Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Oh ok ik dacht dat je de camera daar vandaan had. Ik ben dus aan het kijken voor een bodycam en was effe benieuwd :)

gewoon 2 goedkope gopro's scoren op MP, heb ik gedaan een session 4 en een Black 3. de session zit op mijn kroonplaat en filmt vooruit en de Black 3 op de racekont en filmt achteruit. geeft mooi beeld
 
zo dat lijkt me wel heel extreem, met welke versnelling kwam je dan aan Willem bij Haarbocht 4 of 5? en bij Ramshoek 6?


Throttle control erbij gebruiken.

Voor Haarbocht rechte stuk in zijn vierde versnelling en voor Ramshoek in zijn vijfde flatout 😌
Je ziet mij voor de Haaarbocht nu wel wat klooien omdat de kont gaat vegen en zou eigenlijk een slipper clutch moeten hebben. Normaal nam ik de Haarb in zijn derde dan short shift 4 voor Ossenbroeken terug naar zijn derde.Maar Haarbocht 2 dan op naar 3 en Ossenbroeken weer 2 ga je op Throttle control er beter doorheen en ook Strubben

De Ramshoek naar zijn drie terug komende van vijf dan blijft de motor beter binnen in en loop je minder wijd.Dan gas erop en terug voor de GT naar zijn 2.Het is wel eventjes wennen 😅

Met hele korte vertanding gaat dit lastiger worden ik rij voor -1 en achter + 1. Rij je een duizend cc dan Strubben 1 en veel bochten in zijn tweede.
 
Throttle control erbij gebruiken.

Voor Haarbocht rechte stuk in zijn vierde versnelling en voor Ramshoek in zijn vijfde flatout 😌
Je ziet mij voor de Haaarbocht nu wel wat klooien omdat de kont gaat vegen en zou eigenlijk een slipper clutch moeten hebben. Normaal nam ik de Haarb in zijn derde dan short shift 4 voor Ossenbroeken terug naar zijn derde.Maar Haarbocht 2 dan op naar 3 en Ossenbroeken weer 2 ga je op Throttle control er beter doorheen en ook Strubben

De Ramshoek naar zijn drie terug komende van vijf dan blijft de motor beter binnen in en loop je minder wijd.Dan gas erop en terug voor de GT naar zijn 2.Het is wel eventjes wennen 😅

Met hele korte vertanding gaat dit lastiger worden ik rij voor -1 en achter + 1. Rij je een duizend cc dan Strubben 1 en veel bochten in zijn tweede.

interessant
 
Throttle control erbij gebruiken.

Voor Haarbocht rechte stuk in zijn vierde versnelling en voor Ramshoek in zijn vijfde flatout 😌
Je ziet mij voor de Haaarbocht nu wel wat klooien omdat de kont gaat vegen en zou eigenlijk een slipper clutch moeten hebben. Normaal nam ik de Haarb in zijn derde dan short shift 4 voor Ossenbroeken terug naar zijn derde.Maar Haarbocht 2 dan op naar 3 en Ossenbroeken weer 2 ga je op Throttle control er beter doorheen en ook Strubben

De Ramshoek naar zijn drie terug komende van vijf dan blijft de motor beter binnen in en loop je minder wijd.Dan gas erop en terug voor de GT naar zijn 2.Het is wel eventjes wennen 😅

Met hele korte vertanding gaat dit lastiger worden ik rij voor -1 en achter + 1. Rij je een duizend cc dan Strubben 1 en veel bochten in zijn tweede.

De fuck mag “throttle control” zijn Willem?

En Ramshoek in zijn 3 kan ik beter niet doen dan lug ik wel op mijn bek.

Het ligt er ook allemaal maar aan hoe snel je rond gaat. 1:53 of 2:10 zit natuurlijk een wereld van verschil in.


Ik ga eens kijken of ik mijn tellers kan filmen, kan je goed zien wat je waar doet, ben ook benieuwd naar jou Willem, ik denk dat je nog teveel doet wat misschien niet nodig is.
 
Laatst bewerkt:
De fuck mag “throttle control” zijn Willem?

En Ramshoek in zijn 3 kan ik beter niet doen dan lug ik wel op mijn bek.

Het ligt er ook allemaal maar aan hoe snel je rond gaat. 1:53 of 2:10 zit natuurlijk een wereld van verschil in.


Ik ga eens kijken of ik mijn tellers kan filmen, kan je goed zien wat je waar doet, ben ook benieuwd naar jou Willem, ik denk dat je nog teveel doet wat misschien niet nodig is.

mee eens Roy ik zie mezelf ook niet terug gaan naar 3 in Ramshoek naar 4 ga ik wel proberen
 
..... voor in de OP....

GSX-R 750 K4

Bobbins
Carbon achterbrug bescherming
Korte kentekenplaathouder
Laser einddemper
LED-knipperlichten voor en achter
LSL valdoppen
MRA double bubble kuipruit zwart
Wilbers-onderhouden voorvorken






full
 
De fuck mag “throttle control” zijn Willem?

En Ramshoek in zijn 3 kan ik beter niet doen dan lug ik wel op mijn bek.

Het ligt er ook allemaal maar aan hoe snel je rond gaat. 1:53 of 2:10 zit natuurlijk een wereld van verschil in.


Ik ga eens kijken of ik mijn tellers kan filmen, kan je goed zien wat je waar doet, ben ook benieuwd naar jou Willem, ik denk dat je nog teveel doet wat misschien niet nodig is.

Controle over het gashendel *O*
 
Morgen even een mooi klusje.
Top kuip vervangen. De oude begon lichtelijk te scheuren bij de spiegel.

[~[url="https://imagizer.imageshack.com/v2/1600x800q90/923/K9wuYM.jpg"]afbeelding~][/URL]

Inmiddels 11 dagen geleden maar weer helemaal klaar direct de volgende zaken neegepakt:

> olie en filter
> luchtfilter en slangen
> koelvloeistof
> diverse boutjes voor de montage van de kuipdelen (voorkant)
> nieuwe bougies
> stuurdemper vzv nieuwe inbus bout en rubbers



En weer ready voor mooi weer :] :]

 
..... voor in de OP....

GSX-R 750 K4

Bobbins
Carbon achterbrug bescherming
Korte kentekenplaathouder
Laser einddemper
LED-knipperlichten voor en achter
LSL valdoppen
MRA double bubble kuipruit zwart
Wilbers-onderhouden voorvorken






[afbeelding]

Alfabetisch! Ik ben verliefd... :j

Controle over het gashendel *O*

No shit Sherlock *facepalm

:+

Thnx :)Hahaha ja ik ben geïnstrueerd om een (Engels) filmpje uit m'n hoofd te gaan leren.... (ja serieus: leren ja!) De term throttle control word daarin veel gebruikt :P



(Ik zou Roy z'n gezicht wel eens willen zien als 'ie het leest _O- )

Die kan je dan niet zien, mijn hand zit er voor :P

Maar zo heb je ook trail braking en counter steering. Allemaal leuk en opgevangen bij cursussen en filmpjes maar wat is het en wat doe je ermee?
Throttle control is niet iets wat je specifiek doet tenzij er bedoelt word “dan rij je met meer gevoel op je gashendel.
 
Inmiddels 11 dagen geleden maar weer helemaal klaar direct de volgende zaken neegepakt:

> olie en filter
> luchtfilter en slangen
> koelvloeistof
> diverse boutjes voor de montage van de kuipdelen (voorkant)
> nieuwe bougies
> stuurdemper vzv nieuwe inbus bout en rubbers

[~[url="https://imagizer.imageshack.com/v2/1600x800q90/921/bGi83n.jpg"]afbeelding~][/URL]

En weer ready voor mooi weer :] :]

[~[url="https://imagizer.imageshack.com/v2/1600x800q90/924/6MmhOW.jpg"]afbeelding~][/URL]

Gaat zo’n Suzuki grasmaaier een beetje van zijn plek?
 
Terug
Bovenaan Onderaan