T shirts laten bedrukken voor groep of club ?

Desmohyper

🇮🇹Ducati addicted🇮🇹 Profiteur
3 feb 2019
6.192
6.524
Aan de goede kant van de IJssel
Heeft iemand een adres waar je T shirts kunt laten ontwerpen en bedrukken ?
Het gaat niet om één shirt maar meerdere en in verschillende maten. ( voor een club )
Het mooiste is als hier ook ervaringen gedeeld worden met eventueel foto’s 😊
 
Gebruik google eens.

Er zijn echt heel veel drukkerijtjes.

Let er op dat er een verschil is tussen zeefdruk en flexprint.
 
...

Let er op dat er een verschil is tussen zeefdruk en flexprint.

:^

Wat moet er op het shirt komen?
Hoe groot?
Hoeveel kleur? (1, 2, 4, heel veel)
Hoeveel van welke maat?
Welke kleur shirts?

Is het gewoon voor de leuk, of moet het echt jaren lang meegaan en goed blijven?


Kortom, geef eens wat meer info! ;)
 
Doe het niet!!
Dropje73, één van de zijspanners heeft het eens door een bedrijf laten doen. Ikzelf ben eens de fout in gegaan toen mijn dochter met zeefdrukken begon. De kosten zijn het probleem niet. Maar de hoeveelheid en de administratie. Iedereen wil een andere maat, een andere kleur, een polo of een hoodie. Dan moet je alles bestellen, zelf versturen, ruilen en de muntjes binnen harken.
In ons geval lag het niet aan de kopers, dat zijn allemaal prima en betrouwbare lui. Maar je onderschat de hoeveelheid werk.
 
Doe het niet!!
Dropje73, één van de zijspanners heeft het eens door een bedrijf laten doen. Ikzelf ben eens de fout in gegaan toen mijn dochter met zeefdrukken begon. De kosten zijn het probleem niet. Maar de hoeveelheid en de administratie. Iedereen wil een andere maat, een andere kleur, een polo of een hoodie. Dan moet je alles bestellen, zelf versturen, ruilen en de muntjes binnen harken.
In ons geval lag het niet aan de kopers, dat zijn allemaal prima en betrouwbare lui. Maar je onderschat de hoeveelheid werk.

De DISA-shirts?

Kan ik nog een 1 maal maatje XL bestellen?
 
:^

Wat moet er op het shirt komen?
Hoe groot?
Hoeveel kleur? (1, 2, 4, heel veel)
Hoeveel van welke maat?
Welke kleur shirts?

Is het gewoon voor de leuk, of moet het echt jaren lang meegaan en goed blijven?


Kortom, geef eens wat meer info! ;)

Dat is nog niet helemaal bekend, daarom ben ik benieuwd naar ervaringen die hier zijn opgedaan.

Grove richtlijnen :

1 kleur shirt (zwart)
1 of 2 tekstregels
1 gekleurd logo
Verschillende maten
Het is wel de bedoeling dat het shirt van goede kwaliteit is !
 
Doe het niet!!
Dropje73, één van de zijspanners heeft het eens door een bedrijf laten doen. Ikzelf ben eens de fout in gegaan toen mijn dochter met zeefdrukken begon. De kosten zijn het probleem niet. Maar de hoeveelheid en de administratie. Iedereen wil een andere maat, een andere kleur, een polo of een hoodie. Dan moet je alles bestellen, zelf versturen, ruilen en de muntjes binnen harken.
In ons geval lag het niet aan de kopers, dat zijn allemaal prima en betrouwbare lui. Maar je onderschat de hoeveelheid werk.

Ik weet dat het een flinke operatie is.
We willen van te voren goed geïnformeerd zijn. Tevens goed inventariseren wat we nodig hebben.
Moet toch kunnen...💪
 
Ik laat mn werkkleding borduren, borduursels kosten weinig, eerste keer kosten inlezen bestand :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan