Te koop; kawasaki Z1000 A1

zed1

Die hard MF'er
16 apr 2006
502
386
Vanwege ruimte gebrek moet mijn Z1000 plaats maken voor een TDM900.
Bouwjaar is 1976 en de kleur is wijnrood.
De motor is geheel origineel en heeft iets minder dan 36000 km gedraaid.
Ik wacht even de reacties af voor dat ik een prijs bepaal. Ik heb geen idee wat voor prijs ik moet neerzetten.
full
 
Zo eentje heb ik gehad in 1982 :9~ *O*

Ter vergelijk, ik had hem in dat jaar gekocht voor 2350 gulden. (je weet wel dat betaalmiddel vor de euro :+ )

Mooi ding hoor :} geen idee wat die dingen nu waard zijn, je moet een liefhebber vinden.
Zal niet mee vallen in deze tijden :N

Ik ben benieuwd wat de vraagprijs wordt.
 
Laatst bewerkt:
Nou laat maar komen die liefhebbers :] :]
Dit is een unieke motorfiets. Zelfs de uitlaten en de lak zijn nog origineel. :Y :Y
 
Ik heb ondertussen aardig wat reacties binnen gekregen. :Y :Y
Ik had ook niets anders verwacht. Zo origineel als deze zie je niet zo vaak meer.
Nu nog een liefhebber die er een mooie prijs voorgeeft en hij mag van eigenaar wisselen.
 
Als je 1000,- bied dan neem ik dat niet echt serieus. :N :N
Als je een liefhebber (kenner) bent, dan verwacht ik een andere reactie en een serieuzer bod. Maw voor 1000,- blijft hij fijn naast de MX-5 staan. ;) ;)
 
Ik heb hem gezien. Prachtig gespoten.
Maar ja, je moet er maar net een liefhebber voor vinden.
 
heb een z 1300 tekoop

tis wat een liefhebber er voor over heeft..............

momenteel weinig

Wel jammer dat je zelf pinnig reageert in jou verkooptopic op lage biedingen en dan hier wel zelf 1000 eur bied. :X :N

Voor 1000 eur kom ik hem ook wel ophalen, er hoeft dan echt geen strik op. :Y :Y :Y
Maar dat is niet echt een reëel bod inderdaad.

Blijft mooi spul :} Maarja hier staan er al twee, net mijn CBX weggedaan. '(
 
Als het me echt niet lukt om de Z1000 voor een redelijke prijs te verkopen op Motor-forum, misschien is Ebay dan wel wat.
 
In je openingspost wilde je even afwachten op reacties voordat je een prijs kon/wilde neerzetten, omdat je geen idee had.

Inmiddels wel?

Ik zou het graag willen weten..... :Y

Kickje voor deze beauty.....
 
Doe eens een goed bod :Y :Y
Ik heb eens goed rondgesnuffeld op het net en wat navraag gedaan.
Hij moet in deze originele staat (gereedschapssetje en ownersboekje ook aanwezig) zo tussen de 4000,- en 6000,- opleveren :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
Worden deze modellen niet vies ofzo???
Een kennis van me heeft ook zo'n z1000 en ziet er ook nog altijd pico bello uit!!

Mooi man!!
 
Wel jammer dat je zelf pinnig reageert in jou verkooptopic op lage biedingen en dan hier wel zelf 1000 eur bied. :X :N

Voor 1000 eur kom ik hem ook wel ophalen, er hoeft dan echt geen strik op. :Y :Y :Y
Maar dat is niet echt een reëel bod inderdaad.

Blijft mooi spul :} Maarja hier staan er al twee, net mijn CBX weggedaan. '(


zo werd die 1000 euro niet bedoeld

als je dat denkt doe je voordeel ermee
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan