The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
-O-

Als één van de twee zitbanken geen rugleuning dient te hebben volgens de opdracht, dat betekent automatisch dat de andere wel voorzien moet zijn van een rugleuning. Anders zou de opdracht anders verwoord zijn. Dus helaas moet ik hem wel afkeuren, maar ik vind je doen van denken wel leuk dus daar krijg je dan wel een duimpje voor :t
Ja dat vermoedde ik al, maar ik dacht ik waag het er op, maar ook een beetje voor de lol hoor.
Dat duimpje waardeer ik wel. *O*
 
ze nemen daar ook geen halve maatregelen he:+ dus je auto stond op die lepels van die bobcat 8)7
_O-_O-
Haha nee ... gewoon een kabel over de trekhaak en die aan de bobcat, achterwaarts eruit getrokken tot die weer op dat asfaltbaantje stond. Spijtig genoeg kon ik dat niet op de foto/film zetten ...
Ik moest wel eerst de verkeerstoren contacteren om toestemming te vragen ... die vonden het aan hun stem te horen wel grappig. Als ik te kort bij de runway kom, moet ik dat eerst aanvragen, ik zit namelijk hier.
En net achter mij (ale ja, een 500meter pakweg), komen de vliegtuigen neer, nadat ze hier letterlijk vlak over ons heen vliegen 8-)
Hier wil ik wel opnieuw staan van half april tot eind mei, dan komt Emirates tijdelijk met een A380!
 
_O-_O-
Haha nee ... gewoon een kabel over de trekhaak en die aan de bobcat, achterwaarts eruit getrokken tot die weer op dat asfaltbaantje stond. Spijtig genoeg kon ik dat niet op de foto/film zetten ...
Ik moest wel eerst de verkeerstoren contacteren om toestemming te vragen ... die vonden het aan hun stem te horen wel grappig. Als ik te kort bij de runway kom, moet ik dat eerst aanvragen, ik zit namelijk hier.
En net achter mij (ale ja, een 500meter pakweg), komen de vliegtuigen neer, nadat ze hier letterlijk vlak over ons heen vliegen8-)
Hier wil ik wel opnieuw staan van half april tot eind mei, dan komt Emirates tijdelijk met een A380!

DV op 112,59 km vanuit mijn werk :+
 
_O-_O-
Haha nee ... gewoon een kabel over de trekhaak en die aan de bobcat, achterwaarts eruit getrokken tot die weer op dat asfaltbaantje stond. Spijtig genoeg kon ik dat niet op de foto/film zetten ...
Ik moest wel eerst de verkeerstoren contacteren om toestemming te vragen ... die vonden het aan hun stem te horen wel grappig. Als ik te kort bij de runway kom, moet ik dat eerst aanvragen, ik zit namelijk hier.
En net achter mij (ale ja, een 500meter pakweg), komen de vliegtuigen neer, nadat ze hier letterlijk vlak over ons heen vliegen8-)
Hier wil ik wel opnieuw staan van half april tot eind mei, dan komt Emirates tijdelijk met een A380!


Even wat vliegtuigspotters jaloers maken met die foto's!

Prachtig... ik zou niet meer aan werken toe komen.:Y
 
Ondertussen is de vorige opdracht verlopen, niemand heeft zo'n picknickplekje kunnen vinden. -O-
Nieuwe opdracht dan maar:


Je motor bij een band die niet meer als band gebruikt wordt maar wel een andere functie heeft gekregen.

Bijvoorbeeld zoiets, of op deze manier.
 
full


Is in gebruik als reclame aandachtstrekker:
full
 
Als we het dan toch over gedagradeerde voorwerpen gaan hebben ...
Je motor bij een tot sierfiets gedegradeerde fiets
Dus zo eentje die ergens vast geplaatst staat en duidelijk als een sierelement dient.
Voorbeeldje dat ik onderweg tegenkwam ...
En een voorbeeldje dat ik van SV geplukt heb en duidelijker is, want de andere is zo donker ...

Edit: ik zie nu pas dat die eerste zelfs nog een nummerplaatje heeft! :o
Als ze dat niet mee overschilderd hadden, konden ze dat verkopen, daar worden soms 100den €'oottjes voor neergeteld!
 
Leuk geprobeerd, maar niet goed -O-
Die dient immers nog als echte fiets.
De twee fietsen in mijn voorbeeldje kunnen niet meer gebruikt worden als fiets. Die eerste is volledig oververfd, misschien niet zo super duidelijk in het donker ...


Wat jammer nou, zo mijn stinkende best ervoor gedaan :+
 
Ik heb gisteren nog een half uur omgereden door wat omliggende dorpen maar nog nergens een sierfiets tegengekomen.
Al zijn ze hier
Als ik een kinderzitje achterop mijn herenfiets zou zetten zou ik bij het opstappen mijn zoontje vast een aantal keer onbedoeld uit het stoeltje schoppen denk ik :o _O-
(heeft meer met mijn eigen lompigheid te maken hoor...)
 
Ik heb gisteren nog een half uur omgereden door wat omliggende dorpen maar nog nergens een sierfiets tegengekomen.
Al zijn ze hier

Als ik een kinderzitje achterop mijn herenfiets zou zetten zou ik bij het opstappen mijn zoontje vast een aantal keer onbedoeld uit het stoeltje schoppen denk ik :o _O-
(heeft meer met mijn eigen lompigheid te maken hoor...)
_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan