Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Iemand bekend met problematiek rondom de gear indicator, is dit een bekend kwaaltje?

Ik ga zaterdag voor een gsx-s 1000 kijken, de verkopende partij geeft op voorhand aan dat deze niet goed werkt (word gemaakt op zijn kosten mocht ik hem kopen). Is dit een terug komend iets, gewoon pech voor de verkopende partij of?
 
Iemand bekend met problematiek rondom de gear indicator, is dit een bekend kwaaltje?

Ik ga zaterdag voor een gsx-s 1000 kijken, de verkopende partij geeft op voorhand aan dat deze niet goed werkt (word gemaakt op zijn kosten mocht ik hem kopen). Is dit een terug komend iets, gewoon pech voor de verkopende partij of?
Ik heb mijn gsxs-1000 (2017) nu ruim 1,5 jaar en ik ben niet bekend met dit probleem.
 
Iemand bekend met problematiek rondom de gear indicator, is dit een bekend kwaaltje?

Ik ga zaterdag voor een gsx-s 1000 kijken, de verkopende partij geeft op voorhand aan dat deze niet goed werkt (word gemaakt op zijn kosten mocht ik hem kopen). Is dit een terug komend iets, gewoon pech voor de verkopende partij of?
Ik rij ondertussen 3jaar met mijn gsx-s en heb er nog nooit problemen mee gehad.
 
Iemand bekend met problematiek rondom de gear indicator, is dit een bekend kwaaltje?

Ik ga zaterdag voor een gsx-s 1000 kijken, de verkopende partij geeft op voorhand aan dat deze niet goed werkt (word gemaakt op zijn kosten mocht ik hem kopen). Is dit een terug komend iets, gewoon pech voor de verkopende partij of?
Bij mij is dit probleem ook niet bekend
 
Aah tof, bedankt voor de reacties. Geen terug komend probleem dus.

Verkoper heeft zelf aan dit op zijn kosten te laten repareren, dus dat komt dan vast goed.
 
Hallo, ik ben op zoek achter een pcv voor mijn gsx-s. Is er iemand die toevallig eentje 2dehands verkoopt of heeft er iemand een adres waar ik deze tegen een redelijke prijs kan kopen? Grts Jerom
Ik heb ondertussen alles gevonden en vandaag laten afstellen bij tovami in Goes.
Ik ben content met de resultaten.
Moto met catvervanger, pcv , k&n luchtfilter , leovince uitlaat met db killer levert deze 156,9 pk en 121,8nm koppel en zonder db killer 167,7pk en 126,3nm koppel op het wiel.
 
Ik heb ondertussen alles gevonden en vandaag laten afstellen bij tovami in Goes.
Ik ben content met de resultaten.
Moto met catvervanger, pcv , k&n luchtfilter , leovince uitlaat met db killer levert deze 156,9 pk en 121,8nm koppel en zonder db killer 167,7pk en 126,3nm koppel op het wiel.
Mooie getallen! Nooit gedacht dat een db killer zo'n grote invloed zou hebben.
 
Misschien een stomme vraag maar ik kan niets vinden hier 8)7
Heeft er iemand een werkplaatshandboek van de GSX-S750 of waar ik hem vandaan zou kunnen plukken?
Ik hoor het graag van jullie
 
Hallo,

Ik ben sinds deze week eigenaar van deze s1000. Na wat verschillende merken te hebben getest vond ik dees het meest bij mij passen.

Vandaag een stukje gereden en had hem erna een vijftal minuten op de oprit laten stationair draaien. Ik merkte dat ie op gegeven moment een piepend geluid maakte en het verdween om erna weer terug te komen ect. Heb de motor erna uitgezet.

Enig idee wat het is want ik vind het nergens terug.

Heb wel een vid waar je het hoord maar kan het hier niet uploaded.

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • 20181221_150107.jpg
    20181221_150107.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik rijd sinds een jaartje ook gsxs1000.. heb vorig jaar voor weekend Duitsland ff snel een TomTom houder gemaakt maar wil hem liever netjes en strak op de kroonplaat/stuurbeugel hebben. Heeft iemand hier een goede optie? En dan niet de standaard TomTom beugels..
gr.Tiemen
 
Hallo,
Ik rijd sinds een jaartje ook gsxs1000.. heb vorig jaar voor weekend Duitsland ff snel een TomTom houder gemaakt maar wil hem liever netjes en strak op de kroonplaat/stuurbeugel hebben. Heeft iemand hier een goede optie? En dan niet de standaard TomTom beugels..
gr.Tiemen
Hoi tiemen,
Dit is wat ik heb gedaan

Gr kees
15472904488941232675089223899914.jpg
 
Zo vandaag een avontuur gehad zeg.
Auto verkocht omdat ik er toch bijna niet meer mee kon rijden en was onderweg naar Schagen ( vanuit Limburg ) voor een andere ( goedkopere ) auto , maar bij Echt kwam ik erachter de er al een uur vertraging was.
Ik dacht dan maar even naar motoport Echt om te kijken.
Even gepraat uiteindelijk en mn vorige week in Duitsland aangeschafte GSR600 ingeruild.
Deze beauty had ik gekocht omdat ik nog moet beginnen met motor rijden maar het aanbod was zo strak dat ik een nieuwe GSX S750 in blauw zwart heb bestelt met street pack *O*

Dinsdag hopelijk op voor AVB ( als het weer mee werkt natuurlijk ) en dan snel op voor AVD
Zodra het pasje behaald is en natuurlijk binnen staat mn pareltje te wachten op me.
Ga natuurlijk wel even kijken als ze binnen is :9~

50338969_2001023149966526_589863120441180160_o.jpg
 
Ik had dezelfde Ram kogel als Gsxkees voor de telefoon en gopro op de S. Werkt prima inderdaad. Ook een mooie locatie voor de gopro vind ik zelf.
IMG_3915.JPG


IMG_3916.JPG


IMG_3919.JPG


Mooie fiets Peter, veel plezier ermee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan