The Riding Game (deel 20)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kon het niet laten
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1552761963951.jpg
    FB_IMG_1552761963951.jpg
    103,5 KB · Weergaven: 9
Kijk daar hebben we wat aan dat motiveert om een eventueel 3e punt te halen

Je motor bij een Boels verhuur filiaal
 

Bijlagen

  • moon3.jpg
    moon3.jpg
    70,4 KB · Weergaven: 5
Je motor bij "gekrulde prikkeldraad"
Voorbeeldje ...
Zit niet altijd bovenaan een hek, kan evengoed gewoon op de grond opengetrokken zijn.
Meestal zijn het van die "scheermesjes" ipv de gewone pinnetjes, en ik kan je zeggen, je wil daar NIET in terecht komen! Heb al foto's gezien van iemand aan de luchthaven die daarin gesukkeld is ...
 
Aangepast ;)
Thanks, stom lettertje verschil :t
Dat was ook het enige woord dat ik ervan kon maken, maar daarmee snap ik 'm nog steeds niet. Wat is "politieke afzetting" in de context van een fysieke prikkeldraad-afzetting? Mogelijk iets Vlaams?
 
Dat was ook het enige woord dat ik ervan kon maken, maar daarmee snap ik 'm nog steeds niet. Wat is "politieke afzetting" in de context van een fysieke prikkeldraad-afzetting? Mogelijk iets Vlaams?
Dikwijls als er ergens een of ander belangrijk politiek debat gehouden wordt, en/of een of andere "belangrijke" (buitenlandse) politieker geëscorteetd wordt, sluiten ze heel wat straten af, daarbij wordt veel van dat soort draad gebruikt.
 
Dikwijls als er ergens een of ander belangrijk politiek debat gehouden wordt, en/of een of andere "belangrijke" (buitenlandse) politieker geëscorteetd wordt, sluiten ze heel wat straten af, daarbij wordt veel van dat soort draad gebruikt.
Clear :)

Ik heb op SV een flink deel van bedrijventerrein Sloterdijk afgestruind maar kan eigenlijk geen kruldraad vinden, ook niet rondom de energiecentrale of haventerminals... :'( Wel heel veel van ditte, maar dat bedoel je zo te zien niet:

1552828998288.png
 
Clear :)

Ik heb op SV een flink deel van bedrijventerrein Sloterdijk afgestruind maar kan eigenlijk geen kruldraad vinden, ook niet rondom de energiecentrale of haventerminals... :'( Wel heel veel van ditte, maar dat bedoel je zo te zien niet:

Bekijk bijlage 1365191
Nee die bedoel ik dus niet. Maar zo heb ik ze dan weer nog nooit gezien :o
Maar genoeg van die "krulprikkeldraad" te vinden hoor.
Ga zo eens een rondje rijden denk ik O-)
Ik sta nu effe onder een brug (op een veilige plaats hoor), valt er hier met bakken uit, en nog hagel ertussen ook B|
 
zag het al op de radar en ben dus maar gaan poetsen ipv prikkeldraad gaan zoeken
Ik ben ondertussen ook weer thuis. Het schuilen leek nuttig, droog en zonnig gereden (wel natte baan), op 6 a 7 km van thuis begint het er opnieuw hevig uit te vallen, nog hardere regen, maar wel veel minder hagel.
Had geen zin meer in schuilen, dus maar doorgereden.

Gevolg, druipnat ... motorpak hangt nu in de living hoog tegen het plafond en kort bij de kolenkachel, met een oude handdoek op de grond, lekker ouderwets, maar deze avond nog is die weer droog :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt:
@ey-dzeej , heb je toegevoegde "pal bij" linkje ook gezien? :P

Ik zet de motor neer ... "oeps! Bijna tégen de paal!" _O-

Je motor bij een verkeersbord aangaande ADR voertuigen
Voorbeeldje ...
Het hoeft dus niet om een verbodsbord te gaan, het moet gewoon van toepassing zijn op ADR voertuigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan