Suzuki V-Strom rijders

Status
Niet open voor verdere reacties.
De ene persoon kan dus gewoon niet rijden, of is zelf vele malen breder dan zijn bike... :P
Of hij probeert met zijkoffers en al naar binnen te gaan...

Met handkappen is de breedte 86 cm...
Daarme kan je prima de schuur in, mij lukte het iig altijd zonder steken... al houdt je niet bijzonder veel over... ;)

handkappen worden "vast geklikt" tussen handvat en stuurgewicht dus breder zal hij niet worden.
 
Dit is ie van mij met de nodige tupperware ed.

PICT0159.jpg


En hier de helm

PICT0167.jpg


Martin
 
[me="Buzzin"]zwaait naar oma :W [/me]

Zo, nog even een plaatje hoor :)
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat met zoveel V-stroms op de weg, er hier zo weinig interesse voor is...

 
Er is wel genoeg interesse maar ja het is een van de weinige motoren met een eigen forum! Maar vind het leuk nu een topic te vinden, ga er namelijk zelf ook een bestellen. Volgende week als het meezit! Heb mijn KTM Supermotard laatst verkocht, de V Strom is de volgende!

Onderstaande maar dan zonder de zijkoffers!

ZsvimdzHeF.jpeg
 
Tis wel de juiste kleur zo :P
Heb je hem trouwens al gekocht of moet dat nog?
Als het nog kan: neem een andere topkoffer. Ik heb die van Givi, en die bevalt prima, heb namelijk begrepen dat de suzuki versie te ver naar voren zit. Plus dat ik het rekje niet mooi vind...
(De givi word op het standaard rekje gemonteerd)


ow en even teruggrijpend op de stuurbreedte: M'n DL1000 gaat prima de schuur in.
M'n deur is 90cm breed, en ik moet wel een klein beetje steken, maar verder gaat hij zonder moeite naar binnen.
 
Laatst bewerkt:
Het V-Strom forum is zeker niet dood, maar leeft zelfs volop. Hooguit is de interesse op he Motor-forum door die interesse hier wat minder.

Mooie foto van afgelopen zondag in Rotterdam tijdens de Euromast Meeting.
 
Laatst bewerkt:
Het V-Strom forum is zeker niet dood, maar leeft zelfs volop. Hooguit is de interesse op he Motor-forum door die interesse hier wat minder.

Mooie foto van afgelopen zondag in Rotterdam tijdens de Euromast Meeting.

Je hebt helemaal gelijk wat het V-Strom forum betreft Rob. Alleen deze foto heb ik niet afgelopen zondag gemaakt, maar een paar maanden geleden. De Euromast heeft je op het verkeerde been gezet ;)
 
Sorry, ik dacht een gelijke foto van je Strom te hebben gezien op het V-Strom forum ;) maar het blijft toch een mooi plaatje!
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Ik heb een V-strom 650 op het oog (2004 met 18dkm).
Zijn er speciale dingen waar ik bij aanschaf op moet letten? Zijn er standaard kwaaltjes bekend van deze motoren? Of andere pos./neg. ervaringen?


Ik hoor het graag!!
Gr Frank
 
Dit weekend ben ik bij de premeet van het MF weekend geweest op de Strom.
Eindelijk eens vrij rijden (net ingereden), wat een rit :D
Heerlijk al dat vermogen, en lekker sturen :)

Nu alleen nog even zorgen dat de voorkant ook stabiel aanvoelt...
 
Beste mensen,

Ik heb een V-strom 650 op het oog (2004 met 18dkm).
Zijn er speciale dingen waar ik bij aanschaf op moet letten? Zijn er standaard kwaaltjes bekend van deze motoren? Of andere pos./neg. ervaringen?


Ik hoor het graag!!
Gr Frank
Inderdaad kun je alles vinden op het V-Strom forum. Over het algemeen vallen de mankementen aan een Dl650 wel mee. De mijne was ook van 2004 en ingeruild met 18k. Alleen die roest he. Maar die ben ik vanwege uitblijvende ondersteuning van Nimag maar zelf te lijf gegaan. En niet zonder resultaat want ik kreeg er, weliswaar met 1500 Euro aan accessoires, toch nog 5000 Euro voor terug......
 
Laatst bewerkt:
Roest is inderdaad, buiten de standaard zaken om (waarover meer dan genoeg is te vinden op dit forum :+ ), een echt punt waar je naar moet kijken. Ook onder de tank en binnenin assen schijnt het ernstig te kunnen zijn... Bij mij viel het alleszins mee.

Succes met kijken naar deze fantastische fiets.
 
Bedankt voor jullie reacties!

Zag inderdaad dat de uitlaatbocht niet meer helemaal netjes was en begon te oxideren/roesten.
Denk dat ik deze ga behandelen dat hij zwart wordt o.i.d. , maar dat is zorg voor later.

Hoe kan ik tijdens een proefrit een beetje makkelijk zien of er veel roest zit? Kan dan moeilijk de hele motor los laten halen... :+

:W
 
Sinds 04/05/09 is dit de mijne
DL1000, 2ehands van 2008, met slechts 385km. Splinternieuw dus.
Vorige fiets was een diversion900 waar ik in 5.5 jaar 51.000km zonder problemen mee heb gebold. Ben es benieuwd of de DL1000 er ook 50.000 kan zonder pech.


full
 
Beetje dood topic geloof ik..... :Z


Tjah, zo'n eigen topic op het MF is zo dood als je zelf wil hé.

Mijn vorige motor was een XJ900S.
Er werd een "groot diversion"topic opgestart in april 2005.
We zijn nu 4 jaar verder, en der zijn ondertussen 11500 posts geweest.
De meeste posts zijn relevant en geen topic vervuil gedoe.
Er zijn zowat 10 zeer actieve posters, en nog een 10 tal af-en-to posters.

Der is geen enkele reden waarom dit ook niet zou kunnen met een Vstrom topic.
Community van Vstrommers die ervaringen en ergernissen delen.
En ja da kan op het vstrom.nl, maar het kan OOK hier.

Trouwens de breedte van mijn stuur is 95cm over de handkappen (die wat uitsteken) en 89cm tussen de stuurgewichten (5 minuten gelden gemeten)

ps. zijn er ghier belgen met een Vstrom? [me="Wullebolle"]is van de belgische kust.[/me]
 
Laatst bewerkt:
Sinds 04/05/09 is dit de mijne
DL1000, 2ehands van 2008, met slechts 385km. Splinternieuw dus.
Vorige fiets was een diversion900 waar ik in 5.5 jaar 51.000km zonder problemen mee heb gebold. Ben es benieuwd of de DL1000 er ook 50.000 kan zonder pech.


[afbeelding]

385km? :? Kon de vorige eigenaar niet meer rijden na een ongelukje ofzo?
Want anders kan ik me niet voorstellen waarom je na zo weinig meters hem al weer verkoopt :N
Wel weer geluk voor jou dan :)
Mooie kleurstelling!

Het onderwerp is een beetje stil, omdat veel mensen zowel hier als op het v-strom forum kijken....en tja, dan is het daar toch drukker, en reageer je sneller.
Maar ik ben helemaal voor een actief topic hier hoor *O*
 
Wat een beetje prikken al aan effect kan hebben. Forum ben ik inmiddels ook bekend mee maar zo een topic een beetje levend houden is ook wel grappig. :Y

Vandaag ff een setje Conti Trail-Attacks laten monteren. Nu heb ik nog een TrailWing over die nog maar 3500 km gedraaid heeft. Iemand belang bij?
 
Yep, het was bij de ST's een stuk lekker hè.

:+

Mot jij hier? Jaloers? :+ Topic daar leefde in ieder geval wel meer ja. Maar daar gaan we wel wat verandering in brengen hierzo. Ben iig geval superblij met het Strommetje.

Nog ff een MRA met spoiler besteld en dan is ie klaar. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan