The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er niet alles op kunnen krijgen, maar wat er nog staat is van een kasteel..
Helaas pindakaas

Info
 

Bijlagen

  • 20190613_181421.jpg
    20190613_181421.jpg
    228,1 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Grappig om te zien dat de meeste foto's die @ey-dzeej maakt hier in de buurt zijn en ik ze herken O-)

Morgen ga ik weer met de motor op pad, en weet een aantal ophaalbruggen te vinden :)
 
Er zijn hier aardig wat in de buurt (Haarzuilens, Nijenrode) maar geen tijd gehad om te fietsen. Gisteren wel nog langs beiden gereden. Als hij morgen niet is gedaan dan kan ik morgenavond langs rijden.
 
Grappig om te zien dat de meeste foto's die @ey-dzeej maakt hier in de buurt zijn en ik ze herken O-)
Leuk he *O*

Morgen ga ik weer met de motor op pad, en weet een aantal ophaalbruggen te vinden :)

Je zal toch eerst nog een volledige oude kasteel moeten vinden buiten rotterdam.. de mijne is helaas afgekeurd..
Er zijn hier aardig wat in de buurt (Haarzuilens, Nijenrode) maar geen tijd gehad om te fietsen. Gisteren wel nog langs beiden gereden. Als hij morgen niet is gedaan dan kan ik morgenavond langs rijden.

We wachten met smart op je-O-et mag ook eerder hoor 😇
 
Ik gooi er ook maar vast een "indien goed" in:

Indien goed:

Je motor pal bij een richtingsbordje van een wandelroute

Zoals dit voorbeeld dus, geeft enkel een richting aan, en dat het lopen (en dus geen fietsen o.i.d.) betreft.
Dat het lopen betreft hoeft overigens niet persé met zo'n symbooltje, soms heeft een wandelroute ook gewoon een eigen kleurtje o.i.d.
 
Laatst bewerkt:
@Deeffox , je zal moeten strijden voor je 10de plaats :P

... alhoewel, jullie beiden wippen elk moment over de 9de plaats heen ;)

Als ik nu nog meedeet, reed ik even 200m door mijn straat, daar woont een Filipijnse vriendin van mijn vrouw, en zij heeft een konijnenkot met wel 20 konijnen of meer _O-

En @RL71 , WELCOME BACK IN TRG! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan