Suzuki GSX-R 750 '05 in prijs verlaagd!

ivoschrien

Die hard MF'er
29 dec 2006
764
59
Z Limburg
Suzuki GSX-R 750 uit bw'jaar '04, op kenteken '05.
kleur zwart antraciet rood

verkeerd werkelijk in nieuwstaat,

- eerste eigenaar van deze Nederlandse motor
- kmstand 10.800,
- W.P. vering
- 'Compacte' kentekenplaat met kleinere knipperlichten (originele spatbord uiteraard aanwezig)
- PUIG black smoked kuipruitje
- Michelin Pilot Power banden (op 31 maart '07 erop gelegd, pas 50km mee gereden)
- originele uitlaat
- rode rim striping
- Yoshimura TRI-oval rvs
- bagage-seat
- lederen bagsterhoes in kleuren v.d. motor
- duozitje
- 100% schadevrij
- aantoonbaar service beurten onderhouden, bonnen ter inzage
- gebruikersboekje, garantiebewijzen, etc.

Eerst € 9400,- € 9000,- nu €8800 met alle extra's en zonder extra's (wel met WP voorvorkvering en PUIG-ruitje) €8500
 
Foto=33Z7PS8J


Foto=7SL6U6IJ


Foto=VMFZLVMX
 
niet echt!! Heb de prijs nou maar WEER 's verlaagd... als ik hem nu niet verkoop ruil ik hem bij de garage in!!
 
het ergste is eigenlijk dat nog niet eens één iemand is komen kijken!! en terwijl ik qua prijs niet eens hoog zit!! (gemiddeld tussen de 8000 en 9500).. ik vond dit K4 model écht het vetste model aller tijden.. (nu vind ik de k7 't mooist).. maar goed...
 
het ergste is eigenlijk dat nog niet eens één iemand is komen kijken!! en terwijl ik qua prijs niet eens hoog zit!! (gemiddeld tussen de 8000 en 9500).. ik vond dit K4 model écht het vetste model aller tijden.. (nu vind ik de k7 't mooist).. maar goed...


Das idd helemaal balen! -O-
Gek eigenlijk dat de 1 zn motor nog maar net te koop heeft staan en 'm gelijk kwijt is, en de ander er gewoon weken mee aan het tobben is..


K7 is idd :9
 
ja ik had de vraagprijs in het begin misschien iets te hoog, zo rond de 9400 euro.. maar goed; nu is de vraagprijs bijna lager dan gemiddeld??

misschien heeft heel nederland geen geld meer??? hehe, krijgen we een beurs crash ofzo..
 
Weet 't niet..
Het is natuurlijk nog steeds een hoop geld en dat geven mensen mss moeilijker uit?


Whahaha..Zit hier iemand mee te lezen..K7?? wasda? het is toch K3?
 
DAMN! Mooie bike man! Weetje....als ik er het geld voor had was je em zo kwijt, maarja...daar heb je nu weinig aan....en ik ook.. :(

Dikke kick voor een mega bike :9~
 
Kick Ivo!!

Hoop dat je m snel kwijt komt en je k7 kunt halen.......(heb er donderdag en vrijdag mee gereden...wat een feest *O* )

Oh, toch neit stiekem even passen of de yoshi bij mij past?? O-)
 
ja misschien verkoop ik de extra's apart en dan kunnen we kijken of de Yoshi tri oval past op de jouwe.. ben eerlijk gezegd bang ervoor, meen me te herinneren dat die niet past op een K1... we zullen zien...

ben vorige week nog naar de Nordschleiffe geweest, lekkere wegen kunnen rijden.. wel irritant dat de weg tussen Roetgen en Raeren was afgesloten.. ga jij ook altijd via 'deze route' naar D'land?
 
sparen sparen! heb ik ook moeten doen voordat ik deze gixxer kocht VOOR € 12.500euro's!!!!!!! en dan heb ik 't nog niet eens over de Yoshimura, WP voorvorkvering etc etc..

completere fiets MET NIEUWE MICHELIN PILOT POWERS kun je niet vinden!
 
Mooie motor man!!
Hopelijk komt er snel iemand met een goed bod, helaas ben ik het niet.......

Money is opperdepop, maar toch kickje!
 
deze week en de volg. week komt iemand kijken! K7 komt in zicht... denk als ze mijn Soes in levenden lijve zien hij verkocht is!! zal ik toch wel een paar traantjes laten... maar goed; op naar de k7 dan (en de beurs trekken!! 12990 eurootjes!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan