The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
We hebben verschillende varianten hoor, maar deze is de eerste die ik tegenkwam, dus ;)
Nog geprobeerd een foto van de diepte te maken moest je twijfelen, maar is zo diep dat zelfs mijn flashlight de bodem amper in beeld brengt :P
Toen ik de haalbaarheid had gecheckt en op een Belgische had gegoogeld, kwam deze als eerste naar boven vandaar. Maar deze heb je in Nederland ook wel hoor :Y
(was gewoon een verkapte smoes om het Belgische vlaggetje te kunnen gebruiken ;))
 
Ik baalde nogal vanmorgen. Had er gistermiddag al langs willen rijden maar toen bleek dat de winkel zich in een voetgangerszone bevond. En ik wilde persé deze omdat dat de enige was die in hun logo ook het woord 'lederwaren' hebben (al kon ik het niet checken want SV was daar ook niet beschikbaar). De andere lederwarenwinkels in mijn omgeving hadden dit niet dus vanmorgen speciaal een stukje om, het was nog voor openingstijd dus ik mocht met de motor de winkelstraat in. Kom ik bij de winkel, hebben ze ook alleen hun naam in de logo's op de gevel B|

Dus vandaar even en linkje er bij gedaan, en nu weer blij, hij is goed *O*
 
Moest wachten tot het voetgangerslicht op groen stond, en dan halverwege het zebrapad stoppen, en een foto maken. De autobestuurder achter mij keek maar raar :P

Je motor voor een fietsenwinkel
 
Je motor bij een brillenwinkel
Eigenlijk bedoel ik dus gewoon een opticien, maar het woord brillenwinkel past mooier in de huidige opdrachtenreeks :+
 
:t

Ik baalde nogal vanmorgen. Had er gistermiddag al langs willen rijden maar toen bleek dat de winkel zich in een voetgangerszone bevond. En ik wilde persé deze omdat dat de enige was die in hun logo ook het woord 'lederwaren' hebben (al kon ik het niet checken want SV was daar ook niet beschikbaar). De andere lederwarenwinkels in mijn omgeving hadden dit niet dus vanmorgen speciaal een stukje om, het was nog voor openingstijd dus ik mocht met de motor de winkelstraat in. Kom ik bij de winkel, hebben ze ook alleen hun naam in de logo's op de gevel B|

Dus vandaar even en linkje er bij gedaan, en nu weer blij, hij is goed *O*

Beetje ballen tonen en gewoon doorrijden :P had je veel moeite gescheeld :+ had je niet een stukje kunnen duwen? Ook een paar keer gedaan. ze staan wel gek te kijken, maar boeiend8)7

Ik had hem ook gistermiddag willen vervullen, alleen vrouwtje stak een stokje ervoor. zij haalt normaliter de kids van kinderopvang en BSO op, maar vandaag was ze de tijd wat vergeten en vertrok dus te laat. Dus mocht ik ze gaan ophalen. Anders had ik ook een stukje voetgangerszone moeten pakken om die opdracht te kunnen vervullen :$
 
Beetje ballen tonen en gewoon doorrijden :P had je veel moeite gescheeld :+ had je niet een stukje kunnen duwen? Ook een paar keer gedaan. ze staan wel gek te kijken, maar boeiend8)7
Ja had gekund, maar had me dus uiteindelijk meer moeite gekost want duwen... :P
Nu kon ik er langs rijden en alsnog een puntje *O* (zonder duwen :))

Wat me echt moeite had kunnen schelen is de winkel uit deze opdracht gewoon weer te gebruiken. Bedacht me net dat die gewoon "lederwaren" op het zonnescherm boven de ingang hebben staan, en die is gewoon bij mij in de buurt 8)7
Maar die kwam dus niet naar boven bij het intypen van "lederwaren" in Maps... :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan