Testers gezocht voor het nieuwe Motor-Forum!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Beste MF'ers.

Velen van jullie hebben wel eens gehoord over nieuwe software die er aan zit te komen. Dat roepen wel ook al héél lang (te lang ;) )

We zitten echter niet stil. Er is op de achtergrond heel veel werk verricht om iets nieuws te bouwen. Niet alleen de software is vernieuwd, ook de onderliggende hardware is aangepakt (het oude MF draait op verouderde eigen servers, het nieuwe MF draait op VPS servers).

Inmiddels is de software zo ver af dat we een aantal van jullie willen laten testen. We zijn erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Wil je toegang tot het nieuwe MF? Mail dan naar crew@motor-forum.nl en geef aan met welk apparaat je gaat testen (merk desktop/mobiele telefoon/tablet).

Als je wordt uitgekozen krijg je wat meer informatie over de nieuwe software en wat we graag willen weten.
 
Ik ben een digibeet en werk alleen met mijn PC, kom dagelijks een paar keer op MF dus aan mij zul je niet veel hebben.
 
Tot nu toe werkt de nieuwe véél sneller. Geen idee hoe dat is met 100.000 man online :+

Dat is het mooie van VPS servers. Als het door grote drukte trager wordt, kan je gewoon opschalen. Meer processoren, meer geheugen, meer opslag...geen probleem.
 
En hoe lang gaat t nog duren voor dat t voor iedereen beschikbaar is ong.?
 
Het is nog te vroeg om daar echt uitspraken over te doen maar je praat over een paar weken.
 
Laatst bewerkt:
Er zit een optie in die ik zeker ga gebruiken, negeer een gebruiker. :Y _O-
Het werkt fantastisch, eindelijk is MF weer snel. *O* *O* :t :t

Hopelijk snel online voor iedereen. :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ook een mail gestuurd.

Heb de laatste 1 a 2 weken een ontzettend traag reagerend Motor-Forum.
Weten jullie wat er aan de hand kan zijn ?
Wat traag werkt is bijv als ik op "Mijn MF" druk.

Zo heb ik het nog nooit meegemaakt. Normaal helpt opnieuw opstarten van mijn iPad2 maar nu blijft MF ontzettend traag. Frustrerend gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan