Te koop; kawasaki Z1000 A1


zo werd die 1000 euro niet bedoeld

als je dat denkt doe je voordeel ermee

Ik kijk er nog eens naar, maar kan er echt weinig anders van maken. :?
Zelfs TS reageert erop dat het geen serieus bod is.

En je antwoord is ook gelijk pinnig, een beetje zelfreflectie kan geen kwaad denk ik.
Lees eens een boekje over digitaal communiceren, dat gaat toch echt anders als face to face.
Doe hier je voordeel mee zou ik zeggen en hier laat ik het bij, het is een verkooptopic.

@TS, hij is prachtig.
De vraagprijs is ook netjes, al is de markt door de huidige crisis niet makkelijk.

Ter vergelijk:
http://www.ebay.co.uk/itm/1978-Kawa...s&hash=item336dee23c6&clk_rvr_id=286947476412

Een KZ1000 A2 uit 78 ging hier weg voor 3500 pond.

Misschien is wachten slimmer, maar ik kan niet in je protemenee kijken.
Succes met de verkoop.
 
Ik heb de tijd.
In ieder geval bedankt _O- _O-

Voor de liefhebbers, grijp je kans!!
 
Hoi Gert jan

NIET DOEN , KRIJG JE SPIJT VAN , HELE ERGE SPIJT !!!!!!!!! ;(
En geloof je mij niet , dan zeker niet onder €5000 van de hand doen . ;)
Beter nog ,zoek een stalling en staan laten word alleen maar meer waard. *D
Veel succes , wat je beslissing ook moge zijn ! :W

GREETZ
 
Hallo Huibert!!

Heb je nu al spijt dat je je Z1000 verkocht heb.
Hij staat toch naast (mijn) Z650 te pronken in het zed-museum?

Bevalt de Z1-b ?
full
 
Klopt Gert jan
Ben van de zomer bij Ton in het museum geweest............MACHTIG MOOI WAT DAAR ALLEMAAL STAAT INCL MIJN EX Z1000 A1. :9~
En de 900 z1b loopt als een teirelier heb hem nu 99% origineel en denk ook 99% technisch in orde.
Gebruik hem voor tourritjes en woonwerk verkeer , ook nu nog tot de rotzooi(sneeuw+dergelijke)uit de hemel begint te vallen , dus ik denk dat het voor dit jaar verweg is afgelopen
PS : vandaag in Weert nog een dino gespot ( Z1300-6 cil) zo te zien origineel.

Zie jou hoop ik ook nog ooit op de...........................................Z1000 A1 :?
GREETZ
 
Moet ik ook een keer kijken "Zed museum", klingt wel aardig.

Ik bespeur niet veel reacties meer vwb mijn kawa z1000 A1.

Bij deze nog even een foto'tje
full
 
dat er niet veel animo is komt denk ik door dat je bv deze
hele mooie kawa je erbij koopt , en niet als hoofd motor
en dan komt het op het geld aan en dan is toch wel een beetje geld voor een speeltje erbij , mijn idee he' !
 
ja misschien wel. Aan de andere kant de z1000 is een moderne motor die gemakkelijk met het verkeer mee kan. Maar ik kan me goed voorstellen dat je hem schoon en droog wil houden.
En wat is er mis mee om hem als speeltje te gebruiken. Alleen met mooi weer haal je hem van stal, rij je een rondje, poetsdoek erover en vervolgens kan je er uren naar kijken!!

dat er niet veel animo is komt denk ik door dat je bv deze
hele mooie kawa je erbij koopt , en niet als hoofd motor
en dan komt het op het geld aan en dan is toch wel een beetje geld voor een speeltje erbij , mijn idee he' !
 
geen gelul!, dit is een mooi origineel exemplaar , zelfs het stuur !(die werd vaak vervangen voor een wat lager ding)
Als de uitlaten heel zijn , zijn die al een vermogen waard !


Laat m je niet ''afpakken'' ,je kan beginnen met marktplaats ,dan e-bay en zoals eerder gesuggereerd export naar Japan ,die geven goed geld en komen 'm halen ,ik kan wel aan adres komen ..... doe dan maar ff een PM ;)

ik zeg prijs indicatie 7000 +

Groet
Freek
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk iemand met verstand van zaken: Een liefhebber :} :}

Nog een foto:

full
 
Vanwege ruimte gebrek moet mijn Z1000 plaats maken voor een TDM900.
Bouwjaar is 1976 en de kleur is wijnrood.
De motor is geheel origineel en heeft iets minder dan 36000 km gedraaid.
Ik wacht even de reacties af voor dat ik een prijs bepaal. Ik heb geen idee wat voor prijs ik moet neerzetten.[afbeelding]
Laatste uit de fabriek? O-)
 
Eindelijk iemand met verstand van zaken: Een liefhebber :} :}

Nog een foto:

[afbeelding]

Super mooi ding man :9~ , goeie prijs ervoor en anders niet verkopen je krijgt er toch spijt van.ik spreek uit ervaring ;( succes en een dikke kick .grts Jan
 
Als ik volgende maand de staatsloterij win kom ik hem halen al vraag je er 10.000 voor :Y .Man zoiets verkoop je toch niet. :? Pracht machine. :}
 
Als ik volgende maand de staatsloterij win kom ik hem halen al vraag je er 10.000 voor :Y .Man zoiets verkoop je toch niet. :? Pracht machine. :}

Koop je wel even een paar loten dan :Y :Y
Het is inderdaad een prachtmachine. Maar ja ik moet ruimte maken.
 
Verkoop m nou gewoon,nou moet ik er elke keer naar kijken :9
haal m uit de verkoop ,verkoop gewoon wat anders deze is gewoon
te mooi weg met dat ding :+ kick
 
Terug
Bovenaan Onderaan