The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
je motor bij een theater/schouwburg 20190526_153301.jpg
 
Naast die schouwburg ligt een groene brug :')
Er is daar niet zo veraf ook een straat die "groenebrug" noemt :P

Ik ben wat aan het streetviewen, voor straks onderweg naar het werk, maar veel vroeger kan ik niet vertrekken, dus het zal al ongeveer OP de route moeten liggen ...
 
Tot nu toe levert sv me nog niets op.

Maar, @Deeffox , herinner je je nog die stoomloc met nr.16? Ongeveer 40km buiten brussel?
Na die "met hekje afsluitbare brug", waarvoor ik helemaal tot in Klein Willebroek gereden ben, blijkt ook de rit naar stoomloc 16 niet nodig te zijn geweest.
Ik vond zonet deze aan de noordrand van Brussel _O-
Alleen jammer dat die brug niet groen is :+ ... het zou natuurlijk kunnen gebeuren dat ik binnen een paar weken tot de ontdekking kom dat sv niet up to date is, en die brug intussen groen geverfd is ... :')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tot nu toe levert sv me nog niets op.

Maar, @Deeffox , herinner je je nog die stoomloc met nr.16? Ongeveer 40km buiten brussel?
Na die "met hekje afsluitbare brug", waarvoor ik helemaal tot in Klein Willebroek gereden ben, blijkt ook de rit naar stoomloc 16 niet nodig te zijn geweest.
Ik vond zonet deze aan de noordrand van Brussel _O-
Alleen jammer dat die brug niet groen is :+ ... het zou natuurlijk kunnen gebeuren dat ik binnen een paar weken tot de ontdekking kom dat sv niet up to date is, en die brug intussen groen geverfd is ... :')
Haha dat meen je niet! _O-
Nouja, de makkelijkste ritjes leveren ook geen mooie verhalen op hè! ;)

Hehe ... het lijkt wel of er momenteel enkel blauwe motoren meedoen, waar zijn @ey-dzeej en @Deeffox met hun rode motoren? :]
Inderdaad veel te veel blauw hier op het topic! Ik hoop dat ik er morgenochtend weer wat brandweerrood in kan gooien :]

Al zal de brandweerkazerneopdracht dan wel al voldaan zijn... Er zit er hier wel een in de buurt. Daar ben ik al eens gestopt voor mijn allereerste TRG-poging (die afgekeurd werd trouwens :')), maar die is net buiten het bereik van de babyfoon O-)
 
Laatst bewerkt:
Haha dat meen je niet! _O-
Nouja, de makkelijkste ritjes leveren ook geen mooie verhalen op hè! ;)
Ja toch wel! _O-
Maar spijt van die omwegen heb ik niet hoor! Het is toch altijd wel leuk rijden! :]
Zeker de regio Willebroek, mijn jeugdige jaren komen me dan weer voor de geest ... die fijne zorgeloze tijd :')
Al zal de brandweerkazerneopdracht dan wel al voldaan zijn...
Sorry! Die was me te gemakkelijk :$
Maar heb je geen Moskee in je babyfoon bereik? :P
Ik had er onderweg nog ene nabij Leuven, maar die zag er niet herkenbaar uit, denk dat die een deel in een gebouw afhuren, er hing een papier op de voordeur, maar er stonden wat mensen buiten om binnen te gaan, dus ik wilde liever niet storen, en voor uitleg had ik helemaal geen tijd, al evenmin om linkjes toe te voegen. Ook 2 moskees in centrum Leuven, maar mijn tijd was echt op. De kortsbijzijnde snelweg oprit gezocht, en aan 140km/u (op teller ;) ) verder naar het werk, en om 21:52u aangekomen. Gelukkig kan ik bij deze post gewoon vlak bij de ingang parkeren.

Werken tot 06:30u, dus je kan me nog wel te snel af zijn morgenvroeg als je wil ... tenzij @Mitssz zich weer niet kan inhouden vanavond nog :P
 
Wordt spannend morgenochtend dan })
Je hebt wel 1 voordeel tegenover mij. Mijn maps.google op mijn phone werkt niet meer, en ik doe ook de moeite niet meer die phone in orde te krijgen. Dinsdag of woensdag heb ik een nieuwe phone, dus ...

Maar daarmee moet ik op het werk kijken waar ik er kan vinden, en het dan onthouden, onderweg de tablet uithalen is te veel werk, daarvoor moet de rugzak uit :P

Daardoor viel het zoeken onderweg naar het werk ook al tegen. Die brandweerkazerne gaf me al 10min vertraging door de omweg en te posten, ik hoor later onderweg "pling-plong", dus stoppen en zoeken, maar zonder maps. Dat stoppen en zoeken geeft ook weer tijdverlies. Die buiten het centrum wist ik hoe naartoe rijden, die in het centrum niet, dus enkel die buiten het centrum kunnen proberen, maar viel tegen. Weer een kleine 10 minuten kwijt.
Had ik die wel op de foto kunnen zetten, had ik daarna wel het risico moeten nemen eerst naar het werk te rijden, en na 22:00u pas te posten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan