SV650S (schademotor met piekfijn blok en GSXR vork)

Jitensha

Die hard MF'er
19 jul 2012
283
4
In een ver verleden had ik nog de intentie, nadat m'n SV in elkaar was gedraaid vanwege te weinig olie, om hem om te bouwen naar eigen ontwerp. Hiervoor heb ik er destijds een tweede SV bijgekocht, voornamelijk voor het blok. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en denk ik niet dat het er nog van gaat komen, aangezien ik in die tijd als enige m'n gsx-r vork heb overgezet.

Vandaar dat ik nu het rollende deel te koop zet.
Het blok is uit 2004 en heeft zo'n 21kkm gelopen. Er zit dus een gsx-r (750) USD vork op. Met de banden (SportSmart 2) zijn enkel twee circuitdagen gereden, besteld in september 2016. De vorige eigenaar is met het frame een keer onderuit gegaan (de vork dus niet).

Gaat alleen in z'n geheel weg.

Prijs: €1600 €1400

IMG_20190628_202052607.jpg


IMG_20190702_125537175.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt, is van de grindbak. Dacht dat het wel duidelijk was op de laatste foto, maar bijna alles aan die kant heeft wel schade ja. Hier nog wat foto's:
IMG_20190703_105446707.jpg

IMG_20190703_105452343.jpg

IMG_20190703_105517470.jpg

IMG_20190703_105630415.jpg
 
Haha goede vraag, ben er nog niet over uit. Wil hem graag deze week de deur uit, aangezien ik hem anders moet verplaatsen naar een ander adres.
 
Even voor de beeldvorming voor anderen:

De prijs is namelijk best netjes voor een motor met 21dKM met kapschade en een demper die niet meer dicht is.
Maar je Piekfijn blok en je rollende gedeelte spreken mij in ieder geval tegen.

Wat heb je er verder nog bij en is de motor rijdend (naar huis te krijgen)?

Ik ben verder niet geïnteresseerd, maar een hey een SV650 is altijd mooi. En gezien je er haast mee hebt, adviseer ik je meer/duidelijkere informatie te plaatsen.
Succes!
 
Even voor de beeldvorming voor anderen:

De prijs is namelijk best netjes voor een motor met 21dKM met kapschade en een demper die niet meer dicht is.
Maar je Piekfijn blok en je rollende gedeelte spreken mij in ieder geval tegen.

Wat heb je er verder nog bij en is de motor rijdend (naar huis te krijgen)?

Ik ben verder niet geïnteresseerd, maar een hey een SV650 is altijd mooi. En gezien je er haast mee hebt, adviseer ik je meer/duidelijkere informatie te plaatsen.
Succes!
Is het allen kuipschade? Is mis de topkuip, koplamp en knipperlichten aan de voorzijde toch ook?
Over de prijs heb ik geen mening, dat is tussen koper en verkoper.
 
Even voor de beeldvorming voor anderen:

De prijs is namelijk best netjes voor een motor met 21dKM met kapschade en een demper die niet meer dicht is.
Maar je Piekfijn blok en je rollende gedeelte spreken mij in ieder geval tegen.

Wat heb je er verder nog bij en is de motor rijdend (naar huis te krijgen)?

Ik ben verder niet geïnteresseerd, maar een hey een SV650 is altijd mooi. En gezien je er haast mee hebt, adviseer ik je meer/duidelijkere informatie te plaatsen.
Succes!
Ik begrijp niet helemaal wat er onduidelijk is, de foto's + beschrijving spreken toch voor zich?

In principe is het een blok en de vork wat er te koop staat, de rest krijgt de koper er bij.
 
Ik begrijp niet helemaal wat er onduidelijk is, de foto's + beschrijving spreken toch voor zich?

In principe is het een blok en de vork wat er te koop staat, de rest krijgt de koper er bij.
Nou voor mij niet, ik twijfel nu tussen een complete motor zonder topkuip of een berg 'onderdelen' die je zelf nog in elkaar moet sleutelen.

Je hebt het in het begin over 2 motoren (je eigen en een bijgekochte SV)en nu staat er 1 motor te koop?
Rijdt deze of moet er een blok uit de andere motor in voordat ie rijdt?

Koop je een motor die draait en kan rijden zonder koplamp en kapotte demper of koop je een motor met kapot blok, een los blok erbij die er nog ingelepeld moet worden etc etc. Kan je hem lopend zien, of is het een blok kopen op goed vertrouwen.

Dat is mij nu nog steeds onduidelijk eigenlijk.
Het is veel geld, ik zou voor je eigen verkoopsucces deze dingen verhelderen.
 
Bedankt voor je toelichting ivoderksen.

Om het nog duidelijker te maken zal ik het nog verder uitleggen. De SV waar ik ooit op reed draaide in elkaar vanwege te weinig olie, ik kon destijds geen los blok vinden en heb er dus een SV bijgekocht, puur voor het blok. Toen heb ik mijn oorspronkelijke SV uit elkaar gehaald met het idee om hem ooit weer op te bouwen met het nieuwe blok. Vervolgens heb ik m'n vork en wielen op de bijgekochte (beschadigde) SV gezet zodat ik toch nog een motor zou hebben om op te rijden, de motor die dus te koop en afgebeeld staat reed nog prima. Echter, het project staat inmiddels een jaar of drie stil (de motor dus ook) en ik acht de kans dat ik er überhaupt nog eens aan ga beginnen vrijwel nihil. En met m'n verhuizing voor de deur leek dit me wel een geschikt moment om dan toch maar eens afscheid te nemen.

M'n oorspronkelijke SV (met kapot blok en omgeruilde vork en wielen) ligt dus uit elkaar in onderdelen ergens opgeslagen, dat komt ook nog wel eens te koop.
 
Bedankt voor je bod, maar dat gaat 'm niet worden. Je mag voor die prijs wel één van beide kiezen, mits je het zelf demonteert. :9
 
Even een bump:

Motor is weer / nog steeds te koop. In de tussentijd is er wel een poging gedaan om de motor te stelen, of wellicht waren ze uit op het slot, dan is het niet bij een poging gebleven. Ik heb nog extra foto's gemaakt van de huidige staat.

Gaat nog steeds enkel in z'n geheel weg.

IMG_20211211_154942.jpg
IMG_20211211_154952.jpg
IMG_20211211_155004.jpg
IMG_20211211_155027.jpg
IMG_20211211_155035.jpg
IMG_20211211_155955.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan