Suzuki GT 550 uit '73

Vandaag de gaskabels erop etc etc, alleen het luchtfilter heeft niet zón zin om op de carberateurs te gaan vooral die middelste natuurlijk waar je zo lekker bij kan :mad::mad:.
Ik heb alles maar even neergelegd, morgen weer een dag.
 

Bijlagen

  • luchtkl.jpg
    luchtkl.jpg
    107,3 KB · Weergaven: 60
Vandaag de gaskabels erop etc etc, alleen het luchtfilter heeft niet zón zin om op de carberateurs te gaan vooral die middelste natuurlijk waar je zo lekker bij kan :mad::mad:.
Ik heb alles maar even neergelegd, morgen weer een dag.

Rubbers kan je op 2 manieren weer soepel maken,door ze in heet water te leggen of met een haardroger of verfstripper warm te maken,
met een verfstripper moet je wel uitkijken dat je de rubbers niet te heet stookt,dan gaan ze er een stuk makkelijker op.
 
Rubbers kan je op 2 manieren weer soepel maken,door ze in heet water te leggen of met een haardroger of verfstripper warm te maken,
met een verfstripper moet je wel uitkijken dat je de rubbers niet te heet stookt,dan gaan ze er een stuk makkelijker op.

Yes yes , ze zitten erop dankzij de verfstripper . *O**O**O*
En door
 

Bijlagen

  • bijna.jpgklkl.jpg
    bijna.jpgklkl.jpg
    81,6 KB · Weergaven: 71
Vandaag het eerste plofje eruit *O* yesssssssss, na twee jaar
Nu bezig met de carbs afstellen, of eigenlijk de oliepomp.
Ben er niet helemaal uit, de twee streepje op één lijn van de oliepomp.
Maar is dat als de puntjes van de carbs ook netjes bovenin staan ?
Wil het wel even weten voor de zekerheid
 

Bijlagen

  • afstel carb.jpg
    afstel carb.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 19
  • afstel oliepomp.jpgkl.jpg
    afstel oliepomp.jpgkl.jpg
    89 KB · Weergaven: 18
  • afstel carb.jpgkl.jpg
    afstel carb.jpgkl.jpg
    86,9 KB · Weergaven: 16
Vandaag het eerste plofje eruit *O* yesssssssss, na twee jaar
Nu bezig met de carbs afstellen, of eigenlijk de oliepomp.
Ben er niet helemaal uit, de twee streepje op één lijn van de oliepomp.
Maar is dat als de puntjes van de carbs ook netjes bovenin staan ?
Wil het wel even weten voor de zekerheid
Ja dat klopt.
 
Laatst bewerkt:
En toen hadden we een race zadel erop *O**O*
Als het morgen droog is ga ik de straat op, ga niet wachten tot maart
Alleen zou ik hem voor het mooie misschien nieuw willen overtrekken,
ben al op E-bay aan het zoeken geweest maar nog geen één gevonden voor een GT550 wel voor een 750.
Wie weet er één voor een 550
 

Bijlagen

  • gt met seat kl.jpg
    gt met seat kl.jpg
    72,1 KB · Weergaven: 84
En toen hadden we een race zadel erop *O**O*
Als het morgen droog is ga ik de straat op, ga niet wachten tot maart
Alleen zou ik hem voor het mooie misschien nieuw willen overtrekken,
ben al op E-bay aan het zoeken geweest maar nog geen één gevonden voor een GT550 wel voor een 750.
Wie weet er één voor een 550
Waarom laat je hem niet gewoon door een motorzadel bekleder opnieuw bekleden,bij oude zadels is
ook vaak het schuim niet best meer voor een bekleder is dat makkelijk te vervangen,persoonlijk
heb ik zeer goede ervaring met Tijgerleathers uit Den Haag,leveren top kwaliteit voor nette prijzen.
Kan je ook gelijk een leer SM pakje aanschaffen voor de vrouw /vriendin of voor jezelf:Y:+
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiMlbn_h9jfAhWLmLQKHT_SBQYQFjAAegQIAxAD&url=http://tijgerleathers.nl/&usg=AOvVaw2gCrHB-oqxNxM3a1rtHixj
 
Bedankt voor alle tips , ik zal eerdaags even contact opnemen met de zadelboer.
gtbuiten achter.jpgkl.jpg
gt buiten voor.jpgkl.jpg


Nog een paar kleine dingen zoals de emblemen op de kappen en schijfremklauw en dan is die af.
Oh ja, ook nog een nieuwe toerentellerkabel.
Van de week me eerste rondje gereden, wat een genot na 1,5 jaar rommelen in de schuur.
Alleen jammer dat ik hem nog moet inrijden, dat gaat nog wel even duren met dit weer.
 
Ik ben er ook nog niet over uit, maar een Highspeed set kost ook weer 1.000 eur eer dat ie eronder hangt.
Bij de originele set zitten alle plaatjes in de uitlaat los, dus die moet eerst open en dan weer dicht en opnieuw verchroomd worden.
Heb jij andere opties, dan zou ik dat graag horen?
 
Alleen jammer dat ik hem nog moet inrijden, dat gaat nog wel even duren met dit weer.
Mooi geworden ! Maar ik snap alleen niet dat je er zowiezo mee rijdt terwijl er pekel en viezigheid op de weg ligt. Na al het werk wat je ermee gehad hebt is de basis voor een volgende opknapbeurt al weer gelegd. Jammer, maar tis jouw motor....
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook nog niet over uit, maar een Highspeed set kost ook weer 1.000 eur eer dat ie eronder hangt.
Bij de originele set zitten alle plaatjes in de uitlaat los, dus die moet eerst open en dan weer dicht en opnieuw verchroomd worden.
Heb jij andere opties, dan zou ik dat graag horen?
Is die demper niet in te korten ?
Zoiets bv,
maxresdefault.jpg

Setje losse expansies, 863,- Knalnaarpotz
Of je laat door Fedor een mooi piepke maken, https://www.google.nl/url?sa=t&rct=.../fedor.copal&usg=AOvVaw038RZY0vJJGeFg3WFCjkYx
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan