SXV Topic 7!

Nu we het toch over stickersets hebben :)

Weet iemand een adresje? Ik heb namelijk al langere tijd de wens een andere stickerset op mijn sxv te plakken maar als je een sxv hebt blijkt internet niet echt je beste vriend te zijn heb ik vaak gemerkt 🤔

Ook zou ik nog zon circuit nummerplaat met bijbehorend voorspatbord willen maar dat krijg ik ook niet makkelijk gevonden.

Bestaan er uberhaupt aftermarket plastics voor een sxv of ben je gedoemd tot OEMparts?
 
Nu we het toch over stickersets hebben :)

Weet iemand een adresje? Ik heb namelijk al langere tijd de wens een andere stickerset op mijn sxv te plakken maar als je een sxv hebt blijkt internet niet echt je beste vriend te zijn heb ik vaak gemerkt 🤔

Ook zou ik nog zon circuit nummerplaat met bijbehorend voorspatbord willen maar dat krijg ik ook niet makkelijk gevonden.

Bestaan er uberhaupt aftermarket plastics voor een sxv of ben je gedoemd tot OEMparts?

Gedoemd tot OEM....

Circuit nummerplaten zijn nog wel te krijgen. Wat betreft stickersetje, MKS graphics of DWS decals :Y
 
Goedenavond oud mede *XV rijders :D

Sinds JAAAAAAAAAAREN ook maar weer eens komen kijken hiero..

Wellicht iemand hier die weet waar de SXV 450 MS-TN-18 gebleven is danwel rond rijdt hedendaags?
(mis m'n oude beestje wel enorm opzich! :+ )

Zie in elk geval dat er hier weer nieuwe gezichten bij gekomen zijn en sommigen ook zijn vertrokken :? :W

in elk geval, houdoe en tot ziens! :o :)
 
was weer een mooi weekendje lelystad :)
32525985_10156453171778069_7561248615612547072_o.jpg
 
Ik heb de complete set van een particulier gekocht.
Wat ik wel eens op ebay voorbij zie komen zijn 310mm beringer schijven van ktm of husqvarna weet alleen niet of de steekmaat van remschijven universeel is?
Ikzelf heb er een 320mm schijf opzitten, moest de remklauw ook 2mm hoger zetten anders zat de schijf tegen de binnenkant van de klauw.
 
Is er iemand hier die misschien zijn sxv in de verkoop doet?

Hi, mijne heeft laatst te koop gestaan maar kreeg niet echt de gewenste doelgroep te pakken op marktplaats. Om het netjes te verwoorden.
Het is en SXV450 met het laatste type blok en volgens mij nog net geen 5000 op de teller.

mocht je interesse hebben stuur me maar even een PB
 
Ik heb er zojuist een gekocht, Drd. Bedankt voor het aanbod.

Helaas was deze aankoop minder goed dan ik dacht.. Na een grote schoonmaak waarbij ik het overtollige ketting et heb verwijderd, kom ik erachter dat er een scheur zit in de achternaaf.
De verkoper was dit natuurlijk nooit opgevallen..

Is er iemand die toevallig nog een adres weet voor een alpina naaf?
Of toevallig een set te koop hebben?

Ik hoor het graag!
 
Dat is zuur nieuws.. zijn ook geen dingen die je snel ziet tenzij je aan de grondige schoonmaak gaat

Mijne heb ik niet meer op marktplaats gezet maar speel nog wel met de gedachte om deze weg te doen, er staat namelijk 100km meer op dan tijdens mijn vorige post haha :$
 
wat is een goed bod? :+

€14000 vind ik een goed bod :+O-)_O-
Krijg je er een sxv bij
Een reserve blok, zet ik nog wel in elkaar voor die prijs.
1 set nieuwe vdb velgen
4 startmotoren
4 extra cilinder koppen
Rick's stator
Kappenset
Zuigers
Cilinders
Nokkenassen
Adige slipperclutch extra set platen erbij
3 Koppelingskorven
En een heleboel wat ik nog vergeet.
 
€14000 vind ik een goed bod :+O-)_O-
Krijg je er een sxv bij
Een reserve blok, zet ik nog wel in elkaar voor die prijs.
1 set nieuwe vdb velgen
4 startmotoren
4 extra cilinder koppen
Rick's stator
Kappenset
Zuigers
Cilinders
Nokkenassen
Adige slipperclutch extra set platen erbij
3 Koppelingskorven
En een heleboel wat ik nog vergeet.

ik heb zelf nog zowat een complete sxv in onderdelen liggen dus geen behoefte aan meer onderdelen of een sxv :+
velgen wel :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan