Ik ben wel gecharmeerd van deze K tank dus ik denk er sterk aan een complete K van de maken. Dus compleet met oren en tank in Turquoise. Deze chromen zien er nog wel netjes uit, iemand ruilen tegen een turquoise setje?
Het zadel is er inmiddels al af. Ik was op zoek naar een slotje en scharnieren (jaja, CBeetjes) maar ok, 2 moeren dusDe tank zal dus ook wel lukken. Kan de tank er gewoon af zonder dat de boel dan leeg loopt of moet er een klem op de slang?
wat noem je een bescheiden bedrag??
ik zoek me wezenloos naar een leuke tweetact van japanse origine maar loop steeds tegen respectabele bedragen aan..
of het is een grote doos vol roestige onderdelen die je voor een paar centen mag hebben om binnen een week bij de vuilstort te brengen omdat er niks van te maken is..
Ligt de draad van de cylinders eraf?,dat zal wel
te repareren zijn ,oplassen en nieuwe draad snijden,
of kijken voor een setje 2ehands cylinders,maar die zullen wel
niet zo makkelijk te vinden zijn.
Misschien dat Erik Potze nog wat heeft,of een
oplossing weet. Knalnaarpotz.nl - 2 Stroke Parts, World Wide Delivery
Cilinders zijn zo her en der wel te vinden maar afhankelijk van de staat en maatvoering komt daar nog wel wat achteraan. Erik Potze heeft zelf minder ervaring met 250s maar Marcel Vlaandere schiet me hier te hulp
Het oplassen en weer nieuw draadsnijden zou natuurlijk de leukste oplossing zijn, alleen weet iemand waar ik dat hier in de buurt kan laten doen?