The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

Ja hoor, die is helemaal goed :t
 
Je motor bij een op het land opgestelde motorboot
Dus geen sloep/roeibootje/opblaasdboot
Let wel, een zeilboot mag wel, want die hebben doorgaans ook een (hulp)motor
Meestal staan ze op een soort staketsel.
Voorbeeldje ...

Maar op deze manier is het ook goed ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja misschien een beetje onduidelijk door het hek en het zeiltje, maar er is nog een registratienummer te zien (32-48-YT, is helaas in Nederland niet gratis op te zoeken) wat er op wijst dat het een motorboot betreft.

Jammer genoeg was het hek niet open want ik was er gisteren nog langsgefietst en toen kon ik het terrein op tot naast de boot. Maar ach, goed dus.

Nieuwe opdracht:

Je motor op de foto naast een oplegger met een afbeelding van een dier er op, met of zonder trekker dat maakt niet uit.

Voorbeeld

Het voltooien van de opdracht heeft mijn TRG-verslaving trouwens naar een nieuw niveau getrokken, voor het eerst speciaal op de motor gestapt voor een foto. Een ritje van bij elkaar 2,5 km. *D
 
full


Had eerst een foto dichterbij, dan stond de motor er duidelijker op, maar kan je niet zien of het om een oplegger gaat en zou je kunnen denken dat het een vaste vrachtwagen is:
full
 
@ey-dzeej , de tweede foto zijn volgens mij gewoon vaste vrachtwagens met een trailer.

De eerste lijkt me wat kort.

Maar, ik heb zelf wat gegoogeld, zowel in B als in NL, en concludeer dat het best een moeilijke opdracht was.

Dus vanwege die extra (opgetrokken) dolly tussenin ga ik die toch goedkeuren.

Dus, de eerste foto is GOED :t
 
@ey-dzeej , de tweede foto zijn volgens mij gewoon vaste vrachtwagens met een trailer.

De eerste lijkt me wat kort.

Maar, ik heb zelf wat gegoogeld, zowel in B als in NL, en concludeer dat het best een moeilijke opdracht was.

Dus vanwege die extra (opgetrokken) dolly tussenin ga ik die toch goedkeuren.

Dus, de eerste foto is GOED :t

*O*

Toch dan voor niet voor niets een half uur in de kou gestaan :+ . Het was de langste die langskwam, op een gegeven moment maar opgegeven, want werd koud en ik moet ook gewoon nog naar het werk. De tweede is inderdaad een vrachtwagen met aanhang, maar je voorbeeld ook eigenlijk. ( alleen is je voorbeeld dan ook wel weer verrekt lang)

Nieuwe opdracht: uhmmm, koos inspiratieloos dus

Je motor bij een vrachtwagen met aanhanger
 
@ey-dzeej , die in mijn voorbeeld is een oplegger die achteraan NIET op een vast assenstel rust, maar op een dolly, waar op zijn beurt een volgende (soort van) oplegger ligt, dat maakt een lengte tot 25,25meter, en dat is de meest voorkomende type in LZV's. Maar echte LZV's zijn bitter zeldzaam, zelfs in NL. En dat laatste had ik echt niet gedacht. Dus daarom mijn mildheid.
Maar zonder dat dolly(achtig) ding tussenin was het niet goed geweest :P

En wat koude betreft, ik het veel te lang door de koude gereden vanmorgen om moeilijk te doen :+

Mijn voetzolen waren stokstijf bevroren, zo erg dat het erg pijnlijk was erop te lopen, vingers gevoelloos, waardoor ik vooral op de achterrem moest werken ...

... ik ben eigenlijk gewoon compleet gek bij -5 tot -7 zo ver achter een flesje te gaan |(_O-:$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan