gixxer750srad
MF veteraan
ga ik zeker doen, heb ook pas 2 dagen op deze motor geredenGewoon een paar achtertandwielen halen. Ik heb er 3.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ga ik zeker doen, heb ook pas 2 dagen op deze motor geredenGewoon een paar achtertandwielen halen. Ik heb er 3.
Oh ok ik dacht dat je de camera daar vandaan had. Ik ben dus aan het kijken voor een bodycam en was effe benieuwdHad geen SD card meer De bestelde uit China is al weken onderweg mits ik hem ooit nog krijg
Oh ok ik dacht dat je de camera daar vandaan had. Ik ben dus aan het kijken voor een bodycam en was effe benieuwd
Ehhh... MP???gewoon 2 goedkope gopro's scoren op MP, heb ik gedaan een session 4 en een Black 3. de session zit op mijn kroonplaat en filmt vooruit en de Black 3 op de racekont en filmt achteruit. geeft mooi beeld
Haha!
MarktPlaats.
Ehhh... MP???
zo dat lijkt me wel heel extreem, met welke versnelling kwam je dan aan Willem bij Haarbocht 4 of 5? en bij Ramshoek 6?
Oh ok ik dacht dat je de camera daar vandaan had. Ik ben dus aan het kijken voor een bodycam en was effe benieuwd
Pas in Diitsland ga ik de camera gebruiken
Throttle control erbij gebruiken.
Voor Haarbocht rechte stuk in zijn vierde versnelling en voor Ramshoek in zijn vijfde flatout
Je ziet mij voor de Haaarbocht nu wel wat klooien omdat de kont gaat vegen en zou eigenlijk een slipper clutch moeten hebben. Normaal nam ik de Haarb in zijn derde dan short shift 4 voor Ossenbroeken terug naar zijn derde.Maar Haarbocht 2 dan op naar 3 en Ossenbroeken weer 2 ga je op Throttle control er beter doorheen en ook Strubben
De Ramshoek naar zijn drie terug komende van vijf dan blijft de motor beter binnen in en loop je minder wijd.Dan gas erop en terug voor de GT naar zijn 2.Het is wel eventjes wennen
Met hele korte vertanding gaat dit lastiger worden ik rij voor -1 en achter + 1. Rij je een duizend cc dan Strubben 1 en veel bochten in zijn tweede.
Throttle control erbij gebruiken.
Voor Haarbocht rechte stuk in zijn vierde versnelling en voor Ramshoek in zijn vijfde flatout
Je ziet mij voor de Haaarbocht nu wel wat klooien omdat de kont gaat vegen en zou eigenlijk een slipper clutch moeten hebben. Normaal nam ik de Haarb in zijn derde dan short shift 4 voor Ossenbroeken terug naar zijn derde.Maar Haarbocht 2 dan op naar 3 en Ossenbroeken weer 2 ga je op Throttle control er beter doorheen en ook Strubben
De Ramshoek naar zijn drie terug komende van vijf dan blijft de motor beter binnen in en loop je minder wijd.Dan gas erop en terug voor de GT naar zijn 2.Het is wel eventjes wennen
Met hele korte vertanding gaat dit lastiger worden ik rij voor -1 en achter + 1. Rij je een duizend cc dan Strubben 1 en veel bochten in zijn tweede.
De fuck mag “throttle control” zijn Willem?
En Ramshoek in zijn 3 kan ik beter niet doen dan lug ik wel op mijn bek.
Het ligt er ook allemaal maar aan hoe snel je rond gaat. 1:53 of 2:10 zit natuurlijk een wereld van verschil in.
Ik ga eens kijken of ik mijn tellers kan filmen, kan je goed zien wat je waar doet, ben ook benieuwd naar jou Willem, ik denk dat je nog teveel doet wat misschien niet nodig is.
De fuck mag “throttle control” zijn Willem?
En Ramshoek in zijn 3 kan ik beter niet doen dan lug ik wel op mijn bek.
Het ligt er ook allemaal maar aan hoe snel je rond gaat. 1:53 of 2:10 zit natuurlijk een wereld van verschil in.
Ik ga eens kijken of ik mijn tellers kan filmen, kan je goed zien wat je waar doet, ben ook benieuwd naar jou Willem, ik denk dat je nog teveel doet wat misschien niet nodig is.
..... voor in de OP....
GSX-R 750 K4
Bobbins
Carbon achterbrug bescherming
Korte kentekenplaathouder
Laser einddemper
LED-knipperlichten voor en achter
LSL valdoppen
MRA double bubble kuipruit zwart
Wilbers-onderhouden voorvorken
[afbeelding]
Controle over het gashendel
ThnxNice helm!
Hahaha ja ik ben geïnstrueerd om een (Engels) filmpje uit m'n hoofd te gaan leren.... (ja serieus: leren ja!) De term throttle control word daarin veel gebruiktControle over het gashendel
haha netjes Diabla!!!
Je gaat achteruit filmen zodat je mij op de camera zet?
Morgen even een mooi klusje.
Top kuip vervangen. De oude begon lichtelijk te scheuren bij de spiegel.
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/1600x800q90/923/K9wuYM.jpg"]afbeelding~][/URL]
..... voor in de OP....
GSX-R 750 K4
Bobbins
Carbon achterbrug bescherming
Korte kentekenplaathouder
Laser einddemper
LED-knipperlichten voor en achter
LSL valdoppen
MRA double bubble kuipruit zwart
Wilbers-onderhouden voorvorken
[afbeelding]
Controle over het gashendel
Thnx Hahaha ja ik ben geïnstrueerd om een (Engels) filmpje uit m'n hoofd te gaan leren.... (ja serieus: leren ja!) De term throttle control word daarin veel gebruikt
(Ik zou Roy z'n gezicht wel eens willen zien als 'ie het leest )
Inmiddels 11 dagen geleden maar weer helemaal klaar direct de volgende zaken neegepakt:
> olie en filter
> luchtfilter en slangen
> koelvloeistof
> diverse boutjes voor de montage van de kuipdelen (voorkant)
> nieuwe bougies
> stuurdemper vzv nieuwe inbus bout en rubbers
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/1600x800q90/921/bGi83n.jpg"]afbeelding~][/URL]
En weer ready voor mooi weer
[~[url="https/imagizer.imageshack.com/v2/1600x800q90/924/6MmhOW.jpg"]afbeelding~][/URL]