'T Zwolletopic #42! weinig l*llen, nog minder rijden :-)

Hey ook al hier. Woon je in Bant of ondertussen ergens anders?
Als je mij ziet rijden ff zwaaien. Ik heb de zilveren (liquid ice :+ ) street triple RS
Bant klopt idd, tijdje weg geweest naar Driebergen maar inmiddels weer twee jaar terug.
Ik ga zeker naar je zwaaien, net zelf trouwens ook een Street Triple RS aangeschaft, 2020 model in zwart en geel.
 
Ja las ik in het street triple topic :+
Mijn zwager woont in bant dus misschien spot ik je daar een keer :t
 
Er rijd hier genoeg voorbij vandaag. Gisteren was het ook al aardig druk, maar ik heb nog geen 1 mf’er gespot…
 
Ik ben net nog ff met de motor naar de crossbaan in Heerde geweest.
Was een 4x4 evenement.
Weer is prima om te rijden!
 
Is er al weer leven onder de rijders hier?
Ik heb afgelopen woensdag mijn Mash Five Hundred ingeruild op een BMW R850R...
A.S. Woensdag haal ik hem op...
Hopelijk blijft het weer voorlopig eens droog, dan kan ik eens verder met het inrijden van de Beemer....heeft net 62000km gelopen.
IMG20240228125317.jpg
 
afgelopen zondag nog een heerlijk ritje gereden in de omgeving... kwam onderweg zelfs zomaar een bekende HD tegen... (waar ik heel blij van werd, aangezien er een hele hoop is gebeurd aan dit apparaat)

AP1GczOiEgdrvsv4MF4N-DscnQLVxEyPbpz7gpLNgKZUJyvLW5E9JWBTqx22OH7G4LaM9qqyz0pksUgUdNmFNM8N_8vNgAcKFuhokt3I8P-q3qrMIXCW2yFRLBty6-aicda14cfPLewDlWm9fxwv0ro1WcdVaw=w1768-h1326-s-no
 
Ik heb er van het weekend heel veel langs zien komen, zelf alleen een kort ritje op vrijdag gedaan.
Slechts 1 sticker gespot, en volgens mij heb ik pegman voorbij zien komen rijden op zaterdagmiddag....
En volgens mij zie ik regelmatig iemand van hier met een Ducati Hypermotard voorbij rijden.
 
afgelopen zondag nog een heerlijk ritje gereden in de omgeving... kwam onderweg zelfs zomaar een bekende HD tegen... (waar ik heel blij van werd, aangezien er een hele hoop is gebeurd aan dit apparaat)

AP1GczOiEgdrvsv4MF4N-DscnQLVxEyPbpz7gpLNgKZUJyvLW5E9JWBTqx22OH7G4LaM9qqyz0pksUgUdNmFNM8N_8vNgAcKFuhokt3I8P-q3qrMIXCW2yFRLBty6-aicda14cfPLewDlWm9fxwv0ro1WcdVaw=w1768-h1326-s-no
Dat zijn de mooiere motoren :D (mijn mening)
Netjes man!

Ik wilde heeel graag rijden dit weekend... maar 2 kleine details:
- Ik heb mijn kinderen om 't weekend, en dan geniet ik met volle teuge van hun aandacht.
- De motor is nog in winterslaap.

Maar heb wel weer motorrij-koorts gekregen van al die voorbij razende bikers! poah, wil graag weer rijden!
 
Ik heb er van het weekend heel veel langs zien komen, zelf alleen een kort ritje op vrijdag gedaan.
Slechts 1 sticker gespot, en volgens mij heb ik pegman voorbij zien komen rijden op zaterdagmiddag....
En volgens mij zie ik regelmatig iemand van hier met een Ducati Hypermotard voorbij rijden.
Ik denk niet dat je mij hebt zien langskomen zaterdagmiddag… ik heb in de ochtend een klein testrondje gedaan op die HD, en in de middag alleen een Aprilia Futura verplaatst die in de weg stond (maat van me had die op mijn oprit neergezet)
 
Vroeger..!? Werd er nog wel regelmatig bij de IJsselhallen afgesproken voor een rondje, is dat nu nog zo? Volgend weekend al 18 graden, iedereen moet wel een beetje gepoetst hebben, toch?
 
Dan moet je opschieten want ze zijn al behoorlijk aan het breken bij de IJsselhallen 😁. Ik heb geen idee. Ik lees pas sinds kort mee. Ik zie de laatste tijd wel dingen op instagram over een motor groep in Zwolle. Riderzzwolle heet het denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan