Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

T blijft wankel, met 2 wielen. Suzuki RE5, Hercules W2000

Het moest ff... Nieuw filmpje.
Ja ben aan het oefenen...

Ohja, vergeten. Het voorwiel is wel 18''

Tja, gezien het formaat van je pa vergeleken met ''de kleine jongen'' moet er bij jou voor 2personen luchtdruk in.
Dus rond de 2,8 achter, en zo'n 2,4 voor.
Overigens wel een poetser die pa van je zo te zien.
Wat het neutraal lampje betreft er zal wel ergens een schakelaar zitten in de buurt van de bak.

Laatst bewerkt:
Ik zet mijn banden van de K100rs altijd tegen de drie bar.
Dan stuurt hij ineens lekker licht.

Schakelaar zit achterop de bak net boven de koppelingshevel, om daar bij te kunnen moet blijkbaar de achterbrug
er af.

De schakelaar is goed want de indicator doet het wel.
Ik heb denk ik nog wel een dashboard liggen denk ik.

De schakelaar is goed want de indicator doet het wel.
Ik heb denk ik nog wel een dashboard liggen denk ik.
Anders zijn er nog genoeg van die trommeltjes. over van de "lopend weggezette" K-knotjesspecials, die het zonder dashboard toch net iets minder goed deden

Het dashboard registreert geen neutraal lamp en dan start hij alleen met koppeling in.

Het dashboard bij een K is meer dan alleen een display, aardig wat electronica.

Het BMWK forum is een haast onmisbaar waardevolle bron van informatie als je een K netjes wil houden. Echt zo goed als alles is uitgelegd in goede How-To's.

Hier heb ik al eens gaskabels laten maken. O.a. gaskabel voor de RE5.

Hoi Rob, voor de RE5 kabels wachten we nog op antwoord van de firma,

Maar Misschien heb jij hier iets aan reparatie set remklauw voor uw Hercules,

Diameter 48 mm past perfect, de stofkap kan in de prullenmand en klein afsluit ventieltje kan je nog gebruiken voor de nippel, voor 2 stuks D4013 (10 euro) inclusief btw

https://www.autodoc.be/autofren-seinsa/7875666

maar als je D4013 bij zoeken ingeeft vind je ze al vanaf 8,10 euro voor 2 stuks inc: btw

Hallo Tony,

Succes met de kabels alvast.

Bedankt voor de link. Maar ben voorzien van een complete revisie set voor de DKW/Hercules.

Idd, er is wat stuk gegaan in het dashboard, dat wist mijn Pa te vertellen.
Had het eens losgehaald, en ergens een verkeerde stekker op gezet o.i.d. Sindsdien doet het neutral lampje het niet meer.
Lampje is niet kapot. Ga idd opzoek naar een 2dehandse. En probeer van 2 weer 1 te maken.