Suzuki intruder : extra connectors naast accu .. waarvoor ?

makoning

Rookie
Lid geworden
3 dec 2024
Waarderingsscore
0
Ik heb sinds kort een Suzuki intruder M800, mprima motor, rijd lekker en voldoet prima. De winter komt er aan en ik wil nu een druppelaar voor de motor gaan gebruiken. Bij het openmaken van de motor en de accu bloot leggen zie ik dat er 2 extra connectors (3 polig en 4 polige) vlak bij de accu liggen naast de connector die alle draden bevat voor de achterlichten, knipperlichten etc. Ik kan natuurkijk een nieuwe draad aan de accu bevestigen met een connector ergens aan de zijkant van mijn motor (vastgemaakt met een tire wrap of zo) waarop ik de druppelaar kan aansluiten. Dat is de easy way. Maar misschien zijn die extra connectors ook bruikbaar. Ik weet niet waarvoor die zijn. Dus op zoek gegaan naar het bedradingsschema. Die heb ik gevonden bij ManualsLib maar volgens mij staan die extra connectors er niet op. Ik heb filmpjes bekeken van mensen die de accu vervangen en daar zie ik ook iedere keer diezelfde 2 extra connectors op het filmpje. Onder een verklaring waarvoor die zijn. Ik heb nog niet gekeken welke spanning er op staat. Maar ik heb wel de vraag: weet iemand waarvoor die connectors zijn ? wat kun je er mee / waarom zijn die er ?

Terug
Bovenaan Onderaan