Te Koop; Kushitani textiel pak

F-six

MF veteraan
26 okt 2003
3.513
8
Den Haag
OK, het is niet het mooiste pak, het rood is verkleurd, maar technisch is dit Kushitani pak in uitstekende staat. Het pak is drie jaar oud en omdat ik een nieuwe heb gekocht wil ik deze verkopen. De maat is 56; ik ben 1.86 m, 90 kilo.

Heeft een Goretex membraam, thermo binnenpak, CE protectoren bij ellebogen, schouder, rug en knieën. Is beslist water- en winddicht en met het thermojasje en broek er in warm. Op de voor en achterpanden van de jas zitten ventilatieritsen. Vier waterdichte zakken aan de binnenkant, twee buiten, plus nog een kleintje voor sleuteltje. Het pak is op alle mogelijke manieren te verstellen. Alle ritsen en klitteband in goede staat.

Het is net gewassen en weer opnieuw geimpregneerd; dus het kan er voorlopig weer tegen. Ideaal voor iemand die door weer en wind woon-werk verkeer rijdt en die het niet uitmaakt hoe het er uitziet, als het maar goed is. Ik vraag voor jas en broek samen €100.-. Vaste prijs, anders hou ik het gewoon zelf voor reserve.

full


 
Laatst bewerkt:
Mmmmm... ik krijg maar niet voor elkaar om twee plaatjes in één berichtje te plaatsen. Hier is dan de jas.


full
 
Laatst bewerkt:
waar kom jij vandaan? Ik heb misschien wel interesse maar heb geen zin om 200 km te rijden!!

Edit: Ik zie dat je uit Den Haag komt, dat is mij iets te ver, sorrie
 
waar kom jij vandaan? Ik heb misschien wel interesse maar heb geen zin om 200 km te rijden!!

Edit: Ik zie dat je uit Den Haag komt, dat is mij iets te ver, sorrie

Ja, uit Harlingen is het dan zeker anderhalf uur rijden, beetje afhankelijk van de tijd waarop je gaat (vriend van mij woont in Leeuwarden).
Ik zie nu ook dat de foto de jas niet direct flatteert. Moses, zo erg is die verkleuring nou ook weer niet. Komt door de flits van de camera. Nou ja, dan kan niemand zeggen dat ie niet is gewaarschuwd! 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan