Suzuki GT 550 uit '73

Gewoon volgens het Suzuki wph doen,staat er ruim in beschreven hoe dat te doen.
Als je benzine doorlekt en je vlotter is niet lek dan sluit inderdaad je vacuüm kraan niet goed meer af.
In het wph moet ik elke keer een bougie lostrekken totdat die 1.100 toeren loopt en daarna op elke carburateur de stationairschroef hetzelfde aantal slagen terugdraaien.
Ik denk dat ik dat maar doe, en uiteindelijk hem bij Ruud Frederiks laat afstellen.
Er zitten nu expansies onder en CH Classics heeft ook nog het één en ander aan de cilinders gedaan dus wil dat die echt goed loopt zonder gaten in de zuiger.
Ben ook benieuwd wat die op de testbank doet, uiteraard post ik het filmpje.
 
Hij loopt nog niet super, maar ben hem nog aan het inrijden,
het was er gisteren wel weer voor.
Als de 500 erop zit gaat die naar Ruud Frederiks om hem af te stellen op de rollenbank.
Me schoonvader heeft dat ook gedaan met z'n RD 350 en hij loopt hartstikke netjes.
 
gt 2020.jpgkl.jpg


Zo, het is even stil geweest
Korter spatbord erop, verlichting besteld.
Spatbord moet nog iets omhoog , zit nu een gat tussen het zadel en het spatbord
Voorwiel aangepakt, band zat er niet goed op
Claxon erop en aangesloten, en nog meer kleun gefreubel.
 
Zo spatbord erop, vandaag maar weer gereden,
je moet toch wat als je de hele dag thuis zit te werken.
Helaas lekt me bezinekraan bij het membraam die het afsluit,
kraan is al gereviceerd, alleen het membraam niet.( is nergens te krijgen )
Wie heeft er ééntje over ?



gt kl.jpg
 
Als het goed is heb ik nog ergens een complete kraan van een GT750 liggen. Weet niet of die past.....
 
Als het de juiste is heb ik wel interesse,
Een GT 750 kraan uit '73 ( met de 3 losse carburateurs) is hetzelfde als een GT550 uit '73 ?
Het gaat mij om het afsluit menbraam wat erin zit
Mijn GT was van 1976. komt 1 aansluiting naar carbs uit.Foto staat de rubriek "te koop" door Gijs Vijs. Is brandnieuw dus ga ik daar natuurlijk geen onderdeeltjes uitslopen :N. Geen idee offie voor jouw GT bruikbaar is. (Tis geen M-stuurtje }) )
 
Mijn GT was van 1976. komt 1 aansluiting naar carbs uit.Foto staat de rubriek "te koop" door Gijs Vijs. Is brandnieuw dus ga ik daar natuurlijk geen onderdeeltjes uitslopen :N. Geen idee offie voor jouw GT bruikbaar is. (Tis geen M-stuurtje }) )
Bij een nieuwe kraan ga ik uiteraard geen onderdelen slopen ;), die monteer ik in z'n geheel op de tank
 
Terug
Bovenaan Onderaan