Nee klopt☹ Heb een kras op mijn koppelingsdeksel. Maar niet te vinden
https://www.rg-racing.com/browsebike/Suzuki/GSX-R750/2005_K5/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee klopt☹ Heb een kras op mijn koppelingsdeksel. Maar niet te vinden
Van GB Racing zijn ze niet meer leverbaar voor een K4 maar van R&G zijn ze nog wel te krijgen.Waar heb je die cover vandaan ? @La Diabla
Als je een k6 600/750 of nieuwer hebt,dan heb ik een mooi alu dynamo deksel van NRC te koop voor je,achter twee boutjes van de deksels hoort een ring want dat zijn olie leidingen in het blok en die bouten dichten dat af,staat in de boek.Nee klopt☹ Heb een kras op mijn koppelingsdeksel. Maar niet te vinden
Hey heb jij ook die stuurdemper nog te koop? En past die op een K4?Als je een k6 600/750 of nieuwer hebt,dan heb ik een mooi alu dynamo deksel van NRC te koop voor je,achter twee boutjes van de deksels hoort een ring want dat zijn olie leidingen in het blok en die bouten dichten dat af,staat in de boek.
Nieuw zijn die niet extreem duur heNee klopt☹ Heb een kras op mijn koppelingsdeksel. Maar niet te vinden
Maar hoe zet je de motor schuin? De jiffy zit juist aan die kant.
Ik val ook in cat 2, maar het moet goed zitten tussen de oren. Er zit ook een frame onder van een WSS team (dus geen OEM) en daar wil ik een beetje lief voor zijn nu.
Ik heb het uitlaatsysteem van voor naar achter al weten te vernachelen.
Als ik nu nog iets speciaals aan die motor sloop koop ik een Suzuki voor op de baan, want stiekem wil ik.....
Ja! Gvd!
Die is inderdaad geëmigreerd ofzo iets. Die kerel was beroemd ....
Elke circuitdag waar ik kwam. "heeeee, dat is de motor van Hoekske. Heeeee dat is toch de motor van Hoekske?". En dan 10 keer.
Maar hij is al jaaaaaaaren niet meer van hem.
Nu is die motor daarom zwart.
Ah ja dat kan natuurlijk ook.
Ik heb geen idee wie het is. Nooit gezien of gesproken. Zag wel zijn naam in het rondetijden topic en maakte daarvan op dat hij aardig kan sturen.
10 seconden sneller rond op dezelfde motor op Zandvoort.
Nu kan er bij mij ongetwijfeld nog wel wat af, maar nooit 10 seconden op deze motor. Heb ik te kleine kloten voor
Excl arbeidskosten denk ik ? Ik was rond de €200 kwijt voor nieuw balhoofdlagers+arbeidskostenGisteren trouwens nog even langs hyperpro geweest om de vering na te laten checken. Niet dat ik klachten had maar ik heb dan ook weinig vergelijkingsmateriaal. Die stond blijkbaar al heel netjes afgesteld alleen achter heeft 'ie iets bijgesteld.
Wel een putje in de balhoofdlager ontdekt. Was niet om meteen zorgen te maken (ik was al bang dat ik vrijdag niet naar Zandvoort zou kunnen) maar een beginnend iets zo legde hij uit Reparatiekosten: €120 is dit een schappelijke prijs??
En nu ik er nu over aan het lezen ben begrijp dat er meerdere soorten lagers zijn: kogellagers, conische lagers, kegellagers. Tips/adviezen/uitleg zijn welkom
Nee incl want hij zei nog dat 'ie er 2 1/2 uur mee bezig zou zijnExcl arbeidskosten denk ik ? Ik was rond de €200 kwijt voor nieuw balhoofdlagers+arbeidskosten
Goedkoop danNee incl want hij zei nog dat 'ie er 2 1/2 uur mee bezig zou zijn
Oh ok. En weet je toevallig wat voor lagers er bij jou in zijn gegaan?Goedkoop dan
Neu geen idee.Oh ok. En weet je toevallig wat voor lagers er bij jou in zijn gegaan?
Een lager kost ongeveer 40 euro.
Monteren nog geen 30 min als ze rustig aan doen. Er hoeft geen kuip los of iets. Alleen de kroonplaat.
Reken maar uit.
Ik heb deze wel eens vervangen en kies nu altijd voor OEM lagers, omdat ik dan de aanhaalmomenten uit het werkplaatshandboek kan aanhouden.
Neem je een ander type lager dan kan je niet het werkplaatshandboek volgen en moet je de info elders vandaan halen of op ervaring werken.
Wij mogen aannemen dat men bij garages ervaren genoeg is om het met elk type lager goed te monteren. Ik zou mij daarom daar niet echt zorgen om maken.
Ga je het zelf doen dan zou ik OEM adviseren zodat je het werkplaatshandboek kan volgen. Of je moet niet vies zijn van beetje lopen kloten \ zoeken naar het juiste aanhaalmoment.
Ik heb dat 1 keer geprobeerd en daarna nooit meer