The Riding Game [Deel 21]

Status
Niet open voor verdere reacties.
20190522_175748.jpg
 
Indien goed

je motor naast de drive tru van een kentucky fried chicken

neem aan dat het geen voorbeeld behoeft anders rakel ik die zometeen wel even op
 
Ik wil even mijn frustratie uiten :P

Al maanden geen puntje meer gescoord en zelfs al ruim een maand veel meer gereden dan normaal, elke keer gezocht en nooit gelukt (te laat, niet gevonden, etc) :( Nu stond ik 10 minuutjes te laat bij de Van der Valk :( en vanochtend 5 minuten te laat vertrokken voor het verkiezingsadvertentiebord :( En nu weer zo'n verdraaid lastige die bijna nergens te vinden is... Blijkt thuis dat ik op weg van de Van der Valk naar huis praktisch langs zo'n ding ben gereden maar heb ze oprecht nog nooit van m'n leven gezien. Urg. Misschien moet ik maar gewoon niet meer meedoen want het frustreert meer dan dat 't punten levert :+
 
Ik wil even mijn frustratie uiten :P

Al maanden geen puntje meer gescoord en zelfs al ruim een maand veel meer gereden dan normaal, elke keer gezocht en nooit gelukt (te laat, niet gevonden, etc) :( Nu stond ik 10 minuutjes te laat bij de Van der Valk :( en vanochtend 5 minuten te laat vertrokken voor het verkiezingsadvertentiebord :( En nu weer zo'n verdraaid lastige die bijna nergens te vinden is... Blijkt thuis dat ik op weg van de Van der Valk naar huis praktisch langs zo'n ding ben gereden maar heb ze oprecht nog nooit van m'n leven gezien. Urg. Misschien moet ik maar gewoon niet meer meedoen want het frustreert meer dan dat 't punten levert :+
Dat 't je frustreert betekent juist dat je fanatiek bent! Fanatieke spelers hebben we nodig hier! :Y
Kom op! Zet 'm op! Spring op die fiets en pak dat punt *O*

Gewoon je frustratie blijven uiten hier hoor, veel ervaringsdeskundigen in frustraties aanwezig :')
 
Dat 't je frustreert betekent juist dat je fanatiek bent! Fanatieke spelers hebben we nodig hier! :Y
Kom op! Zet 'm op! Spring op die fiets en pak dat punt *O*

Gewoon je frustratie blijven uiten hier hoor, veel ervaringsdeskundigen in frustraties aanwezig :')
Nee joh, ik rijd veel te weinig om fanatiek te zijn, en ben ook niet van plan om ff 100 km om te rijden voor een puntje 8)7
Normaal gesproken rijd ik maar eens in de 1 a 2 weken, woon-werk en kijk dan of ik onderweg of in de buurt iets kan vinden. Laatste weken zit ik meer op zo'n 3x pw, en meer lange afstanden, maar het mocht niet baten.
 
Nee joh, ik rijd veel te weinig om fanatiek te zijn, en ben ook niet van plan om ff 100 km om te rijden voor een puntje 8)7
Normaal gesproken rijd ik maar eens in de 1 a 2 weken, woon-werk en kijk dan of ik onderweg of in de buurt iets kan vinden. Laatste weken zit ik meer op zo'n 3x pw, en meer lange afstanden, maar het mocht niet baten.
Dat doe ik ook niet hoor.
Lekker 3x per week ww blijven rijden, dat sowieso, het is schitterend weer nu :Y

Die puntjes komen vanzelf ;)
 
Dat doe ik ook niet hoor.
Lekker 3x per week ww blijven rijden, dat sowieso, het is schitterend weer nu :Y

Die puntjes komen vanzelf ;)
Rijd jij effe naar een KFC?
Ik moet straks na het werk naar het hoofdbureau voor een nieuw uniform wegens bijkomende functie, dus geen tijd om een mooi grote omweg te maken :P
 
Rijd jij effe naar een KFC?
Ik moet straks na het werk naar het hoofdbureau voor een nieuw uniform wegens bijkomende functie, dus geen tijd om een mooi grote omweg te maken :P
Nee... ik moet er helaas ook te ver voor om rijden voor wat in de tijdsplanning van vandaag past -O-
Het is maar 40km extra, maar op een ritje van 17km is dat toch flink om. En mevrouw Deeffox moet vanavond weg dus die wacht op mij i.v.m. de kleine.
'(

Wat voor nieuwe functie dan?
 
man man man , gasten ik ga zo fietsen en als ik terug kom wou ik minimaal 1 puntje gaan scoren dus kom op zeg 🙈
Als ik na het werk tijd had kwam ik wel effe tot bij u om dit puntje binnen te halen :]
Maar zoals ik al zei, ik moet nig via het hoofdkantoor.

Jammer, want ik had ook zin om na het werk nog eens wat te gaan fietsen!

Misschien doe ik dat morgen wel, een toertje fietsen ...

Geniet alvast van je fietsrit, hier is het heel mooi weer!
 
Nice! Staat bij mij ook nog op mijn lijstje, maar "omstandigheden" laten het me nu effe niet toe :(
maar is niks voor in dit topic ...

Maar ik denk dat je de voorste lens best iets meer naar beneden richt. Niet?

Ja die moet ik nog wat fine tunen... Op andere beelden is ie al wat beter gezet.. Beetje off topic ja, maargoed.. nadat ik zowat onderuit ben gereden met de vorige motor toch maar meer hierover gaan denken en op een gegeven moment maar eentje van ali express gekocht.. nu rest mij alleen nog wat fine tunen en de draden gaan wegwerken.. Dat is ook nog een zooitje... genoeg te doen voor mij:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan