Suzuki SV650/1000/S/N Zomer Meeting #2

Uwen GPX werd niet geaccepteerd door de TomTom MyDrive importeer functie. Via de app Scenic kwam ik erachter dat het kwam door een 'illegal character' in regel 2 van de GPX.
Daar heb ik de & uit de naam gehaald en aan elkaargeschreven en hij importeert hem nu goed :)
Hierbij de kleine edit aan de GPX file
 

Bijlagen

  • SV Rit 2.gpx
    106,4 KB · Weergaven: 12
Ik kan helaas definitief niet komen ivm verplichtingen in de middag...
Geprobeerd om te combineren, maar dat is in Den Haag dus te veel reistijd dan.
 
Helaas, ik had al gemeld dat ik er niet bij kan zijn, en dat is nog steeds zo ;( . Mocht het een week worden uitgesteld, dan kan ik óók niet ;(;(;(. Wens jullie wel een mooie rit!!
Wat jammer. De enige tot op de vorkveren originele 1st gen SV650N uit het gezelschap.
 
Zijn er ook mensen die op zondagen één dag gaan toeren in Duitsland? Zodat je wat minder aan de snelheid hoeft te houden (SV1000)?
 
Zijn er ook mensen die op zondagen één dag gaan toeren in Duitsland? Zodat je wat minder aan de snelheid hoeft te houden (SV1000)?
Als je in t oosten woont dan ja. Ik man er trouwens niet bij zijn doordat mijn kitelessen dan ingepland staan. En aangezien ze telkens verzet worden wil ik ze niet missen. Daarnaast zit er een tik/ratel in t blok dus ik moet de naks checken maar heb er geen tijd voor :/
 
Als je in t oosten woont dan ja. Ik man er trouwens niet bij zijn doordat mijn kitelessen dan ingepland staan. En aangezien ze telkens verzet worden wil ik ze niet missen. Daarnaast zit er een tik/ratel in t blok dus ik moet de naks checken maar heb er geen tijd voor :/

Ga je nou sjaken? Ik heb nog nooit met je gereden en ie kump uut zelfde durp haha.
 
Mooi ritje.
Ik denk alleen niet dat mijn Garmin hiermee overweg kan aangezien er in het gedeelte op de Veluwe geen weg tussen de punten die ver uit elkaar liggen is, maar ik zal het wel merken. Het enige wat ik normaliter met een GPX bestand kan in mijn Dalota 20 is het proberen op de rode lijn te blijven rijden, maar dan is het wel handig als deze op de weg geprojecteerd zal staan. ;)
We zijn waarschijnlijk met zo'n kleine club zondag dat we gemakkelijk bij elkaar zullen blijven, maar ik zal uit interesse kijken wat mijn Garmin ermee zal gaan doen.
Dan weet ik ook al een beetje wat mij te wachten zal staan als ik de Berg en Bochtentraining van Horizon Motorreizen ga doen waarbij de routes tegenwoordig ook alléén nog maar voor GPS systemen worden geleverd.
Naamloos.png
 
Als je in t oosten woont dan ja. Ik man er trouwens niet bij zijn doordat mijn kitelessen dan ingepland staan. En aangezien ze telkens verzet worden wil ik ze niet missen. Daarnaast zit er een tik/ratel in t blok dus ik moet de naks checken maar heb er geen tijd voor :/
Toevallig voor mij precies dezelfde reden, de eerste helft tenminste. Ziet er kwa wind dit weekend ook goed uit
 
meer dan 1600 routepunten.
Ik had 'm nog even moeten aanklikken in MapSource.
Dit ziet er beter uit. Staat in de Garmin nu, dus ik neem aan dat het gaat lukken.
Als de Horizon routes ook zou zijn zou ook dat goed moeten gaan, al geeft het apparaat geen instructies natuurlijk.
Gewoon de lijn volgen..;)
Nogmaals: mooie tocht
Naamloos.png
!
 
Laatst bewerkt:
Uwen GPX werd niet geaccepteerd door de TomTom MyDrive importeer functie. Via de app Scenic kwam ik erachter dat het kwam door een 'illegal character' in regel 2 van de GPX.
Daar heb ik de & uit de naam gehaald en aan elkaargeschreven en hij importeert hem nu goed :)
Hierbij de kleine edit aan de GPX file
Ik rij geen sv, maar heb wel zojuist de route van jullie gestolen/geleend. Ziet er goed uit! Veel plezier zondag :t
 
Ja uur of 9..? En dan tussen 9.15 - 9.30 weg om 10.30 in Apeldoorn te zijn..
Gewoon rustig an hoor..

@thunderkid jè auk ? Je komp toch ùit pènackâh ?! ;)
Ja hoor, mooie tijd. Ik ben dan toch( altijd), al een uurtje of 4 wakker en uit mijn bedje*D Hoe zit het met de wateroverlast, daar op de Veluwe? Zondag al grotendeels in de aarde verdwenen? Anders doe ik mijn kaplaarzen aan8-) Tot morgen:]:]
 
als het mag lijkt het me leuk het ochtend programma meerijden met mijn (weinig originele) sv650, moet beetje km maken. in september moet ik naar de franse pyreneeën.
In de namiddag heb ik andere bezigheden. ik kom uit nieuwerkerk aan den ijssel, ik neem aan dat met de shellpomp de pomp aan de a12 bij reeuwijk bedoelt wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan