The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja hoor, maar dát bord betekent toch niet automatisch dat er vanuit de andere richting niet ingereden mag worden?

Ik weet niet hoe je het anders zou moeten interpreteren, maar de betekenis van een C3 bord:

C3. Verboden toegang, in beide richtingen, voor iedere bestuurder.

Het staat er toch echt !:+
 
Oke, er staat een C3 bord op de hoek hier, duw ik de motor wel effe naartoe :t
full


Edit: en je hebt gelijk, aan de andere kant van de straat, en blokje rond ook nog eens, staan dezelfde borden.
 
Zoooo gemakkelijk maar niemand doet hem!? Ik had een lange dienst vandaag, 06u-18u, dus ik dacht, daar gaat mijn voorsprong :P :+
Heb al eerder aan dit kruispunt gestaan, op exact dezelfde plaats. Toen nog gediscussieerd over wat de eigenlijke betekenis is van dat bord, namelijk ... eu ... nee, laat maar ... :+

Je motor bij een oranje echte* wegwijzer
* Niet zo een groot vierkant of rechthoekig bord, maar zo een langwerpig bord dat in een punt uitloopt in de richting dat het verwijst.
Voorbeeldje ...
 
Op de achtergrond zie ik ook een hele oude opdracht staan :P
Ha ja, nu je het zegt, iets met heel die collectie (bedrijfs)wegwijzers :Y
Al kan ik me niet meer meteen inbeelden wat toen precies de opracht was, en hoe lang geleden.
Denk dat de meeste hun motor nog hebben laten staan, maar ik moet zeggen het was wel weer lang geleden dat ik weer zo lekker heb kunnen rijden. Wegen eindelijk goed droog, lekker zonnetje.. heerlijk :]
:^
Zoals ik deze morgen nog uitgeregend was, zo was het deze avond juist heel aangenaam.
Het was nog 7 a 8 graden, matige wind, en meestal droge baan.
Ik ben ter hoogte van Leuven van de snelweg afgereden, en de bochtige wegjes opgezocht naar huis, was gewoon zalig :]
Ik houd van de winter, en liefst met veel sneeuw, het zou dan moeten sneeuwen, en twee maand (of max drie maand) mooi wit moeten blijven zonder eens per week blubber door het smelten.

Maar als motorrijder zijnde, is het aanbreken van de lente toch weer telkens alsof we weer intreden inrijden in het (motor)paradijs *O*

Edit: puntje 247 ... puntje 330 ...
Die met al die (bedrijfs)wegwijzers vind ik niet, of misschien bedoel je puntje 442? Of ik heb eroverheen gekeken :P

Edit 2.0: ik merk nu ook dat ze daar wat opgekuist hebben, dat boompje links naast het bord is nu ook weg :P
Op street view is te zien waarom ... Google Maps ...
zoek het bord! _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ha ja, nu je het zegt, iets met heel die collectie (bedrijfs)wegwijzers :Y
Al kan ik me niet meer meteen inbeelden wat toen precies de opracht was, en hoe lang geleden.

:^
Zoals ik deze morgen nog uitgeregend was, zo was het deze avond juist heel aangenaam.
Het was nog 7 a 8 graden, matige wind, en meestal droge baan.
Ik ben ter hoogte van Leuven van de snelweg afgereden, en de bochtige wegjes opgezocht naar huis, was gewoon zalig :]
Ik houd van de winter, en liefst met veel sneeuw, het zou dan moeten sneeuwen, en twee maand (of max drie maand) mooi wit moeten blijven zonder eens per week blubber door het smelten.

Maar als motorrijder zijnde, is het aanbreken van de lente toch weer telkens alsof we weer intreden inrijden in het (motor)paradijs *O*

Edit: puntje 247 ... puntje 330 ...
Die met al die (bedrijfs)wegwijzers vind ik niet, of misschien bedoel je puntje 442? Of ik heb eroverheen gekeken :P

Edit 2.0: ik merk nu ook dat ze daar wat opgekuist hebben, dat boompje links naast het bord is nu ook weg :P
Op street view is te zien waarom ... Google Maps ...
zoek het bord! _O-

De opdracht was: Je motor met een groep wegwijzers naar bedrijven, minstens 25 stuks

en je voorbeeld was dus je achtergrond:9

alleen weet ik niet welk puntje het was-O-
 
Probeer een calamiteitenroute? Die zijn oranje, puntig, en een pijltje!
Nou ik heb nog speciaal een chemische stoffen route opgezocht maar die zien er hier zo uit:

IMG_20190209_190109.jpg

(Oke vooruit, wel oranje :P)

Maarre...

De opdracht van @DKP was donderdag om 18:28, jouw post net was om 18:28, precies 48 uur later. Dat betekend dat de vorige opdracht precies verlopen was en jij de eerstvolgende bent die post:
6- Opdrachten zijn 2 dagen (2 x 24 uur) geldig. Als een opdracht niet binnen die tijd wordt gedaan/gehaald, verzint de eerste persoon die post een nieuwe.

O-)
 
Nou ik heb nog speciaal een chemische stoffen route opgezocht maar die zien er hier zo uit:

Bekijk bijlage 1352851
(Oke vooruit, wel oranje :P)

Maarre...

De opdracht van @DKP was donderdag om 18:28, jouw post net was om 18:28, precies 48 uur later. Dat betekend dat de vorige opdracht precies verlopen was en jij de eerstvolgende bent die post:


O-)
Sorry, ik dacht dat ze ook gepunt waren :X

En shit. :P

Je motor met een boekenwinkel.

Die worden steeds zeldzamer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan