The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Deeffox , je zal moeten strijden voor je 10de plaats :P

... alhoewel, jullie beiden wippen elk moment over de 9de plaats heen ;)

Als ik nu nog meedeet, reed ik even 200m door mijn straat, daar woont een Filipijnse vriendin van mijn vrouw, en zij heeft een konijnenkot met wel 20 konijnen of meer _O-

En @RL71 , WELCOME BACK IN TRG! *O*
Ja alleen maar leuk! Competitie! :]
 
@Deeffox , je zal moeten strijden voor je 10de plaats :P

... alhoewel, jullie beiden wippen elk moment over de 9de plaats heen ;)

Als ik nu nog meedeet, reed ik even 200m door mijn straat, daar woont een Filipijnse vriendin van mijn vrouw, en zij heeft een konijnenkot met wel 20 konijnen of meer _O-

En @RL71 , WELCOME BACK IN TRG! *O*
Thnx Patrick. Las dat je net gestopt bent! Wat een mijlpaal.. moest gewoon in de top 10 blijven. In principe nog 1 foto... Dan kan Deeffox me voorbij...

Of ik ga door...
 
Laatst bewerkt:
Hmm dag niet kunnen meedoen maar niks gemist zo te zien.
Weet wel een hok te zitten maar wordt nu lastig foto`s maken dus als die niet gehaald is morgen middag na het fietsen dan komt die wel nog.
 
In ieder geval geen mensen hier in het topic met konijnen in de tuin, anders had het weer een mooie thuisopdracht kunnen zijn. :P
Bij mijn moeder in de achtertuin in Amsterdam, maar ik krijg mijn zware motor niet de drempel bij de voordeur over. :') Ik was er gisteren even voor middernacht nog met de 900. Het hok naar de voortuin verplaatsen was mij het niet waard om die tijd. ;)

En nee, ik hem hem niet geprobeerd maar binnen te rollen maar ik krijg hem al amper opgebokt. :')
 
Ik heb gisteren door heel wat woonwijken heen gereden, ben alleen kippen en lama's en alpacas tegengekomen jammer maar helaas.
 
Ik heb alleen een hamster. :X
Er heerst hier een gouden motto in het topic:
"niet geschoten is sowieso mis"
;) :P

Het hok naar de voortuin verplaatsen was mij het niet waard om die tijd. ;)
Wacht maar tot je een paar maanden verder bent in dit topic... Als de verslaving toeslaat ga je hele rare dingen doen op de meest rare tijden voor een puntje _O-

Ik heb gisteren door heel wat woonwijken heen gereden, ben alleen kippen en lama's en alpacas tegengekomen jammer maar helaas.
Kippen oké... Maar lama's en alpaca's in woonwijken?! In welk deel van Nederland rijd jij rond?! :o
:+
 
Er heerst hier een gouden motto in het topic:
"niet geschoten is sowieso mis"
;) :P


Wacht maar tot je een paar maanden verder bent in dit topic... Als de verslaving toeslaat ga je hele rare dingen doen op de meest rare tijden voor een puntje _O-


Kippen oké... Maar lama's en alpaca's in woonwijken?! In welk deel van Nederland rijd jij rond?! :o
:+

Randjes van de woonwijken, in kleine boerengehuchten in brabant :+
 
Wacht maar tot je een paar maanden verder bent in dit topic... Als de verslaving toeslaat ga je hele rare dingen doen op de meest rare tijden voor een puntje _O-
Ik weet er alles van ja! *D
Een wiel van mijn auto afschroeven --- stationsperron oprijden --- voetgangerstunnel onder een station inrijden --- dwars over een veld rijden om iets te kunnen bereiken ---
Ik kan wel een boek schrijven daarover _O-
 
Zo begint de verslaving zeker? _O- Mijn moeder doet al helemaal mee. Ik had haar ook nog gevraagd voor de duizend opdracht, of ze iets wist. Nu heeft ze me een hele lijst straten in 't dorp gegeven waar ik het meeste kans maak, en of zij dan de nieuwe opdracht mocht verzinnen als haar tips de doorslag gaven. :P Nou, pak aan en op zoek! De zon schijnt en ik heb nog een halfuur voor de familie lunch begint!*O*
 
Zo begint de verslaving zeker? _O- Mijn moeder doet al helemaal mee. Ik had haar ook nog gevraagd voor de duizend opdracht, of ze iets wist. Nu heeft ze me een hele lijst straten in 't dorp gegeven waar ik het meeste kans maak, en of zij dan de nieuwe opdracht mocht verzinnen als haar tips de doorslag gaven. :P Nou, pak aan en op zoek! De zon schijnt en ik heb nog een halfuur voor de familie lunch begint!*O*
Haha cool! :)
 
1401830


1401832


UITEINDELIJK! Laatste straat zo'n beetje. :P

Indien goed: je motor bij een Postnl bus met een enkele sleuf (of elke andere "kleine" variant van jouw regionale postserviceproviderbus)

voorbeeld:

image.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ah er doen natuurlijk ook buitenlanders mee. :$ Elke "kleine" variant van de gangbare postbus in jouw regio dan! :Y

Als het maar een gehuchtvariant is. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan