Te koop: Yamaha FZS 1000 Fazer bj. 2004

KeesH

MF veteraan
29 jul 2006
3.390
431
Hierbij te koop aangeboden, door/voor een bekende van me:

Yamaha FSZ1000 Fazer uit 2004. De KM-stand is ongeveer 11.000. De motor is geheel origineel en in zeer goede staat.

Prijs: 6500 euro.

Foto's:

bikepics-1845327-full.jpg


bikepics-1845330-full.jpg


Mensen die interesse hebben kunnen bellen met: nul-zes-2-2-vier-5-één-twee-0-acht

Vr. gr.

Kees
 
Laatst bewerkt:
Succes, heerlijke fiets. Heb nu al 5 jaar m'n 2e met een totaal km aantal van 170.000 (77.000 voor de eerste, 93.500 voor de huidige), probleemloos.
Wel met een paar persoonlijke aanpassingen. Hoop dat je 'm snel kwijt bent! Zal voor die van mij wat moeilijker worden ;)
 
wat is het verhaal achter de zilveren kuip en de zwarte achterkant ?

Het is de originele kleur. Vanaf modeljaar 2004 is het two-tone gespoten. Ik denk dat dat is om de Fazer qua looks een update te geven zonder het model te wijzigen 8-). Het voorspatbord is ook zwart gespoten.
 
Laatst bewerkt:
Succes, heerlijke fiets. Heb nu al 5 jaar m'n 2e met een totaal km aantal van 170.000 (77.000 voor de eerste, 93.500 voor de huidige), probleemloos.
Wel met een paar persoonlijke aanpassingen. Hoop dat je 'm snel kwijt bent! Zal voor die van mij wat moeilijker worden ;)

Ik heb erop gereden, en het is inderdaad een hele fijne fiets. Heb alleen zelf niet het budget op dit moment om 'm over te nemen (prio's stellen), anders was ie al verkocht 8-) .
 
Laatst bewerkt:
denk dat die idd wel een hele leuke woon werk fiets is en een km vreter
genoeg koppel en genoeg vermogen
wat je feitelijk nooit nodig hebt dus zal ie een lange adem hebben kwa levensduur

en ik denk als je hem vol hangt met koffers er ook prima mee te reizen val
heb een tijdje op het kliene broertje gereden 2 weken (woon werk verkeer)
en was er erg te spreken over
suc6 er mee de volgende eigenaar zal er veel plezier mee krijgen denk ik en hoop ik
 
Ik zie een flip-up ruit. *D

;)

Klopt. Was ik vergeten te vermelden. Ik denk dat de originele er niet meer bij zit, maar dat zou aan de eigenaar gevraagd moeten worden. Het ruitje is overigens wel een origneel Yamaha accessoire..
 
mooie fietske.

paps heeft er ook een. ideaale speel fiets voor mij })


sccs met verkoop. tis alleen ook heel erg verkeerde moment momenteel,

sneeuw? check.


is dat btw orginele zadel?
 
mooie fietske.

paps heeft er ook een. ideaale speel fiets voor mij })


sccs met verkoop. tis alleen ook heel erg verkeerde moment momenteel,

sneeuw? check.


is dat btw orginele zadel?

Tis inderdaad een minder tijd qua motorrijden en verkoop. Het is inderdaad het originele zadel; dat is origineel wat dieper dan bijv. op andere nakeds.
 
Fazer 1000, echt een droomfiets voor mij! Precies zo'n zelfde pas nog proef gereden, echt een alleskunner. Rustig rijden, koppel zat, lekker sturen, veel vertrouwen, vol doortrekken.. achja.. nog ff doorsparen...

Kickje dan maar!
 
haha. Joh. Dat is 14 maanden geleden...
Ik rijd alweer een jaar vrolijk op een FJR :-)
 
Ah mooi ;) . Maar een PB was misschien wat sneller geweest. Zo'n onderwerp verwatert toch, zeker als het niet je eigen motor is...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan