Te Koop: Honda CBR600 RR 2004 racing red

gsxreke

Rookie
16 sep 2003
9
0
belgie
Met veel spijt verkoop ik mijn 600RR van 2004, de motor is in perfecte staat met ongeveer 15.000km, er is nooit mee op circuit gereden niet omgevallen of geschoven of wheelies gemaakt.

Er zit een akrapovitch demper op met inox nummerplaathouder, kleine pinkers, kevlar remleidingen en zwarte valblokken van bike-design.

Alle originele stukken zijn er natuurlijk ook nog bij.

De prijs is 8500€

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/263348/1b1f5db65521618503afa4b8639e79a4 (cbr1.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
full
 
Hier nog enkele foto's

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/263349/4f465eb5237ab7f76ebcef32dbcad923 (cbrm.jpg)​
 
full


Erg mooie motor, maar ik denk niet dat je hem kwijt kan voor deze prijs. Succes met de verkoop.
 
...
De prijs is 9500€ en doe alsjeblief geen onozele biedingen want ik doe em echt niet graag weg maar ga een huis kopen dus ja...

Ik ben op zoek naar zo'n belgische moto maar ik moet jammer genoeg zeggen dat ze nieuw nog maar 9350€ kosten, ik vrees dat je die prijs er dus nooit nog voor gaat krijgen. Veel geluk met de verkoop alleszins
 
Met veel spijt verkoop ik mijn 600RR van 2004, de motor is in perfecte staat met ongeveer 15.000km, er is nooit mee op circuit gereden niet omgevallen of geschoven of wheelies gemaakt.

Er zit een akrapovitch demper op met inox nummerplaathouder, kleine pinkers, kevlar remleidingen en zwarte valblokken van bike-design.

Alle originele stukken zijn er natuurlijk ook nog bij.

De prijs is 9500€ en doe alsjeblief geen onozele biedingen want ik doe em echt niet graag weg maar ga een huis kopen dus ja...
Ik wil je topic niet verzieken, maar dat is eerder een Nederlandse prijs, incl. BPM dan.
Als je dat huis wilt kopen zal je toch zo'n 1100 Euro (dat zijn de invoerkosten naar Nederland) moeten zakken, anders is hier echt niemand die je van die motor afhelpt.
Ik zeg dit omdat je anders zeker volgend jaar nog met die motor zit, en dan is ie weer een jaar ouder '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan