Te koop/ te ruil: Aprilia RSV 1000 R '04

ivoschrien

Die hard MF'er
29 dec 2006
764
59
Z Limburg
Te koop:

Aprilia RSV1000R uit bouwjaar 2004, evt. ruil met Aprilia Tuono.

Ik verkoop mijn RSV1000R omdat ik op zoek ben naar een Aprilia Tuono ; dit vanwege de meer rechtopzittende zitpositie. Evt. ruil ik ook met een Tuono (vanaf bouwjaar 2006, evt. met bijbetaling.

Ik ben de 2de eigenaar en de motor verkeerd werkelijk nog in nieuwstaat en is door mijn spaarzame vrije tijd alleen gebruikt bij goed weer!

- Kilometerstand: 16.000 km.
- elk jaar een beurt gehad bij de officiële Aprilia dealer (bonnen en alles bewaard en uiteraard ter inzage).
- schadevrij
- banden: Michelin Pilot

De motor heeft een aantal extra's:

- LeoVince SBK einddempers (2 stuks) inclusief EG goedgekeurde binnendempers (die overigens ook weer uitneembaar zijn).
- witte knipperlichten (originele rode ook nog aanwezig).
- witte achterlichtunit (originele rode ook nog aanwezig).
- donkere kuipruit met 'bobbel' waardoor je iets meer bescherming van de wind hebt.
- alle boekjes (handleiding Aprilia) + reservesleutels + gereedsschapsset v. Aprilia ook aanwezig.

Evt. extra over te nemen:

- achterbok (om de motor netjes op te bokken)
- bagagerek welke in de inbus bouten gemonteerd dienen te worden aan de achterzijde (ideaal voor motorvakanties/bagage).

VRAAGPRIJS €7000,- €6500,- €6200,-

52AyYy1sDhO2xurHp+Qkwg==.jpg


396136232_6_4p2c.jpeg


1022944730_5_fjke.jpeg


Meer foto's op aanvraag, mail of bel even aub!
Ivo Schrijnemakers, 0631541550
 
Laatst bewerkt:
Ziet er bruut uit man!. :Y

Ben je vanplan om meer te gaan touren ofzo?. vanwege het voorkeur voor het veranderen van je zithouding. Of ben je zo lang?.
 
masterlijke 1april opdekopfotos!! kickje voor jou

oh, ik zie dat ze overal op de kop staan... achja, mooie bike iig, dus de kick is gerechtvaardigd!
 
Laatst bewerkt:
Ja ik dacht al: ben ik nou zo lomp geweest om die foto's (op een of andere wijze) op de kop d'r in te zetten???

Maar ik wil puur voor het comfort de Tuono gaan rijden; het motorblok v.d. RSV bevalt me perfect (daarom wil ik ook hetzelfde type motor alleen een andere zithouding).. misschien is 't ook de leeftijd die al begint op te spelen!(ben pas 31 hoor ;) Zooo lang ben ik niet, middelmatige 1m85..
Bedankt voor de complimenten voor m'n Apriliaaantje! Grz
 
nog maar 's een weekendkickje!! Komen straks een paar km bij, hier in 't zonnige zuiden MOET je vandaag wel ff tijd maken voor een lekker ritje!! (Eifel!!)

Maar nog altijd te koop/te ruil (Tuono) :)
 
@ Kanarie: Inderdaad, ook nog een luchtinlaat geïnstalleerd van types 2008 (maakt voorkant veel mooier!), overigens heb ik ook nog een duoseat voor de medepassagier!)



--> Prijsverlaging! €7000 €6900,-

Motor heeft alle beurtjes gehad bij Aprilia dealer..

Of evt. ruil met Aprilia Tuono vanaf 2006..

Foto-3E38Y4VT.jpg
 
Laatst bewerkt:
En daar is een prijsverlaging, €7000,- €6900,- nu €6800,- --> of inruil Aprilia Tuono ('06) met bijbetaling..
 
Ivo, (in)ruil alleen mogelijk voor een Tuono vanaf bj. 2006?

Ik heb eventueel een 2005-Tuono en zat eigenlijk precies in omgekeerde richting als jou te denken (van naked naar supersport). Heb zo snel geen foto voorhanden, maar het is deze kleurencombi (http://henkjan.withaar.org/wp-content/uploads/2006/11/tuono_resize_1.jpg) met MIVV demper, andere EPROM, ong. 25.000 kilometer gelopen, nieuwe achterband, voorband nog prima, nieuwe ketting en tandwielen, net grote beurt met kleppen stellen achter de rug, etc.... Nog in prima staat.
 
Hoi Dennis;

Ik ben inderdaad op zoek naar het model vanaf 2006; hoewel ik duidelijk zie dat je nog een mooie bike hebt!

Vraagprijs is inmiddels al gezakt naar €6600,- !! (heb een nieuwe op het oog!)

Grzz Ivo
 
@ Rijkers-Honda: Ik vind een z1000 heel mooi, maar wil het liefste 2 cilinder blijven rijden.. heb je misschien een linkje naar advertentie v. jou Kawa?

Ik doe overigens nogmaals 150 euro v.d. vraagprijs af, nieuwe prijs

€6450,-
 
Laatst bewerkt:
Thanks!! Ik wil hem nou zo snel mogelijk verkopen, liefste nog dit weekend gezien ik een Tuono op het oog heb (wil snel gaan bezichtigen)

Daarom is de vraagprijs ook al flink aangepast; VRAAGPRIJS NU €6400
 
Ja om eerlijk te zijn verbaasde ik me afgelopen week na zondag (toen heb ik de motor op marktplaats en hier om MF gezet) over het bedrag was de meeste mensen nog terugvragen voor hun Aprilia of Ducati; is dit omdat het een 2 cilinder is??? Heb dit bedrag (€6500) nog teruggekregen voor een toen bijna 10 jaar oude GSXR 750..

Ik snap dit eigenlijk niet want het oude verhaaltje dat 'Italiaanse motoren snel kapot zijn' was vroeger zeker wel zo, maar tegenwoordig maakt het volgens mij bijna geen ruk meer uit! Interval v.d. beurten (staat ook in het aprilia handboek welke erbij zit) is bíjna net zo ruim als een Japanner (ok, een ducati dient iets sneller 'onder handen te worden genomen')..

Heb deze motor in September 2007 gekocht bij Aprilia dealer voor €9900 (vraagprijs was €10.250) en nu nog maar zo weinig ervoor terug terwijl de KM stand zo laag is..

Gelukkig heb ik een mooie baan ;) en blijf toch 2 cilinder rijden!

Grzz en bedankt voor je complimenten..
 
Ik onderschrijf je verbazing. De lage prijzen slaan ook nergens op. Dat terwijl een 2-cilinder zoveel gaver rijdt dan een 4-pitter. Ik zou dus ook zeker geen Z1000 kopen als ik jou was, daar ga je spijt van krijgen.

Succes met de verkoop! :Y
 
Ja om eerlijk te zijn verbaasde ik me afgelopen week na zondag (toen heb ik de motor op marktplaats en hier om MF gezet) over het bedrag was de meeste mensen nog terugvragen voor hun Aprilia of Ducati; is dit omdat het een 2 cilinder is??? Heb dit bedrag (€6500) nog teruggekregen voor een toen bijna 10 jaar oude GSXR 750..

Ik snap dit eigenlijk niet want het oude verhaaltje dat 'Italiaanse motoren snel kapot zijn' was vroeger zeker wel zo, maar tegenwoordig maakt het volgens mij bijna geen ruk meer uit! Interval v.d. beurten (staat ook in het aprilia handboek welke erbij zit) is bíjna net zo ruim als een Japanner (ok, een ducati dient iets sneller 'onder handen te worden genomen')..

Heb deze motor in September 2007 gekocht bij Aprilia dealer voor €9900 (vraagprijs was €10.250) en nu nog maar zo weinig ervoor terug terwijl de KM stand zo laag is..

Gelukkig heb ik een mooie baan ;) en blijf toch 2 cilinder rijden!

Grzz en bedankt voor je complimenten..

Tja de markt ligt op z'n gat he.. Mensen willen iets verkopen maar dat lukt niet, dus zakken ze in prijs waardoor ze de rest van de markt mee trekken!
 
Zo krijg je voor een 2003 Fireblade ook nog maar 4500,- :X
Ga je een ZX10 kopen van hetzelfde bouwjaar, ga je ze niet vinden voor die prijs, maar ligt het heel makkelijk 1000,- hoger. Vreemd, maar wel werkelijkheid.
 
@ Kanarie: economische crisis :( , maar goed; als je zelf een motor gaat kopen bespaar je je dat ook weer..
 
VRAAGPRIJS WEER VERLAAGD!

€6400,- --> €6200,-

Wil de motor liefst dit weekend/komende dagen zo snel mogelijk verkopen gezien ik de nieuwe al op het oog heb!! (Tuono uiteraard)..
 
Terug
Bovenaan Onderaan