The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
1388296


Tis wel vloed, maar wel een strand, te herkennen aan de badende mensen
 
Raar probleempje. Gebruik ik WIFI, krijg ik een mailtje, gebruik ik mobiele data, krijg ik ze niet ...
:?:?:?

Edit: net mailbox geopend, en krijg wél de mails, maar geen melding als ik op mobiele data werk 8)7

Waarschijnlijk kun je bij je instellingen wel aangeven dat je mailbox ten alle tijden mails binnen haalt op zowel mobiel netwerk als WiFi. Misschien kun je daar iets mee?
 
*O*
Ik had gisterochtend al een winkel in de planning, maar toen ik daar aankwam bleek er tegenwoordig een naai-atelier in te zitten B|
Toen moest ik wel tot vanmorgen wachten want de winkel van de foto bevindt zich best een stuk in het voetgangersgebied van Dordrecht.
En hoewel ik toch aardig verslaaft ben aan dit spelletje, heb ik nog steeds niet zo veel zin om de motor door het centrum te duwen _O-
 
Ik vind in heel België slechts 1 Turkse bakkerij, en aangezien die op 960km ligt, heb ik deze maar even laten schieten :+
 
*O*
Ik had gisterochtend al een winkel in de planning, maar toen ik daar aankwam bleek er tegenwoordig een naai-atelier in te zitten B|
Toen moest ik wel tot vanmorgen wachten want de winkel van de foto bevindt zich best een stuk in het voetgangersgebied van Dordrecht.
En hoewel ik toch aardig verslaaft ben aan dit spelletje, heb ik nog steeds niet zo veel zin om de motor door het centrum te duwen _O-

Met die tijden wanneer jij je puntjes haalt, loopt er toch nog niemand rond ::P

Ik vind in heel België slechts 1 Turkse bakkerij, en aangezien die op 960km ligt, heb ik deze maar even laten schieten :+

Poging voor een nieuw record puntje ?:+
 
Dan zoek je denk ik verkeerd hoor ;)
Die uit mijn voorbeeldje is alleen al uit België, en als ik op Maps zoek krijg ik toch best wat resultaten...
Maargoed 960km had sowieso wat ver geweest misschien :+
Ja dat weet ik wel hoor ;)
Maar als je in de mapsbalk "Turkisch Bakery Belgium" intikt, terwijl je in Milaan zit, komt er maar 1tje uit :P
Poging voor een nieuw record puntje ?:+
Maar ik zit hier zonder motor -O-

En wees daarom blij, want het gebouw naast ons hotel heeft oranje zonneweringen *D

Maar morgen ben ik weer in Belginesië, dus dan maak ik wel weer af en toe een fotootje :+
 
Waarschijnlijk kun je bij je instellingen wel aangeven dat je mailbox ten alle tijden mails binnen haalt op zowel mobiel netwerk als WiFi. Misschien kun je daar iets mee?
Ik denk dat het ermee te maken heeft omdat ik op een Italiaans netwerk zit. Wel gek, want als ik in NL zit, zit ik ook op een buitenlands netwerk, en dan werkt het wel.
Ach, morgen weer thuis, ik zie het dan wel of ik op mobiele data mail melding krijg ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan