook niet eigenlijk, had ik niet de Suzukidealer, ik verwacht wel 2 Suzuki's in fotobereik te vinden op een van de motorparkings op de luchthaven :t
Dat zal wel niet de enige plaats in de BeNeLux zijn waar veel motoren geparkeerd staan denk ik ;)

Moeilijk is ook niet nee maar er komt wel stukje geluk bij kijken.
Je moet in ins geval maar net bij je eigen motor nog 2 suzuki`s hebben staan.
Dan zijn het goed verkochte merken maar toch moet je beetje mazzel hebben.
Wordt alweer lastiger als je een KTM of guzzi ofzo hebt
 
Moeilijk is ook niet nee maar er komt wel stukje geluk bij kijken.
Je moet in ins geval maar net bij je eigen motor nog 2 suzuki`s hebben staan.
Dan zijn het goed verkochte merken maar toch moet je beetje mazzel hebben.
Wordt alweer lastiger als je een KTM of guzzi ofzo hebt
Ktm en Guzzi?
Op weg naar het werk een aanneembare omweg voor een KTM dealer, en in Zaventem zelf een Guzzi dealer ;)

België, klein idioot landje, maar we hebben alles! :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan