The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Subway ( boodjes toko )
Ik weet er ene zijn :Y
Maar te ver van hier :+

Morgenvroeg dan maar ... tenzij ... @Mitssz zich niet kan bedwingen _O-

Net zoveel plezier mee en zou zn GSX F750 best graag erbij willen hebben , ben alleen bang dat ik te diep kom te zitten dus vandaag een NTV voor erbij gepakt.
Dik week wordt die trouwens gekeurd en zal ik ook met vettig weer fotos maken 8-)
Ja, als je eens naar mijn lijstje onderin kijkt, geloof je wel dat ik enorm graag rijd met een GSX F :Y
Heb zelfs ooit een BMW K1200S weer weg gedaan om weer naar een GSX F te gaan :$
Beetje te veel uitleg voor in dit topic wel ;)
Een NTV is naar het schijnt ook een oerbetrouwbaar ding, en, met CARDAN :9~ ja toch he?

het fietsen ligt bij mij effe stil wegens omstandigheden :(
vertel ik je elders wel ...
 
1396353


Sorry @DKP , je mag morgen opzoek naar de volgende })

Dit is ook de laatste voor mij vandaag, het rondje “even” de petfles halen duurt zo wel erg lang :+

Indien goed:
Je motor bij een boekhandel
 
Zal morgen vast niet mn mand uitkomen maar ok dan ga ik gewoon toeren met de brommer _O-
Ben leeg en ook met een idee wat de uitdaging wordt dus dan maar...

Je motor bij een WOK restaurant
 
Goh het is dat ik net thuis kom van een avondje BBQ-en inclusief whisky, anders had ik de motorhoes er nog even afgehaald! Aan deze streak had ik wel mee willen doen :9~

@Roeleey hoeft zich niet te vervelen... Hoe is het eigenlijk?
 
full

Kl*te markt B| geraak daardoor niet dichter ...
sinds wanneer houden ze nu ook al op zondag markt :?

Maar, er stond niet "pal" bij, en ik denk dat het WOK DYNASTY RESTAURANT wel duidelijk is, toch?

Dus ...
 
Indien goed:

Je motor bij een Sushi restaurant/bar

Voorbeeldje, recht tegenover de Wok Dynasty (maar met een parkeerterrein markterrein ertussen) :P
 
Goh het is dat ik net thuis kom van een avondje BBQ-en inclusief whisky, anders had ik de motorhoes er nog even afgehaald! Aan deze streak had ik wel mee willen doen :9~

@Roeleey hoeft zich niet te vervelen... Hoe is het eigenlijk?

Nee vervelen hoeft zeker niet, leuk *O* Kan niet wachten om zelf weer eens een puntje te scoren :]

Het is....nou ja, elke dag een ietsje beter. Ben i.i.g. sinds vrijdagmiddag na 16 dagen ziekenhuis weer thuis. nog wel twee weekjes met een infuus lopen maar dat is fijner thuis dan elders :Y Daarna nog een heel traject van op krachten komen, controles, etc. Uiteindelijk een operatie waarbij ze de defecte/beschadigde onderdelen van m'n hart gaan vervangen en dan...tsja dat zien we dan wel weer...
 
Nee vervelen hoeft zeker niet, leuk *O* Kan niet wachten om zelf weer eens een puntje te scoren :]

Het is....nou ja, elke dag een ietsje beter. Ben i.i.g. sinds vrijdagmiddag na 16 dagen ziekenhuis weer thuis. nog wel twee weekjes met een infuus lopen maar dat is fijner thuis dan elders :Y Daarna nog een heel traject van op krachten komen, controles, etc. Uiteindelijk een operatie waarbij ze de defecte/beschadigde onderdelen van m'n hart gaan vervangen en dan...tsja dat zien we dan wel weer...
Goh heftig hoor! Wel fijn dat je weer thuis bent inderdaad :Y
Nog wel aardig stukje te gaan dus, heel veel sterkte en beterschap voor nu iig weer! :t

Voor je het weet ben je weer puntjes aan het halen ;)
 
Indien goed

je motor bij een biljart zaal / gelegenheid

Dus geen kroeg met een biljart maar zn toko met boel biljart tafels20190526_132950.jpg
 
Voor vandaag kan ik die goedkeuren ja, morgen had ik er zo mijn twijfels aan :+
Hha, :t natuurlijk!

Edit: @Roeleey , heftig om dat zo allemaal te lezen! :o
Nogmaals veel beterschap en de beste zorgen gewenst!

Nog een editje: ik denk wel een gepaste zaak te weten, maar ik ga er mij nog niet te druk in maken, wie weet hoeveel opdrachten gaan er de revue nog passeren alvorens ik naar het werk vertrek _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan