The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
nqy3trU.jpg
 
Je motor bij een bedrijf met een kleur erin

Metaalkleuren uitgesloten (goud,zilver,enz)

Dus groen blauw rood enz :t
 
Was dit je 666e puntje? })
Ja, dus ik wil snel door, want ik háát dat nummer :(

En @ ey-dzeej, ik dacht dat je me niet ging inhalen :+

Btw: als de benzineprijzen aan dit tempo gaan blijven stijgen, zal je me heel snel ingehaald hebben, want dan zal auto- en motorrijden niet lang meer aan mij besteed blijven -O-

Die snap ik niet :?
anders mis ik de opdrachten weer als ik geen mailtjes krijg :$
Hoezo je krijgt geen mailtjes meer?
Nieuw topic, dat moet je dan even toevoegen aan je notificaties, dan krijg je er mailtjes van :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet toch een reactie achterlaten om een notificaties aan te kunnen zetten? Of ben ik dan zo dom, dat het ook op een andere manier kan? :X

Daarom dus ook een tactical dot ;)
 
Je moet toch een reactie achterlaten om een notificaties aan te kunnen zetten? Of ben ik dan zo dom, dat het ook op een andere manier kan? :X

Daarom dus ook een tactical dot ;)

nee dat hoeft niet. Gewoon de notificatie toevoegen kan ook zonder een bericht erin te moeten plaatsen. :Y
 
Ja, dus ik wil snel door, want ik háát dat nummer :(

Btw: als de benzineprijzen aan dit tempo gaan blijven stijgen, zal je me heel snel ingehaald hebben, want dan zal auto- en motorrijden niet lang meer aan mij besteed blijven -O-

Geweldig nummer juist..... *O* (1:17 tot 1:30 klinkt voor politieserie liefhebbers wellicht bekend)

:? Gisteren nog getankt in Brecht bij de Dats24, € 1,46 voor een liter 98......
Betaal je in NL € 1,81 voor.......
 
Laatst bewerkt:
:? Gisteren nog getankt in Brecht bij de Dats24, € 1,46 voor een liter 98......
Betaal je in NL € 1,81 voor.......
Dan heb je op de goede moment getankt, vandaag weer goed gestegen. Bij de meeste DATS24 tankstations betaal je nu tussen de 1,42 en 1,48 voor de 95, de 98 zal daar nu op of over de 1,5 zitten.

98 tank ik sowieso niet, veels te duur en het is niet beter, en zeker niet zuiniger.

Ik ga nu proberen mijn km's te beperken, maar zal moeilijk zijn, want binnen enkele dagen weer beginnen werken.

Bereiken de prijzen de 2€ (zou wel is sneller kunnen gebeuren dan we denken), dan heb ik er geen zin meer in en zal ik zoeken naar een oplossing om zonder eigen vervoer te kunnen, tenzij elektrisch rijden betaalbaar wordt (en blijft!).
 
Dan heb je op de goede moment getankt, vandaag weer goed gestegen. Bij de meeste DATS24 tankstations betaal je nu tussen de 1,42 en 1,48 voor de 95, de 98 zal daar nu op of over de 1,5 zitten.

98 tank ik sowieso niet, veels te duur en het is niet beter, en zeker niet zuiniger.

Ik ga nu proberen mijn km's te beperken, maar zal moeilijk zijn, want binnen enkele dagen weer beginnen werken.

Bereiken de prijzen de 2€ (zou wel is sneller kunnen gebeuren dan we denken), dan heb ik er geen zin meer in en zal ik zoeken naar een oplossing om zonder eigen vervoer te kunnen, tenzij elektrisch rijden betaalbaar wordt (en blijft!).

Verschil met 95 is enkele € op een tank en het is wel degelijk beter, door het hogere octaangehalte heb je een betere en schonere (minder aanslag in de motor) verbranding. Zuiniger is het ook zeker wel :Y Met 95 reed ik gemiddeld tussen de 475 en 525 km per tankbeurt en met 98 rijdt ik tussen de 550 en 600 km.

Maar goed, het is je eigen keuze.....
 
Laatst bewerkt:
Enfin, mijn "gezond en getraind" verstand zegt van wel :+

Dus, indien goed:

Je motor bij een bedrijf met een land in de naam
Voorbeeldje ...
Niet te verwarren met provincie!
Het had natuurlijk ook Egyptisch mogen zijn. Maar dan mag het wel niet "Egyptisch restaurant "de Zorba"" zijn, want dan zit het niet in de naam. Maar bijvoorbeeld restaurant "Den Egyptische schotel" dan weer wel.
O ja, focus nu niet te veel op Egypte he, elke land mag! :P
 
Leuk, zo hebben we er hier in Linter heel wat staan :t
Twee daarvan op minder dan 1 km van mijn deur, waaronder deze ook dus *D

Je motor bij een antiek handel

Edit: let ook even op wie er op die paal gehangen is :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan