Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Weet wel wat ik ongeveer ga verdienen natuurlijk het zou niet goed zijn als ik dat niet wist :P
Maar gaat me wel om de tijd want internationaal chauffeurs hebben niet zo giga veel tijd maar is voor mij wel een nieuwe wereld natuurlijk en zou zonde zijn om nu 10k uit te geven en straks er geen gebruik van kunnen maken.


En wat betreft dat snelle is alles met zeg 100pk op 200kg wel vrij snel en niet te vergelijken met een 4 wieler en je moet gewoon je grenzen weten en vooral niet erover gaan en respect voor de machine houden en dan maakt het weinig uit waar je op zit maar voor mij telt hoofdzakelijk een wederverkoop waarde
Zo krijg ik nu ineens van een bekende best een nette deal voor een R1 aangeboden en zeg als ik in de gsxr 1000eur in moet duwen kan ik net zo goed zijn R1 kopen met als gevolg dat het verlies minder is
 
Weet wel wat ik ongeveer ga verdienen natuurlijk het zou niet goed zijn als ik dat niet wist :P
Maar gaat me wel om de tijd want internationaal chauffeurs hebben niet zo giga veel tijd maar is voor mij wel een nieuwe wereld natuurlijk en zou zonde zijn om nu 10k uit te geven en straks er geen gebruik van kunnen maken.


En wat betreft dat snelle is alles met zeg 100pk op 200kg wel vrij snel en niet te vergelijken met een 4 wieler en je moet gewoon je grenzen weten en vooral niet erover gaan en respect voor de machine houden en dan maakt het weinig uit waar je op zit maar voor mij telt hoofdzakelijk een wederverkoop waarde
Zo krijg ik nu ineens van een bekende best een nette deal voor een R1 aangeboden en zeg als ik in de gsxr 1000eur in moet duwen kan ik net zo goed zijn R1 kopen met als gevolg dat het verlies minder is

Beginnen op een R1 zou ik wel echt afraden.. :')
 
Haha ja dat was ik me ook al aan het bedenken hoor maar bedoel meer als je voor 250eur meer een R1 model 2003 ( op kenteken in 2006 pas ) kunt krijgen dan is de GSXr natuurlijk geen goede koop.
Mede omdat ik natuurlijk van de R1 dan de hele history weet en bijvoorbeeld zeker weten nooit schade heeft gehad en altijd dealer is onderhouden .
Maar zo heeft het forum me in ieder geval al heel erg geholpen en dat is paar uurtjes tijd :D
Super bedankt allemaal tot zover , zal nog wel vaak vragen hebben _O-8)7
 
das meteen het probleem. Dan ga je alleen maar op vermogen rijden, wordt je zon rechtdoorridder :')
 
Zo, op naar huis!
Maandag uitslapen, 8:30 7:00 vertrek :P

Nu eerst puzzelen wat te doen, laptop kan misschien niet gefixt worden mag voor de waarde (of met bij betalen) bij Coolblue nieuwe uitzoeken...

Voor €3000 heb ik nog een goed onderhouden 1000 te koop:+

Na 14 juli te koop? ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: vino
Zo ook ik heb geboekt en betaald!

Gixxer topic circuitdag!

36A682B5-9E31-43FE-A3CB-414EB2C74C86.jpeg


We kunnen boeken!!!
(Laat aub even weten als je geboekt hebt, welke groep en of je zaterdagavond al van de partij bent.)


Wanneer: 14 juli 2019
Waar: Cathedral of motorsport, Assen
Organisatie: RSZ www.rszmotorsport.nl
Tijdschema: https://www.rszmotorsport.nl/wp-content/uploads/2018/12/TIMING-6-RSZM-07-14.pdf
Boeken: Inschrijven - RSZ Motorsport
Verloop: Eventueel zaterdagavond aankomen, bij goed weer op paddock/slecht weer pitboxen, samen pizza/BBQ en sterke verhalen, zondag lekker knallen, zondagavond weer naar huis.

-Wie?
-Niveau/snelste tijd Assen? (2 the Experience: Minst snel met begeleiding, Light: 2:20-2:05, Medium: 2:05-1:57, Fast: 1:57-of sneller)
-Geboekt?
-Zaterdagavond al aanwezig?

Geboekt en zaterdagavond aanwezig:
@Roy "R"
Fast / 1:50
Ja
Ja

@bart_schwantz_34
Medium / 1:59
Ja
Ja

@NoStra
Medium / 1:58
Ja
Hoogstwaarschijnlijk wel

@WillemVonGrumble
Light / 2:10
Ja
Ja

@La Diabla
2 the Ex / geen
Ja
Ja

@Reanne2312
2 the Ex / geen
Ja
Ja

Geboekt en zaterdag NIET/MISSCHIEN aanwezig:
@RoenioVTR
Fast / 1:56
Ja
Komt misschien ‘s avonds even langs

@User[123]
Fast / 1:57
Ja
Nee

@Green Gooner
Light -> medium? / 2:07
Ja
?

Onvolledige aanmeldingen:
@gixxer750srad
Fast / 1:56
Nee
?

@Monsma
2 the Ex
Nee
?
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig roy. Ik heb 30 april en 20 mei om te oefenen voor 14 juli:+

Ik vertrek nu naar maxtreme om een demper op te halen. Daarna wat spullen naar druijf racing brengen
 
Laatst bewerkt:
Totale kalender tot nu toe:
Vetgedrukte is geboekt en betaald.

  • Zondag 21 april, Assen, RSZ, vrij rijden
  • Maandag 22 april, Assen, RSZ, race 1&2
  • Zaterdag 11 mei, Croix en Ternois, RSZ, race 3&4
  • Donderdag 30 mei, Zandvoort, RSZ, race 5&6
  • Maandag 17 juni, Assen, RSZ, race 7&8
  • Dinsdag 9 juli, Zolder, RSZ, xx&xx (ovb 98dB)
  • Zondag 14 juli, Assen, RSZ, vrij rijden (MF Gixxer dag)
  • Vrijdag 2 augustus, Assen, RSZ, vrij rijden
  • Zaterdag 3 augustus, Assen, RSZ, race 9&10
  • Maandag 2 september, Assen, RSZ, endurance
  • Maandag 14 oktober, Zandvoort, RSZ, race 13&14 (ovb)
  • Zaterdag-zondag 19-20 oktober, Hockenheimring, RSZ, race 13&14 (datum ovb)
 
Zo ook ik heb geboekt en betaald!

Gixxer topic circuitdag!

Bekijk bijlage 1345935

We kunnen boeken!!!
(Laat aub even weten als je geboekt hebt, welke groep en of je zaterdagavond al van de partij bent.)


Wanneer: 14 juli 2019
Waar: Cathedral of motorsport, Assen
Organisatie: RSZ www.rszmotorsport.nl
Tijdschema: https://www.rszmotorsport.nl/wp-content/uploads/2018/12/TIMING-6-RSZM-07-14.pdf
Boeken: Inschrijven - RSZ Motorsport
Verloop: Eventueel zaterdagavond aankomen, bij goed weer op paddock/slecht weer pitboxen, samen pizza/BBQ en sterke verhalen, zondag lekker knallen, zondagavond weer naar huis.

-Wie?
-Niveau/snelste tijd Assen? (2 the Experience: Minst snel met begeleiding, Light: 2:20-2:05, Medium: 2:05-1:57, Fast: 1:57-of sneller)
-Geboekt?
-Zaterdagavond al aanwezig?

Geboekt en zaterdagavond aanwezig:
@Roy "R"
Fast / 1:50
Ja
Ja

@RoenioVTR
Fast / 1:56
Ja
Komt misschien ‘s avonds even langs

@bart_schwantz_34
Medium / 1:59
Ja
Ja

@WillemVonGrumble
Light / 2:10
Ja
Ja

@La Diabla
2 the Ex / geen
Ja
Ja

Geboekt en zaterdag NIET aanwezig:


Onvolledige aanmeldingen:
@gixxer750srad
Fast / 1:56
Nee
?

@User[123]
Medium / 1:57
Nee
?

@NoStra
Medium / 1:58
Nee
?

TurboO (Ovb motor weer klaar)
Light-medium? / nog geen tijd
Nee
?

@Green Gooner
Light / 2:07
Nee
?

@Monsma
2 the Ex
Nee
?
Heb 14 Juli ook betaald. Ik heb 21 april en 14 juli in light, maar probeer 21 april een tijd voor medium te rijden.
Of ik er Zaterdag al ben weet ik nog niet.
 
Ik heb medium geboekt, maar heb dit jaar al 3 dagen in assen geboekt voor 14/7. Ik hoop dat ik nog een paar seconden de vooruit ga. Als dat het geval is ga ik kijken of ik het om kan zetten na fast. Als ik op 1.59 blijf steken is het ook prima. Ik ga er niet automatisch van uit dat ik zomaar een paar seconden ga vinden. Maar ik ga dit jaar meer op assen rijden dan de laatse 2 bij elkaar.
 
Zo ook ik heb geboekt en betaald!

Gixxer topic circuitdag!

Bekijk bijlage 1345935

We kunnen boeken!!!
(Laat aub even weten als je geboekt hebt, welke groep en of je zaterdagavond al van de partij bent.)


Wanneer: 14 juli 2019
Waar: Cathedral of motorsport, Assen
Organisatie: RSZ www.rszmotorsport.nl
Tijdschema: https://www.rszmotorsport.nl/wp-content/uploads/2018/12/TIMING-6-RSZM-07-14.pdf
Boeken: Inschrijven - RSZ Motorsport
Verloop: Eventueel zaterdagavond aankomen, bij goed weer op paddock/slecht weer pitboxen, samen pizza/BBQ en sterke verhalen, zondag lekker knallen, zondagavond weer naar huis.

-Wie?
-Niveau/snelste tijd Assen? (2 the Experience: Minst snel met begeleiding, Light: 2:20-2:05, Medium: 2:05-1:57, Fast: 1:57-of sneller)
-Geboekt?
-Zaterdagavond al aanwezig?

Geboekt en zaterdagavond aanwezig:
@Roy "R"
Fast / 1:50
Ja
Ja

@RoenioVTR
Fast / 1:56
Ja
Komt misschien ‘s avonds even langs

@bart_schwantz_34
Medium / 1:59
Ja
Ja

@WillemVonGrumble
Light / 2:10
Ja
Ja

@La Diabla
2 the Ex / geen
Ja
Ja

Geboekt en zaterdag NIET/MISSCHIEN aanwezig:
@Green Gooner
Light -> medium? / 2:07
Ja
?

Onvolledige aanmeldingen:
@gixxer750srad
Fast / 1:56
Nee
?

@User[123]
Medium / 1:57
Nee
?

@NoStra
Medium / 1:58
Nee
?

TurboO (Ovb motor weer klaar)
Light-medium? / nog geen tijd
Nee
?

@Monsma
2 the Ex
Nee
?

Helaas-O- na 30 jaar nog onder de plak:X
De vrouw wil perse op 14 juli vertrekken op vakantie 8)7 dus geen Gixxer circuitdag voor mij.
 
Ik heb medium geboekt, maar heb dit jaar al 3 dagen in assen geboekt voor 14/7. Ik hoop dat ik nog een paar seconden de vooruit ga. Als dat het geval is ga ik kijken of ik het om kan zetten na fast. Als ik op 1.59 blijf steken is het ook prima. Ik ga er niet automatisch van uit dat ik zomaar een paar seconden ga vinden. Maar ik ga dit jaar meer op assen rijden dan de laatse 2 bij elkaar.

Toch, het kan snel gaan. Ik heb oktober vorige jaar op 1 dag van 1:52.nog wat naar 1:50.nog wat gereden. Je moet maar net ff de juiste motiverende rijder voor je hebben.
 
2019-01-06-13.03.28-Medium-e1546778549462.jpg

Brommert maar eens aan de lader gehangen, staat toch alweer een paar weken stil. Vanochtend was echt prima weer om te rijden, 8 graden, zonnetje, alleen ligt overal nog pekel. Met name op kruispunten en viaducten. :/

Nog maar even geduld dus!
 
Terug
Bovenaan Onderaan