The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chips! Gisteravond nog aan gedacht om met de petfles even bij de locale tennisvereniging te gaan staan... maar straal vergeten. _O-
En maar goed ook :+
Want met uw laatste 2 LV's heb je nu al twee keer mijn plan om het flesje op te halen gedwarsboomd ;(

Telkens een DV, de dag erna veel tijd, bam, de avond ervoor nog weg :o
But that's the game :t

Maar liever de avond ervoor dan de ochtend net voor ik daar ben natuurlijk 8)7
 
Haha, wilde je hem gisteren echt in Amsterdam gaan halen? :P
Da's een afrader hoor, daar blijft 'ie nooit lang liggen. Dan had je al moeten voorsorteren (en ik was er redelijk dichtbij aan het werk).
 
:t
Das een mooi parkje!

ja ik kom daar zo af en toe als mijn kinderen weer eens willen stunten met hun fiets (5 jaar) of loopmotor (2 jaar):]*O*
Het is een leuk en simpel parkje voor ze, waar ze lekker op en neer kunnen crossen :P

full
:t
 
IMG_20190214_163302.jpg


Het is niet echt terassenseizoen nog maar bij deze stonden de biertafels er nog. Café De Tijd, hier heb ik heel wat uurtjes doorgebracht.. :Y

IMG_20190214_163656.jpg


Indien goed,

Je motor bij een begrafenisonderneming.
 
Als ik aan mijn volgende mobiele telefoon toe ben dan denk ik dat ik extra ga letten op de specs betreffende fotografie in het donker :P
Wat sta ik soms te klungelen zeg zo 's ochtends vroeg _O-
Ja dat heb ik ook dikwijls, zo ook deze morgen. Dan denk je, "aha, verlichte borden! Dat komt goed!"
Ja niks van, gewoon een grote lichtvlek, moet je beginnen prutsen met lichtinstelling en/of sluitertijd, of vanuit een andere hoek, en dan moet je soms je motor verplaatsen enz ... en zo had ik deze morgen alweer meer dan 10 foto's alvorens een beetje goede te hebben :')

Maar ja, de fabrikant had er zeker weer geen rekening gehouden dat motorrijders graag foto's maken in het holst van de nacht :+
 
Ja dat heb ik ook dikwijls, zo ook deze morgen. Dan denk je, "aha, verlichte borden! Dat komt goed!"
Ja niks van, gewoon een grote lichtvlek, moet je beginnen prutsen met lichtinstelling en/of sluitertijd, of vanuit een andere hoek, en dan moet je soms je motor verplaatsen enz ... en zo had ik deze morgen alweer meer dan 10 foto's alvorens een beetje goede te hebben :')
_O-
Vanmorgen was het bij mij een middenweg proberen te vinden tussen:

Geen bord wel een motor
IMG_20190215_062624.jpg


Wel een bord maar geen motor
IMG_20190215_062613.jpg

:')
Maar ja, de fabrikant had er zeker weer geen rekening gehouden dat motorrijders graag foto's maken in het holst van de nacht :+
Gat in de markt! :P :+
 
_O-
Vanmorgen was het bij mij een middenweg proberen te vinden tussen:

Geen bord wel een motor

Wel een bord maar geen motor
Dat dus, precies wat ik deze morgen ook had, en nog wel een hoopje andere keren.

Al eens het gekke plan gehad van zo een "bouwlamp" van 20 a 30 W mee te brengen onderweg, en indien nodig, op een 5tal meter van de motor, maar moet dan wel op een batterij.

Maar ... eigenlijk is dat toch wel net teveel van het goede 8)7
 
full

Kleuter EN basisschool ook goed?

Laatste jaar dat hier basisschool in zit, er zijn nog maar 3 jaar van actief, en die worden volgend schooljaar ook afgeschaft -O-

Dit is een van de laatste dorpscholen in België ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan