The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Ah, je bedoelt een schaamauto :+
Dus ... IK moet mij schamen dat ik volgende week een vervangwagen zal rijden omdat het touchscreen in mijn auto niet werkt :?
NEE! Het is bij CARDOEN dat ze zich moeten schamen dat dat scherm nu al niet meer werkt :(
Maar geen probleem, is toch onder garantie :t
Lekker tempo hier!
Ja idd, @ey-dzeej die in sneltempo weer op me inloopt :+ , en @Roeleey die niet veel te vroeg was met die windzak, want ik stond net vertrekkensklaar om naar de vliegbasis in Goetsenhoven te rijden, 10 a 12 minuten later zou Roeleey te laat geweest zijn :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dus ... IK moet mij schamen dat ik volgende week een vervangwagen zal rijden omdat het touchscreen in mijn auto niet werkt :?
NEE! Het is bij CARDOEN dat ze zich moeten schamen dat dat scherm nu al niet meer werkt :(
Maar geen probleem, is toch onder garantie :t

De leenauto die ik heb gekregen is gewoon een upgrade dan wat ik normaliter rij.. dus voor mij is het echt geen schaamauto !!*O*
 
De leenauto die ik heb gekregen is gewoon een upgrade dan wat ik normaliter rij.. dus voor mij is het echt geen schaamauto !!*O*
Ik ben benieuwd met wat ik volgende week ga thuiskomen ... al heb ik mijn twijfels dat het een gelijke zal zijn aan een Tucson. Ik verwacht eerder iets in de klasse VW Polo of zo ...

Máár, mijn auto is een automaat, benieuwd of de vervangwagen ook een automaat is.
Stiekem hoop ik van niet, dan kan mijn vrouwtje leren handgeschakeld rijden, zonder dat ze onze eigen auto mollesteerd })
 
Dus ... IK moet mij schamen dat ik volgende week een vervangwagen zal rijden omdat het touchscreen in mijn auto niet werkt :?
NEE! Het is bij CARDOEN dat ze zich moeten schamen dat dat scherm nu al niet meer werkt :(
Maar geen probleem, is toch onder garantie :t

Ja idd, @ey-dzeej die in sneltempo weer op me inloopt :+ , en @Roeleey die niet veel te vroeg was met die windzak, want ik stond net vertrekkensklaar om naar de vliegbasis in Goetsenhoven te rijden, 10 a 12 minuten later zou Roeleey te laat geweest zijn :]
Nee dan zeker niet! Maar ik heb 1 keer wat schade gereden, vervangende auto gekregen met aan alle kanten in bijzonder opvallende letters 'SCHADEHERSTELBEDRIJF nogwat' en dat vond ik flink beschamend :$
 
Een zooi autodealers en schadeherstelbedrijven langs geweest en net toen ik dacht laat maar zag ik dit autootje verlaten achter een hek staan...

Je motor bij een autoschadeherstelbedrijf
 
Man, wat zijn jullie snel zeg!
Vandaag toevallig noodgedwongen met de motor naar het werk (vrouwtje had het koekblik nodig). Schadeherstelbedrijf hier om de hoek bij mijn werk, dus ik dacht: "die is in de pocket!". Maar tegen deze snelheid kan ik niet op. -O-
 
Man, wat zijn jullie snel zeg!
Vandaag toevallig noodgedwongen met de motor naar het werk (vrouwtje had het koekblik nodig). Schadeherstelbedrijf hier om de hoek bij mijn werk, dus ik dacht: "die is in de pocket!". Maar tegen deze snelheid kan ik niet op. -O-

een bepaald persoon, verder niet bij naam genoemd, springt zelfs zn bed uit ervoor, zodra een opdracht vrijkomt :+ daar valt inderdaad niet tegenop te boxen:+
 
Nou, sneller kan ik niet hoor. Ze zijn een beetje opgerold door de wind, maar er hangen weldegelijk vlaggen aan de gevel.
Bekijk bijlage 1346916
Dat ze opgerold zijn maakt niet uit, ik zie duidelijk dat het voldoet aan de opdracht :Y

Heel goed dus :t

Nu hopen dat die van mij ook goed is, maar ik durf te geloven van wel, toch zeker de 2de, want "carglass" is wel degelijk een autoschadeherstelbedrijf :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan