Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Net Shark SRC 4 carbon bestelt voor onder de brommer.
Ben benieuwd hoe die gaat klinken.
Weekje levertijd dus met beetje geluk zit die gelijk eronder als ik de motor krijg 🥰

src4.jpg
 
Net Shark SRC 4 carbon bestelt voor onder de brommer.
Ben benieuwd hoe die gaat klinken.
Weekje levertijd dus met beetje geluk zit die gelijk eronder als ik de motor krijg 🥰

Bekijk bijlage 1397126
Bij Louis.de besteld (Met gebruik van de kortingscode? :))? Ziet er wel mooi uit:
fd17-042.jpg


Edit: deze code bedoelde ik:
profiteer van onze 20% kortingsactie op een product naar keuze. Vanaf nu en alleen tot en met 29-05-19 in alle Louis filialen en in onze onlineshop.

Toon de afgedrukte kortingsbon of de kortingsbon op je smartphone aan de kassa. Voer bij bestellingen in de onlineshop bonnummer 367 in.
Scheelt toch weer €86,-
 
De factory vond ik ook mooi ja
Maar ik heb de SRC4 bestelt , wel gewoon bij Motoport.
Kon bij louis de code niet gebruiken omdat die al 20eur was afgeprijsd en motoport zet hem gelijk erop voor me dus ik had zoiets bestel maar daar.
 
Hallo mensen ik zit te denken aan een nieuwe helm nl : de Roof V8 boxer target mat wit rood heeft iemand ervaring
Met het merk Roof?
 

Bijlagen

  • image.png
    image.png
    115,3 KB · Weergaven: 6
Iemand een alternatief voor een stuur houder voor de navi ? wil die graag in het midden hebben dus boven het balhoofd maar vind 79,00 euro wat suzuki zich vraagt niet bepaald een koopje
Wellicht iemand een goede optie wellicht nog beter voor een goede prijs ? tomtom houder heb ik ook al moeten kopen aangezien ik 2 motoren heb en het ding op beide wil gebruiken.
 
die dingen zijn inderdaad niet goedkoop, ik heb de steun bij termaat gekocht, wordt op de stuurhouder (is dat een woord?) gemonteerd en heeft een cnc gefreesde plaat waar je de tomtom houder op monteert. niet goedkoop, maar wel een stukje veiliger qua stelen.

deze om precies te zijn.

 
Vandaag voor de 1000 km beurt geweest en er is meteen een nieuwvoorspatbord gemonteerd .
Het voorspatbord koste 126 euro dus dat viel erg mee tijdens het wachten werd er een schade GSX-S 1000
Gebracht .
Was het weekend gehuurd en even uitgeleend! 😥

Oh, maar dat was dan bij Motoport Leeuwarden... Die motor zou onze voorrijder eigenlijk meekrijgen op 3 juni met rondjes rijden te Lelystad, maar om duidelijke redenen ging dat dus niet :+

Dus toen werd het achter een Katana aanrijden, ziet er niet uit, maar man wat vliegt zo'n ding er vandoor zeg :D
 
Slimme actie , want dan komen de eigenaren erachter dat die nog geen 100pk heeft en zeggen ze ja doe maar tunen voor 450eur 🙈
 
115pk krukas zou die hebben.
Ik heb nu 114pk op het achterwiel.
Bewijs van het start vermogen heb ik helaas niet meegekregen en ook vergeten te vragen.
 
115pk krukas zou die hebben.
Ik heb nu 114pk op het achterwiel.
Bewijs van het start vermogen heb ik helaas niet meegekregen en ook vergeten te vragen.

Ik zie het inderdaad op de website van scorpion hier staan statistieken van dyno runs. Hoe duur was de reflash? Heb je nog meer gedaan bijvoorbeeld de catalysator er uit?
 
Compleet spruitstuk wel vervangen door ene van arrow.
Pijpen zijn ook stukje dikker dus kan meer doorheen.
En past net aan met de kappen onder de motor.
Tevens K&N filter erin laten leggen en ze hebben nog wat nutteloze onzin verwijderd ( tbv euro 4 lambda en wat vreemde kastjes waar ik niet naar gevraagd heb wat het was ) en uiteraard de Yoshi.

De Yoshi heb ik bij aanschaf laten doen en was voor de rest 1350eur kwijt.
Moet zeggen het vermogen aanzich merk je niet echt heel schokkend aangezien het geen traag ding is maar hij is wel een hele andere motor geworden.
Maar kracht onderin , hangt veel beter aan het gas en is veel feller terwijl het zenuwachtige gas respons helemaal eruit is.
Kwa verbruik wel iets omhoog gegaan maar als ik rustig doe is het slecht een halve liter op 100km.
 
beetje het gevoel dat ze me aan het lijntje aan het houden zijn.
Staat ene sinds 3 weken daar maar daar was een financiering op aangevraagd.
Want ik had uiteraard al gezegd geef me die maar.
Nu kreeg ik afgelopen week ineens het antwoord dat ik zeker begin volgende week de motor heb al moesten ze me die geven wat er stond.
Mijn vermoeden is dus dat de financiering is afgeketst en ik nu gewoon die motor krijg.

Beetje misselijk van ze maargoed ondertussen is de achterband van de 750er zo goed als kaal , voor is over de helft en heeft over 3000km een beurt nodig.
Dus heb ondertussen wel het optimale van mijn motor gebruikt zeg maar en het is geen straf om erop te rijden dus hun naaien zichzelf ermee.
Maar aangezien ik eind juli toch echt weer moet gaan werken zou het fijn zijn als ik de 1000er heb ingereden tegen die tijd en dus voorlopig geen beurt meer nodig heeft.
In ieder geval benieuwd of ze volgende week hun afspraken nakomen na ruim 1 maand te laten wachten maar heb zn vermoeden van wel.
 
Dinsdag geweest en kwamen de smoesjes weer.
Maar eens serieus gezegd wat ik ervan dacht en was dus totaal niet meer vriendelijk natuurlijk na 6 weken .
Vandaag weer langs gegaan want had gezegd deze week geen motor dan echt serieus probleem met me en zie daar.
20190627_140441.jpg
20190627_140450.jpg


Ze waren eraan bezig dus nu ondertussen klaar dus wie weet is er morgen ook nog een kenteken.
Verkoper was niet daar maar geloof ze snappen het nu.
 
Schandalig hoe ze jouw hebben laten wachten. Hoop dat de plaat er is en je al aan rijden bent.

Mooie kleurstelling, ruige motor 😎.
 
Terug
Bovenaan Onderaan