heeft er nog iemand belang bij een revisieset voor de carbrateurs van een gt550 heb nog 2setjes over teveel besteld,zitten sproeiers,sproeiernaalden pakking en o ringetjes bij
prijs 40euro per set voor 3 carbs zitten in orginele verpakking
gr math
Hoi Math,
de winter weer door gekomen zie ik. Kan je hier niet vanaf helpen mijn gasfabrieken liggen al gereviseerd klaar voor gebruik. hoe gaat het met je project, de krukas nog laten reviseren, al wat samen gebouwd of ligt het nog op zolder?
Peter
[afbeelding]\[/URL]
Het moest er eens van komen. Suzuki op de brug. Nu fijn afstellen. Olie eruit en nieuwe olie erin. Ontsteking afstellen. Binnenkort nieuwe contactpunten erin. Vlotterniveau afstellen. Vacuum controleren. Deze week de dempers vernieuwen. Het rijdt als een zonnetje.
Dank je gozer.Goed bezig Ruud
Hoi Math,ga je de complete dempers vervangen,misschien heb ik dan wel intresse.maar zit ook met de gedachte de hele gt met alle onderdelen weg te doen,en dan een vooroorlogse motor te gaan zoeken
gr math
Hoi Math,
Ik heb alleen de vier Binnendempers vervangen. Jammer dat je de GT misschien weg wilt doen.
Groet,
Ruud.
Hoi Math,
Laat het even weten als je de GT of onderdelen weg doet. ik zoek nog wat onderdelen.
Groet,
Ruud.
Hoi Math,hoi ruud
welke onderdelen zoek je nog heb wel een en het ander dubbel
gr math
Nog even een update.[afbeelding]\[/URL]
Het moest er eens van komen. Suzuki op de brug. Nu fijn afstellen. Olie eruit en nieuwe olie erin. Ontsteking afstellen. Binnenkort nieuwe contactpunten erin. Vlotterniveau afstellen. Vacuum controleren. Deze week de dempers vernieuwen. Het rijdt als een zonnetje.
Zondag 30 november 2014 is deze GT 550 verkocht en heeft nu weer een nieuwe enthousiaste eigenaar. Deze GT gaat nog een lang leven krijgen. Veel succes met de motor.