Martijn berkel
MF'er
- Onderwerp starter
- #151
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag de gaskabels erop etc etc, alleen het luchtfilter heeft niet zón zin om op de carberateurs te gaan vooral die middelste natuurlijk waar je zo lekker bij kan :mad::mad:.
Ik heb alles maar even neergelegd, morgen weer een dag.
Rubbers kan je op 2 manieren weer soepel maken,door ze in heet water te leggen of met een haardroger of verfstripper warm te maken,
met een verfstripper moet je wel uitkijken dat je de rubbers niet te heet stookt,dan gaan ze er een stuk makkelijker op.
Mooi ,weer een probleem minder.Yes yes , ze zitten erop dankzij de verfstripper .
En door
Ja dat klopt.Vandaag het eerste plofje eruit yesssssssss, na twee jaar
Nu bezig met de carbs afstellen, of eigenlijk de oliepomp.
Ben er niet helemaal uit, de twee streepje op één lijn van de oliepomp.
Maar is dat als de puntjes van de carbs ook netjes bovenin staan ?
Wil het wel even weten voor de zekerheid
Waarom laat je hem niet gewoon door een motorzadel bekleder opnieuw bekleden,bij oude zadels isEn toen hadden we een race zadel erop
Als het morgen droog is ga ik de straat op, ga niet wachten tot maart
Alleen zou ik hem voor het mooie misschien nieuw willen overtrekken,
ben al op E-bay aan het zoeken geweest maar nog geen één gevonden voor een GT550 wel voor een 750.
Wie weet er één voor een 550
Is een beetje erg uit de buurt als je bij Rotterdam in de buurt woontViking seats is ook wel goed
Home - vikingseats.nl
Ja maar Tijger is dan wel heel wat dichterbij in Den Haag.Ach ja voor een eenmalig klusje niet zo erg toch.....
Nog een paar kleine dingen zoals de emblemen op de kappen en schijfremklauw en dan is die af.
Mooi geworden ! Maar ik snap alleen niet dat je er zowiezo mee rijdt terwijl er pekel en viezigheid op de weg ligt. Na al het werk wat je ermee gehad hebt is de basis voor een volgende opknapbeurt al weer gelegd. Jammer, maar tis jouw motor....Alleen jammer dat ik hem nog moet inrijden, dat gaat nog wel even duren met dit weer.
Is die demper niet in te korten ?Ik ben er ook nog niet over uit, maar een Highspeed set kost ook weer 1.000 eur eer dat ie eronder hangt.
Bij de originele set zitten alle plaatjes in de uitlaat los, dus die moet eerst open en dan weer dicht en opnieuw verchroomd worden.
Heb jij andere opties, dan zou ik dat graag horen?