't Genootschap voor de Brikken Toerhistorie

Ik ben idd met drsrob ergens bij Staphorst afgehaakt, nadat ik de hele breedte van de A28 gezien had.....
vond het al zo dapper dat ik zo ver was gekomen
ik heb nog ergens foto's van de afspreekplek langs de A28 tussen Nijkerk en Harderwijk- ziet er nat uit


één van de betreffende plaatjes:

full



:W
 
Laatst bewerkt:
Dat herinner ik mij nog en de verbazing alom! _O-
Ik was zelf ook al - naar ik meen - drie maal de vluchtstrook op geblazen. En ik wist dat wij op de terugweg een bui hagel op onze kop zouden krijgen als we de rit zouden doen.

Bij dat tankstation waar wij gestopt waren, hebben we een bakje koffie gedronken. Toen merkte ik ook dat ik eigenlijk veel te moe was. Dus maar rustig binnendoor teruggereden.

De aangekondigde hagelbui is overigens ook inderdaad netjes op de afgesproken tijd gevallen.
 
Was toch wel een mooie rit (al zeg ik het zelf :P ) jammer dat zo weinig mensen konden meerijden. Nu ze in Drenthe wel zo'n beetje klaar zijn met rotondes en viaducten bouwen, moeten we het ritje misschien nog maar eens overdoen :? Wat later in het voorjaar ofzo, evt. met overnachtingsmogelijkheid, zou dat wat zijn?
 
Was toch wel een mooie rit (al zeg ik het zelf :P ) jammer dat zo weinig mensen konden meerijden. Nu ze in Drenthe wel zo'n beetje klaar zijn met rotondes en viaducten bouwen, moeten we het ritje misschien nog maar eens overdoen :? Wat later in het voorjaar ofzo, evt. met overnachtingsmogelijkheid, zou dat wat zijn?

count me in, graag zelfs
 
count me in, graag zelfs

Kijk, da's meteen al heel positief :Y

Wat mij betreft gaat het dit najaar niet meer lukken, heb wegens allerlei beslommeringen onvoldoende gelegenhheid om fatsoenlijk zoiets voor te bereiden. Vroeg in het voorjaar hebben we al een keer gehad, héél avontuurlijk, maar niet voor iedereen :/
Dusss, wat later in het voorjaar, ergens tussen half april en half mei ofzo, zou dat wat zijn?

Beschouw dit als een voor-verkenning, 'k vind het nog wel héél erg vroeg om er al een topic voor te openen :]
 
Laatst bewerkt:
Was toch wel een mooie rit (al zeg ik het zelf :P ) jammer dat zo weinig mensen konden meerijden. Nu ze in Drenthe wel zo'n beetje klaar zijn met rotondes en viaducten bouwen, moeten we het ritje misschien nog maar eens overdoen :? Wat later in het voorjaar ofzo, evt. met overnachtingsmogelijkheid, zou dat wat zijn?
ikke ook!!! *O*
 
Kanjers van keien willen we!

Oké, verkenning, .....herkenbaar, .....vooroverleg in de 'archiefruimte' en zo'n voorjaarsrit is altijd leuk .

Kortom, goede zaak! :}
 
Laatst bewerkt:
absoluut, zie ook een paar mensen die ik eigenlijk nooit meer op het forum zie, zoals Mark en Sjaap (die hem uitgezet had)
 
Even voor de burelen:

OBT nummertje 28 - Cornelis Lely had gelijk
Het is wel weer eens tijd voor een OBT.

Dit jaar is er bij mijn weten nog geen OBT geweest en daarmee dreigt een mooie traditie die terug gaat tot 2002 doorbroken te worden.
Uiteraard mag dat niet gebeuren, dus toch wel een een OBT voor dit jaar.

Route en alles moet ik nog regelen, maar dat gaat goed komen.



Ik heb een datum bedacht!!! zondag 21 oktober om 11:00u

startlocatie:
Het wordt de McDonalds Santpoort Noord
De route is bijna klaar, morgen ga ik een stuk voorrijden. Er zit iig wel een pont in de route die €1,20 per motor kost.


full




Wel zal ik even een eervolle vermelding voor hplaverda neerzetten voor de uitleg van het follow up en de soep


deelnemers
  1. CB400F
  2. @nne OVB Sara
  3. Michiel
  4. Pa Paul_K
  5. J@@ST
  6. DrsRob OVB
  7. kleintje_b OVB
  8. snip100
  9. voormast
 
Terug
Bovenaan Onderaan