Suzuki V-Strom rijders

Status
Niet open voor verdere reacties.

geiteboer

MF'er
8 dec 2008
59
0
Heusden-Zolder (B)
Zijn hier ook v-stromrijders? Ik rij op een v-strom dl 650 en dit bevalt mij zeer goed. Volgende week nog handvatverwarming laten zetten en hij is af.

Marc
 
Heb wel enkele jaren V-strom gereden, zowel op de 650 als de 1000.
Heb er veel plezier aan beleefd, maar heb sinds een half jaar een Triumph Tiger 1050 en moet zeggen dat deze nog beter rijdt dan de V-strom.
Er is ook een V-strom forum: www.vstrom.nl

gr. Simon
 
Maar ff kicken... d'r benne hier kennelijk niet zoveel V-Strom liefhebbers... :P
Mijn oude geliefde... tot ik haar zat was na 2½ jaar... })

Megatour2007180.jpg


Megatour2007453.jpg
 
maar aangezien ze het voor elkaar krijgt om 2x in een jaar de V-strom op zijn zijkant te leggen (leuk voor de verzekering premie :( ) besloten om de boel op te leuken met een airbrushje (doet ze zelf).

full


telefoonfoto -O-
 
Zijn hier ook v-stromrijders? Ik rij op een v-strom dl 650 en dit bevalt mij zeer goed. Volgende week nog handvatverwarming laten zetten en hij is af.

Marc

:W Ook hier ? :+

Afb014.jpg

DL650 K5, 6200km op de teller

1e Foto is van +/- 4 maanden geleden toen ik hem net had. Ondertussen zit er een complete givi kofferset op, MRA varioruit met Madstad adapter, verhoogd DL1000 zadel, enzzzzz }), ! Komende week komt er bij mij ook handvatverwarming op *O*

Recentere foto:

Foto-QHOCVFLV.jpg

Foto-JFDMNXXV.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijn V-strom, samen met de bmw van mijn pa. Inmiddels aangepast met verlaagde ruit, witte knipperichten, middenbok. Meer aanpassingen zijn in de bestelling :)
CONVAR234.jpg



Veel strommers vind je trouwens op het v-strom forum.
 
Laatst bewerkt:
hey ik zit na te denken over een v-strom maar zou iemand voor mij eens de maat van het stuur willen meten i.v.m tussen een poort naar binnen rijden. :]

alvast bedankt :}
 
Ik heb een achterpoortje van 1 meter breed , en ik kan met beetje hangen en sturen mijn DL redelijk makkelijk in de tuin krijgen .
Gelukkig kan hij ook gewoon door de kanteldeur van de garage .
 
maar is het nu eigenlijk bij iedereen 88 cm stuurbreette?

omdat er maar 1 x iemand iets heeft laten weten of hebben we het allemaal te druk :X

laten we maar zeggen .... ik lees het wel ;) _O-
 
Hé een topic over de V-Strom, altijd leuk.
Ik heb mijn Strom in Aug 2008 nieuw gekocht.
Hier nog in de doos:
Foto-UUJYFKRT.jpg


zo staat/rijdt hij er nu bij:
Foto-VW4AZLVV.jpg


Inmiddels zo'n 8500 km met veel plezier bereden.....trouwens wel heerlijk die handvatverwarming :}
 
maar is het nu eigenlijk bij iedereen 88 cm stuurbreedte?

omdat er maar 1 x iemand iets heeft laten weten of hebben we het allemaal te druk :X

laten we maar zeggen .... ik lees het wel ;) _O-

Ik heb het op het vstrom forum ook wel eens zien vragen, en de antwoorden daar doen vermoeden dat het nog wel iets breder is als dat met handkappen.
zie ook: http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=4000 (help ik zou graag de stuurbreedte willen weten - V-Strom Forum Nederland)
1 iemand zegt zelfs niet door een deur van 98cm heen te komen zonder steken....

[me="Buzzin"]maakt alvast plannen om z'n schuurdeur aan te passen....[/me]
 
Ik heb het op het vstrom forum ook wel eens zien vragen, en de antwoorden daar doen vermoeden dat het nog wel iets breder is als dat met handkappen.
zie ook: http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=4000 (help ik zou graag de stuurbreedte willen weten - V-Strom Forum Nederland)
1 iemand zegt zelfs niet door een deur van 98cm heen te komen zonder steken....

[me="Buzzin"]maakt alvast plannen om z'n schuurdeur aan te passen....[/me]

De ene persoon kan dus gewoon niet rijden, of is zelf vele malen breder dan zijn bike... :P
Of hij probeert met zijkoffers en al naar binnen te gaan...

Met handkappen is de breedte 86 cm...
Daarme kan je prima de schuur in, mij lukte het iig altijd zonder steken... al houdt je niet bijzonder veel over... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan