Suzuki Savage, veel funfactor voor weinig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jer0en

Die hard MF'er
9 nov 2010
440
78
Veldhoven (Noord Brabant)
Hierbij bied ik mijn Suzuki Savage ls650 aan wegens aanschaf van een andere motor.

Ik heb deze motor niet heel lang in mijn bezit gehad maar wederom (mijn eerste motor was ook een Savage) enorm veel plezier gehad met deze motor.
Het is niet de snelste, mooiste of meest geavanceerde motor maar de Savage bezorgd je een hoop plezier en hij is lekker compact en goed te sturen.

Hij is van 1988 en daarmee is het niet meer de nieuwste en dat zie je hier en daar ook wel, een aantal aandachtspuntjes zijn:
- De naad van het zadel zit op een plekje los.
- De lak is heeft hier en daar wat plekjes.
- Kapje van de accu zit er niet op (wel los bij), vandaar ook het tasje op die plek (Tasje zit er niet bij).
- Kmstand is in mijlen.
- Bandjes zijn aan vervanging toe.


Maar daarentegen is het wel een van de weinige niet HD's met een riem wat zorgt voor een gave uitstraling en nog belangrijker voor weinig onderhoud.
Ik heb er ook nog een extra riem bij en wat ander spul wat ik toendertijd ook bij de aankoop heb gekregen. Er zitten ook nog nieuwe knipperlichtjes op.
Het tasje (pukkel) op de foto zit er niet bij, die is verhuisd naar mijn Dnepr :P .
Er wordt nog gereden met de motor dus de kmstand kan nog oplopen, maar aangezien ik de andere motor deze week ga ophalen zal dat minimaal zijn.

Een leuke motor om mee te beginnen maar ook meer dan prima voor erbij of om er zelf iets totaal anders van te maken.
Mijn vraagprijs is € 950,- €750,- maar ik sta altijd open voor een goed bod! (Motor staat in Veldhoven)

IMG_3344.JPGIMG_3346.JPGIMG_3347.JPGIMG_3349.JPG
 

Bijlagen

  • IMG_3351.JPG
    IMG_3351.JPG
    150,1 KB · Weergaven: 94
Laatst bewerkt:
Het is daling dinsdag!! De Suzuki staat de yamaha een beetje in de weg dus pas ik de prijs wat aan en mag de Savage weg voor €800,-
Gisteren nog even een afscheidsritje gemaakt en was nog vergeten te melden dat bij het uitzetten van de motor er nog weleens een luide plof kan ontstaan :X
 
Misschien een idee om te vermelden wat de staat zijn van de NAKS en het big end aangezien dit wel zwakke punten zijn van de savage
 
Zonde dat deze Savage gisteren het zonnetje niet heeft gezien, ik kan helaas maar op 1 motor tegelijk rijden :].
Voor een zomers prijsje van 700,- kan deze motor van eigenaar wisselen!
 
Een wat regenachtige koningsdag in combinatie met een zeer gezellige koningsnacht heeft ervoor gezorgd dat de Suzuki de garage niet uit is geweest afgelopen weekend B|

Nu dus maar hier voor een rommelmarktprijsje: €1,- per cc en aangezien er volgens het pasje 652cm3 aan cilinderinhoud aanwezig is geef ik ook nog eens €2,- korting :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan