The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
1401928


Indien goed:

Je motor bij een olifantenpaadje.
 
Uiteraard goed maar wat is in godsnaam een olifanten paadje
Wat @WinstonM zegt. Een niet officieel (en dus ook niet bestraat of geasfalteerd) paadje, waar wel heel vaak mensen lopen omdat het bijvoorbeeld een kortere weg is op een drukke doorlooproute. Dat slijt dan uit (voornamelijk in gras) en er ontstaat dan een zichtbaar paadje - een olifantenpaadje.
 
Hij gaat lekker hier jongens (en meiden)! Aangezien het weekend is staat die van mij uiteraard weer zwaar aandachtsloos onder de hoes :')
Zelfs de komende paar dagen ook nog aangezien ik een paar dagen op pad moet met grote spullen iemand te helpen klussen. Maar wel leuk om te zien dat er wat fanatieke mensen bij zijn gekomen :t

Ow en even offtopic: @CravingCookie, ik ben echt zwaar jaloers op die GS500 van jou. Mijn eerste (echte) motor was een 91er GS500, ooit verkocht voor een paar rotcenten omdat er veel aan mankeerde en ik dat zelf nog niet kon repareren. Met mijn huidige motor wel leren sleutelen, en nu nog wel eens hartstikke veel spijt dat ik m'n ouwe slingshotje toen weggedaan heb '(
Mocht er ooit weer eentje bijkomen dan wordt dat er misschien wel weer zoeen, of het modelletje van jou, wat een heerlijk gooi en smijt dingetje was dat :Y
 
Ow en even offtopic: @CravingCookie, ik ben echt zwaar jaloers op die GS500 van jou. Mijn eerste (echte) motor was een 91er GS500, ooit verkocht voor een paar rotcenten omdat er veel aan mankeerde en ik dat zelf nog niet kon repareren. Met mijn huidige motor wel leren sleutelen, en nu nog wel eens hartstikke veel spijt dat ik m'n ouwe slingshotje toen weggedaan heb '(
Mocht er ooit weer eentje bijkomen dan wordt dat er misschien wel weer zoeen, of het modelletje van jou, wat een heerlijk gooi en smijt dingetje was dat :Y
Hij is leuk hè? *O* Ik kon nog geen lamp indraaien toen ik 'm kocht en nu doe ik bijna alles aan dat ding zelf. Puur gekocht op looks, voor ik m'n rijbewijs had zelfs, maar boh gelukkig viel dat goed uit want ik ben er nog steeds hemmal verliefd op. :$ Facebook herinnerde me er vanochtend nog aan dat 'ie inmiddels alweer vier jaar bij mij leeft (mijn vriend heeft er eerst een paar maand voor gezorgd)! Gelukkig hoeft 'ie ook nooit meer weg.

Morgen ga ik ermee richting Brabant. Geen idee hoeveel tijd ik deze week heb om mee te doen, maar ik hoop stiekem wel dat ik nog een paar opdrachtjes tussendoor kan sneaken. *D
 
Hij is leuk hè? *O* Ik kon nog geen lamp indraaien toen ik 'm kocht en nu doe ik bijna alles aan dat ding zelf. Puur gekocht op looks, voor ik m'n rijbewijs had zelfs, maar boh gelukkig viel dat goed uit want ik ben er nog steeds hemmal verliefd op. :$ Facebook herinnerde me er vanochtend nog aan dat 'ie inmiddels alweer vier jaar bij mij leeft (mijn vriend heeft er eerst een paar maand voor gezorgd)! Gelukkig hoeft 'ie ook nooit meer weg.

Morgen ga ik ermee richting Brabant. Geen idee hoeveel tijd ik deze week heb om mee te doen, maar ik hoop stiekem wel dat ik nog een paar opdrachtjes tussendoor kan sneaken. *D
Zeker!!
Dit was die van mij. Toen een vrij standaard dingetje, maar wel echt op leren rijden. Had ik in die tijd bekend geweest met MF, dan had ik er wel wat meer liefde ingestoken :Y

Ontopic: Succes met de opdrachten komende week, iedereen natuurlijk. Misschien kan ik de komende dagen er zelf ook nog wel een tussendoor sneaken ;)
 
@Deeffox en @CravingCookie , kijk, dat is nu net wat ik heb met mijn GSX F 😍
Dus ik begrijp jullie gevoel helemaaaaaal!
Als ik het budget had om 2 motoren rijdend en verzekerd te houden, er kwam een andere motor voor woon werk, en een 7de GSX F voor hobby! :t

Edit: toen ik mijn eerste GSX F kocht, ben ik er "onwettelijk" mee naar huis gereden :$
Was wel geslaagd in mijn lessen en attest mee voor mijn voorlopig rijbewijs, maar daar mag je nog niet mee motorrijden. Toch de motor na de laatste les gaan ophalen, en ermee naar huis :$
Drie dagen later pas mijn voorlopig rijbewijs op het gemeentehuis gaan halen. De drie dagen (vrijdag tot zondag) heb ik wel niet meer gereden uiteraard.
 
@Deeffox en @CravingCookie , kijk, dat is nu net wat ik heb met mijn GSX F 😍
Dus ik begrijpmjullie gevoel helemaaaaaal!
Alsmik het budget had om 2 motoren rijdend en verzekerd te houden, er kwam een andere motor voor woon werk, en een 7de GSX F voor hobby! :t

Edit: toen ik mijn eerste GSX F kocht, ben ik er "onwettelijk" mee naar huis gereden :$
Was welmgeslaagd in mijn lessen en attest mee voor mijn voorlopig rijbewijs, maar daar mag je nog niet mee motorrijden. Toch de motor na de laatste les gaan ophalen, en ermee naar huis :$
Haha ja het probleem is een beetje dat ik dat nu ook met m'n GSF600 aan het krijgen ben. Die zou ik eigenlijk volgend jaar willen upgraden naar een GSF1200. En ik zou er wel een GS500 bij willen voor de klus en hobby. Maar dan zou de GSF600 eigenlijk ook niet weg mogen, stel je voor dat ik daar net zo'n spijt van krijg als bij de GS500... :o
Om nog maar te zwijgen over de Jawa/cz 125 die ik kocht op mijn 16e en mee naar school reed. Blauw kenteken, beestje was uit '67 meen ik. Ooit verkocht om m'n rijbewijs te gaan halen (auto notabene). Als ik daar te lang over nadenk dan heb ik zin om stil in een hoekje te gaan zitten huilen...
 
@Deeffox Niet de 600 weg doen! :o Jij hebt nog een mk1 ook, toch? Prachtig ding. Aan de 1200 heb je niks extra's, dat gaat veel meer richting tourbuffel dan smijtfiets (hoor ik - zelf pas ik op beide niet :+ ). Mijn vriend heeft/had een bandit 600n mk1, helemaal weer opgebouwd na een crash ook, helaas later weer gecrasht en nu staat 'ie als wrak te wachten tot mijn vriend tijd en geld heeft 'm weer op te knappen. Prachtig ding.

Als je toch voor de 1200 wil gaan, koop die dan eerst. Rijd er twee maanden op rond en beslis dan pas of de 600 of de 1200 weg gaat. :Y

En die gs500, daar loop je nog wel een keer een opknapper voor 250 euro van tegen 't lijf die je dan niet kan laten staan. :P
 
Als je eenmaal een 1200 gereden hebt wil je niet meer anders 🙈
Mijn GSX s750 is niet traag onderin en met 115pk op het achterwiel zeer zeker een beest , maar om lekker te rijden gaat er niks boven een dik blok en daarom na een uur op een GSX S1000 gereden te hebben heb ik er dus ook ene bestelt.
Laat wel al maand op zich wachten ondertussen maar ok dat is een heel anders onderwerp ( al is het ene waar ik slechte zin van krijg )

Maare komt die foto bij die loempia kraam nog ? O-)_O-
 
Als je eenmaal een 1200 gereden hebt wil je niet meer anders 🙈
Mijn GSX s750 is niet traag onderin en met 115pk op het achterwiel zeer zeker een beest , maar om lekker te rijden gaat er niks boven een dik blok en daarom na een uur op een GSX S1000 gereden te hebben heb ik er dus ook ene bestelt.
Laat wel al maand op zich wachten ondertussen maar ok dat is een heel anders onderwerp ( al is het ene waar ik slechte zin van krijg )

Maare komt die foto bij die loempia kraam nog ? O-)_O-
Nou... Ik heb inmiddels vrij veel geprobeerd en een dagje op een R1200R rondgetuft, en ben inmiddels tot de conclusie gekomen dat veel cc niet zo mijn ding is. :$ Ik houd van gooien en smijten en volgas een bocht uit en dan weer vol in de rem voor de volgende, na m omgegooid te hebben. Nou ben ik ook best klein en licht, dus dat zal niet meehelpen zodra een motorblok zwaarder wordt, maar ik heb me ontiegelijk vermaakt op de Duke 390&790, de BMW G310 (behalve dan de koppeling van dat ding), en aan de Ducati Scrambler Icon had ik denk ik ook wel kunnen wennen. Maar een Bonneville T100, R NineT, Monster 821... Nah. :N Geef mij maar een lekker lichte rotfiets. :)

Ik rijd zometeen weer naar huis vanaf de ouders, en volgens mij weet ik wel een loempiakraam onderweg.
 
Blijkbaar halen ze die loempiakraam 's nachts weg. -O- Misschien morgen op weg naar Brabant nog even, als 'ie dan nog niet gedaan is (en de kraam er dan wel staat).
 
Als je eenmaal een 1200 gereden hebt wil je niet meer anders 🙈
Mijn GSX s750 is niet traag onderin en met 115pk op het achterwiel zeer zeker een beest , maar om lekker te rijden gaat er niks boven een dik blok en daarom na een uur op een GSX S1000 gereden te hebben heb ik er dus ook ene bestelt.
Laat wel al maand op zich wachten ondertussen maar ok dat is een heel anders onderwerp ( al is het ene waar ik slechte zin van krijg )

Dat heb ik nou met mijn 1100tje :] van 600 naar 1100.. Het was wel even wennen in het begin, maar heerlijke motor. Het smijt werk heb ik nu ook wel onder de knie bij de 1100, al was dat even aanpassen erop.. en waar ik veel moeite voor heb moeten doen om een beetje power van die 600 te krijgen, heb ik nu wel direct bij de 1100 in het begin al. Ik hoef niet meer hoog de toeren in om wat snelheid te maken.

Maare komt die foto bij die loempia kraam nog ? O-)_O-

Vanochtend stonden ze er helaas nog niet.-O- Ik heb drie plekken bezocht waar ze normaliter staan, daarna maar opgegeven en richting werk gereden.'(
 
Man man man , hier staan ze overal gewoon op hun plek dus kom maar even naar Heerlen voor wie de punt binnen wilt halen O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan