Suzuki GSX-R 750 k4 '05

ivoschrien

Die hard MF'er
29 dec 2006
764
59
Z Limburg
Suzuki GSX-R 750 uit bw'jaar '04, kenteken '05.
kleur zwart antraciet rood

verkeerd werkelijk in nieuwstaat,

- eerste eigenaar van deze motor!
- Nederlandse motor, pas op kenteken in 2005.
- 100% schadevrij, er is nog geen krasje!
- kmstand 10.028,
- 'Compacte' kentekenplaat met kleinere knipperlichten (originele spatbord uiteraard aanwezig)
- PUIG black smoked kuipruitje
- Bridgestone BT-014 banden
- originele uitlaat
- aantoonbaar service beurten onderhouden
- bagage-seat
- duozitje
- gebruikersboekje, garantiebewijzen, etc.

FOTO'S?? bel of mail even voor foto's of kijk naar link: marktplaats.nl en onder provincie limburg vindt je hem en de foto's

Motor verkeerd nogmaals in nieuwstaat, bij interesse van harte welkom om hem te bezichtigen! Omdat ik reeds een nieuwe motor heb gekocht is deze overbodig geworden.

VRAAGPRIJS: € 9200,- bij interesse gelieve te bellen

Ivo Schrijnemakers, 0643505984
 
sorry mensen maar ik weet niet hoe ik in godsnaam foto's erbij krijg (oftewel in kleiner formaat)
 
ik kan het wel proberen uit te leggen, maar je kan beter bovenaan even op FAQ klikken daar wordt het heel duidelijk uit gelegd SUCCES
 
VOOR FOTO's VAN DEZE BIKE KLIK OP www.marktplaats.nl en zoek dan op PROVINCIE LIMBURG en zoek op Suzuki GSX-R 750 '05
 
41243446_5_ET57.jpeg


hopelijk is het nu gelukt!!??
 
o ja, er zitten ook nog White Power voorvorkveren op

Als iemand interesse heeft?? 0643505984, Ivo Schrijnemakers
 
Laatst bewerkt:
Mick 85 alvast bedankt voor de computerhulp bij het tonen v.d. foto's !!! (ben ik blij dat ik niet met computers hoef te werken!!) haha
 
Hij is wel ERG mooi hoor! :9~

Alleen helaas boven budget. Zal voorlopig nog ff doorsparen, succes met de verkoop!
full
 
Ik zal proberen om de foto's vandaag nog fatsoenlijk erop te krijgen .. mijn excuses voor mijn onhandigheid..
 
Terug
Bovenaan Onderaan