TERUG: BMW R1150GS in Amsterdam Noord

• Onderwerp starter Onderwerp starter Adisa
  • Startdatum Startdatum

Adisa

Rookie
Lid geworden
7 sep 2012
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen,
Ik stuur dit berichtje namens mijn vriend. Bij mij voor de deur is vannacht (nacht van 6 op 7 september) zijn geliefde motorfiets gestolen. We willen alles wel doen om hem terug te krijgen, daarom dit bericht.

Het gaat om een BMW R1150GS met kenteken MGGT44.
Ongeveer 177.000 km op de teller.

Enkele bijzondere kenmerken:
3 zwarte Touratech koffers (met stickers).
2 witte tankjes achterop gemonteerd.
Extra 12V en USB aansluiting bij het dashboard.
Een extra accu bij het achterwiel.
Lage uitlaatdemper.
Een standaard met verbredingsplaat.

Als iemand hem ergens ziet, neem dat alsjeblieft contact op!
We zijn net terug van een prachtige vakantie naar de Noordkaap met deze motorfiets, we zijn erg aan hem gehecht.

Bedankt!
full

Hallo iedereen,
Ik stuur dit berichtje namens mijn vriend. Bij mij voor de deur is vannacht (nacht van 6 op 7 september) zijn geliefde motorfiets gestolen. We willen alles wel doen om hem terug te krijgen, daarom dit bericht.

Lage uitlaatdemper.

We zijn net terug van een prachtige vakantie naar de Noordkaap met deze motorfiets, we zijn erg aan hem gehecht.

Bedankt![afbeelding]

Kut zeg! Ik houd men ogen open.

ongelofelijk zeg, wat een eikels!! :( Ik rij 4 dagen in/rond Amsterdam: ik ga d'r op letten.

Voor mijn idee voor het beschermen van mijn motor.. Hadden jullie 'm ook op het stuurslot en een schijfslot staan? :/

Die standaard met verbredingsplaat en de lage demper zijn dat echt heel aparte dingen?
Ik verwacht namelijk dat ze de rest eraf slopen i.v.m herkenbaarheid want een Gs is opzich al een opvallende verschijning in de stad.
Ook ik zal voor jullie uitkijken want ik verrek sowieso altijd mijn nek als ik een Gs zie langstomen.

Jazaker, we hebben zelf de uitlaatbocht geslepen en opnieuw op een andere hoek vastgelast en een plaat op het bestaande pootje gelast van ongeveer 7 bij 10 cm.
Daarnaast hebben we ook zelf kofferrekjes gelast. In het linker kofferrek zit een extra startaccu verstopt, die permanent zit gekoppeld zit aan de bestaande accu.
Bovenaan zijn we ook nog de stuuruitlsagbeperker van touratech vergeten te noemen. Die zit gemonteerd op het onderste deel van het balhoofd, en is knalgeel.
Was helaas gisteravond inderdaad even het schijfslot vergeten......

Kijk dat is echt bruikbare info unieke kenmerken voor de bike.

Ai, super rot zeg.. ook voor de verzekering.. maar laten we daar maar niet aan denken! Er zijn genoeg elementen die 'm uniek maken inderdaad.
Iets knalgeels bij het balhoofd + plaat bij standaard.. moet toch wel opvallen! :Y Ik hoop dat ie weer snel terecht is voor jullie! Sterkte.

das wel heel erg dichtbij...(noord)

ik houd ook mijn ogen open..

Dikke kans dat hij gelijk een trailer ingaat rechtstreeks naar Afrika of het oosten.
Veel te opvallend om gewoon op te gaan rijden hier.

Ik vrees de dag dat mijn Honda(tje) gejat word en gaat daarom altijd vast aan zwaar vast object met 2 x art4 150 cm kettingsloten.
Thuis staat hij in de schuur waar de tuin savonds altijd zwaar verlicht word,ook in de schuur om beide sloten.
Op werk staat hij om dito sloten tussen de ambulances onder de carport met camera erop.

Maar dan nog kan hij maar zo weg zijn.

Kans is klein,maar hou toch mn ogen open mocht ik iets herkenbaars tegenkomen.

gr nutty

Hallo iedereen,

Lage uitlaatdemper.

Bedankt![afbeelding]

Welke buurt/straat ?

Nieuwendam-Noord, Eierlandstraat.

Bedankt voor alle reacties zeg! Tof dat jullie meezoeken, je weet nooit....

Vandaar dat mijn motor in mijn slaapkamer staat, jammer genoeg heeft niet iedereen deze mogelijkheid. Ze worden steeds gretiger met het jatten van motoren..
Ik ga zeker mijn ogen openhouden, voorlopig ben ik flink wat aan het touren in Nederland, dus ik ga er extra op letten.

117.000 km.. Dit beestje hoort bij de echte eigenaar!

Na het ophangen van wat briefjes in de buurt kreeg ik een anoniem telefoontje dat hij (de motor) in Utrecht zou zijn. Zijn er ook Utrechters die voor mij een oogje in het zeil willen houden??

Bij voorbaat heel veel dank!!

Dat is in principe positief. Laat het de politie even weten dat je een anoniem telefoontje hebt gekregen. Sla even de gespreksdetails op (tijd, datum etc). Voor het geval dat. Succes verder!

De motor is terug!!!
Briefjes ophangen in de buurt en een beloning uitloven hebben geholpen.
Na een tip vonden we hem een paar straten verderop terug. Zonder koffers maar verder redelijk ongeschonden.
Bedankt iedereen voor het meedenken/meezoeken!

De motor is terug!!!
Na een tip vonden we hem een paar straten verderop terug. Zonder koffers maar verder redelijk ongeschonden.

Mooi zo!

De motor is terug!!!

Er is altijd weinig hoop in dit soort gevallen. Mooi dat het ook eens goed afloopt.

*O*

'Gestolen BMW R1150GS in Amsterdam Noord' > 'TERUG: BMW R1150GS in Amsterdam Noord'
'Gestolen BMW R1150GS in Amsterdam Noord' > 'TERUG: BMW R1150GS in Amsterdam Noord'

De motor is terug!!!

Goed bericht, dat die terug is. Toch jammer van de koffers, want dat is een aardige kostenpost. Hopelijk goed verzekerd ...

Terug
Bovenaan Onderaan