The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
;)
Oei, deze is denk ik al volbracht voordat ik de kans krijg op de motor te stappen. Hier in de omgeving nog genoeg van te vinden hoor :Y
Sorry, ik kon zo snel niet iets beters bedenken. Ik werd een beetje voor het blok gezet. :P
full
:t
 
Sorry, ik kon zo snel niet iets beters bedenken. Ik werd een beetje voor het blok gezet. :P

:t

Ik zit er al een poosje aan te denken om die regel enigszins aan te passen, het gebeurt nu helaas regelmatig dat men tactisch gaat zitten wachten en eerlijk gezegd vindt ik dat een beetje kinderachtig :')
Bij deze wordt de regel dan ook aangepast :Y Wilde eerst vragen hoe men er over denkt, maar ben nu maar een beetje dictatoriaal :P

De regel was:
6- Opdrachten zijn 2 dagen (2 x 24 uur) geldig. Als een opdracht niet binnen die tijd wordt gedaan/gehaald, verzint de eerste persoon die post een nieuwe.

Vanaf vandaag is het:
6- Opdrachten zijn 2 dagen (2 x 24 uur) geldig. Als een opdracht niet binnen die tijd wordt gedaan/gehaald, verzint de opdrachtgever van de verlopen opdracht een nieuwe.
 
Laatst bewerkt:
Maarre...

De opdracht van @DKP was donderdag om 18:28, jouw post net was om 18:28, precies 48 uur later. Dat betekend dat de vorige opdracht precies verlopen was en jij de eerstvolgende bent die post:

O-)
Nou vind ik dat een beetje een twijfelgeval :P
Opdracht geplaatst om bijvoorbeeld 14:30, iemand post 2 dagen later ook om 14:30u, is dat in mijn ogen nog net binnen tijd, opdracht zou geplaatst kunnen zijn om 14:30:45, de andere post om 14:30:28 :+
Dus had jij een nieuwe moeten plaatsen :P

Máár! ...
Vanaf vandaag is het:
6- Opdrachten zijn 2 dagen (2 x 24 uur) geldig. Als een opdracht niet binnen die tijd wordt gedaan/gehaald, verzint de opdrachtgever van de verlopen opdracht een nieuwe.
Had dat ook al in mijn gedachten eerlijk gezegd, maar had het nog niet voorgesteld omdat soms, in het weekend zelfs makkelijke opdrachten niet gehaald worden -O-
Dat kan meerdere redenen hebben, sociaal leven (zie laatste deel van deze comment :+ ), maar evengoed slecht weer.

Maar het probleem is nu opgelost! :}
@Roeleey, onze rechtvaardige rechter :t ... streng, maar rechtvaardig :Y

Al heb ik een kleine tip, ik zou eronder zetten in kleiner schrift:
"Indien de opdrachtgever niet binnen de 6* uur hieraan voldoet, mag iemand anders een nieuwe verzinnen, maar mag de vorige opdrachtgever deze niet uitvoeren."
* 6 uur na het verstrijken van de opdracht dus, oftewel 54 uur na plaatsen van de opdracht dus.

Anders kan het alsnog lang duren als iemand bijvoorbeeld op een vrijdag ochtend een nieuwe opdracht plaatst, maar wegens een sociaal leven hebbend buiten MF om (ja dat kan dus wel he :9 ), niet meer online komt tijdens het weekend ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou vind ik dat een beetje een twijfelgeval :P
Opdracht geplaatst om bijvoorbeeld 14:30, iemand post 2 dagen later ook om 14:30u, is dat in mijn ogen nog net binnen tijd, opdracht zou geplaatst kunnen zijn om 14:30:45, de andere post om 14:30:28 :+
Dus had jij een nieuwe moeten plaatsen :P
Ik had eerlijk gezegd ook gedacht dat dat de reactie van @Xaryna was geweest. Vond het vooral grappig dat het exact 48 uur later was :)

Al denk ik persoonlijk natuurlijk dat de opdracht 14:30:28 was, en de post 14:30:45.. :+
 
Ik had eerlijk gezegd ook gedacht dat dat de reactie van @Xaryna was geweest. Vond het vooral grappig dat het exact 48 uur later was :)

Al denk ik persoonlijk natuurlijk dat de opdracht 14:30:28 was, en de post 14:30:45.. :+
Neu, ik vind het niet erg om een nieuwe te bedenken, en het houdt de vaart erin.

Nieuwe regel is ook goed, maar de toevoeging van DKP ben ik wel voor. Scheelt ook het effect van 'ik wil gaan rijden maar de opdracht is verlopen en als ik nu zelf 1 plaats dan kan ik die niet invullen dus ik wacht wel' _O-
 
Al denk ik persoonlijk natuurlijk dat de opdracht 14:30:28 was, en de post 14:30:45.. :+
_O-_O-

Je kan natuurlijk ook hier een topicje starten (of er in een bestaand topic op aansturen), om linksboven de post, zoals dat vroeger was, een datum EN uur van plaatsing weer te geven, ipv enkel, "x-zoveel minuten geleden", maar dan dit keer ook MET seconden weergave :P

Al is dat nu niet meer echt nodig natuurlijk ;)

Edit: was het linkje vergeten in te voegen :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Neu, ik vind het niet erg om een nieuwe te bedenken, en het houdt de vaart erin.

Nieuwe regel is ook goed, maar de toevoeging van DKP ben ik wel voor. Scheelt ook het effect van 'ik wil gaan rijden maar de opdracht is verlopen en als ik nu zelf 1 plaats dan kan ik die niet invullen dus ik wacht wel' _O-
Dat dus })

Ja, als de opdrachtgever door het ofline zijn zelf niet ziet dat zijn/haar opdracht verlopen is, zou iemand anders een nieuwe kunnen plaatsen om de vaart erin te houden. Dan kan deze natuurlijk zelf niet meedoen, maar dat de opdrachtgever van de vervallen opdracht dan ook niet mee mag doen compenseert dat dan toch min of meer.

Zelf zal ik er wel op letten, als ik weet dat mijn opdracht vervalt op bijvoorbeeld zondag om 14:18u, dat ik iets daarna wel is effe kijk, en indien nodig, effe een nieuwe plaatsen, is 2 minuten werk :t

En het zijn natuurlijk altijd wel die twee irritante koplopers die steeds weigeren (weigerden O-) ) een nieuwe opdracht te plaatsen he 8)7:+
 
Effe terug gedraaid, want op de vorige zag ik dat ik naast de dieselpomp stond ipv naast de adbluepomp 8)7
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan