Suzuki GSX-S 1000 en 750 ook een beetje

Hallo hierbij stel ik me even voor ik heet Frank en ik kom uit Sneek en heb vandaag mijn nieuwe GSX-S 750 opgehaald.
Er zit een performance pakket onder en verder een Barracuda screen en een Radiator guard op.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    310,7 KB · Weergaven: 33
  • image.jpeg
    image.jpeg
    214,7 KB · Weergaven: 38
  • image.jpeg
    image.jpeg
    173,9 KB · Weergaven: 31
Vind dat wit ook erg mooi al vond ik die blauwe wielen iets aan de te blauwe kant maar zeker niet slecht.
Heb er nog serieus over getwijfeld ook.
Veel plezier ermee , nu netjes inrijden he 8-)

Of het windscherm beetje werkt zou ik ook best willen ervaren al rij ik niet veel op de snelweg maar boven de 200 wellicht handig
 
Hallo Peter en Madcold ik neem aan van wel .
Ik heb alleen nog met het windscherm gereden en dat valt me niet tegen terwijl ik een V Strom gewend ben
en daar zit een groot scherm op.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    260,2 KB · Weergaven: 12
Bij MLMParts hebben ze nu ook een screen voor de GSX-S en die is een stuk goedkoper dan het Barracuda screen
nl 90 euro.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    24,4 KB · Weergaven: 10
Helpt zo een scherm nou echt? Als ik 180 rij heb ik vrijwel geen erge last van wind, bij 200+ heb ik dat dan weer wel en durf dan ook niet harder te gaan omdat ik er bijna vanaf waai.

Dit zijn overigens geen snelheden die ik vaak rij, enkel om te kijken hoe hard ie kan. Bochtenwerk is toch een stuk leuker!
 
225 begrenst gaat de 750 , of hij moet geremapt zijn.
Mijn liep op de bank 300 , alleen wat je zegt boven de 200 wordt het akelig heftig de wind 🙈
 
Donderdag opgehaald en zondag al schade😡aan het voorspatbord was vergeten het schijfremslot te verwijderen
Bij het uit de schuur halen van de motor.
Heeft iemand tips voor het repareren want een nieuw voorspatbord zal wel wat kosten.
Mvg Frank
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    145,4 KB · Weergaven: 26
Dat wordt gewoon een nieuw spatbord.
Wel balen maar reparatie is duurder.
Als een nieuwe je echt te duur is dan is carbon ook nog een optie die vielen best mee zag ik op ebay.
Of het mooi is op een witte mag je zelf over oordelen.

1 ding is zeker dat slot vergeet je niet meer 🙈🙈
 
Iemand hier die foto's heeft van de 1000er met street pakket
Twijfel of het wel de 1000eur meer prijs waard is.
Daarbij vind ik de standaard uitlaat hoe die eronder hangt erg gaaf
 
De mijne heeft op de uitlaat na de street performance pakket. Heb je een goed idee hoe die er zou uitzien dan.

Korte nummerplaat houder, pinkers, valblokken en ruitje.
 
Valblokken zitten er bij de 1000er niet erbij
Zag uitlaat, stickers, nr plaat houder en knippers.
Zag mooie bos uitlaat dat kost 449 en monteren kan ik zelf wel dus kost niks
Dus extra prijs is voor een nr plaat houder , knippers en verschil in uitlaat

Op de 750 vind ik de uitlaat echt wel super en klinkt ook goed daar niet van .
En ja ik overweeg dus een 1000er incl remap aangezien ik er vandaag eens op gereden heb
 
De nummerplaat houder + pinkers kost in belgie een 500 euro. De stickerset 175 euro. Dan komt er nog een demper + remap bij.

Was de 1000 die je gereden hebt van +2018? Vond dat daar het aan uit zo goed als weg was.
 
Laatst bewerkt:
Najah street pakket kost gewoon 999eur.
Dan heb je die yoshi,stickerset, knippers, plaat houder , duo zit vervanger.
Die wat ik gereden had was een 2017 maar had ook amper aan uit effect maar als je bijvoorbeeld 50 in zn 5 reed voelde je minimaal inhou gevoel.
Dat gaat er met remap volledig uit en ook krijg je meer koppel en vermogen al is dat al erg royaal bij de 1000er.

Zeg ook niet dat ik ene ga kopen maar twijfel wel ik krijg best een goede prijs terug en mis toch wel wat punch onderin
De 750 is na de remap al echt een compleet andere motor met zn 114pk op het achterwiel en meer koppel in lager toerental maar een 1000er is wel gewoon onderin veel fijner.
 
Plaathouder en knippers kunnen natuurlijk veel goedkoper als je niet origineel Suzuki koopt.
Maar ben nog sterk aan het twijfelen , andere kant denk ik 6k erbij is toch veel geld en de 750 is meer dan snel genoeg en ook krachtig genoeg onderin en andere kant denk ik de 1000er is wel uiteindelijk het gene wat ik wil en heb geen honger als ik die koop.

De 750 is net 2 maanden oud 🙈
 
Dilemma's!

Ken dat, zat ook tussen 2 a 3 motors te twijfelen maar uiteindelijk de s1000 gekocht. Veel bike voor dat geld!

6K is ook wel veel geld bovenop een twee maand oude 750 + full exaust ect. Wss krijg je particulier meer terug voor de 750.
 
1000er kost met remap en street extreme pakket net geen 16k dus 6k erbij is eigenlijk nog niet zo heel verkeerd.
Feit is als je met cash komt is de prijs natuurlijk geen bijna 16k maargoed beur maar eens goed geld voor een 2 maanden jonge brommer.
Moet je net iemand hebben die zegt van je zoals die van mij rijd met die uitlaat en remap e.d. wil ik direct hebben maar of die er veel rondlopen is ook lastig.

@Springbok
Doe maar goed bod dan kan je hem zo overnemen , ding is net ingereden en zoals je kunt lezen hoef je er ook echt niks meer aan te doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan